Platestrammer på Linn LP 12

0256

Fersking
Ble medlem
19.02.2007
Antall liker
0
Hei.
Er det greit å bruke Michell platestrammer på Linn LP 12?
mvh Svein

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
4.865
Torget vurderinger
1
Det går hellt sikker helt fint. Vær dog oppmerksom på at platestrammer er et tveegget sverd (minimum, det kan godt hende det er mange flere egger). Bruk ørene og finn ut av om du liker det du hører.

mvh
KJ

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
276
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Det er jo ingenting i veien for å bruke det, dersom man vil slite litt ekstra senterleie for å oppnå dårligere lydkvalitet og ødelegge den linnske bounce :)

Det der har vært forsøkt opp og i mente i alle verdens hjørner i alle år, og det vel trygt å si at det er en generell oppfatning at platestrammere på LP12 gir dårligere lydkvalitet. Men det er jo bare å prøve, og som KJ sier velge det som låter best.

Mvh Vidar P

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
26.874
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Det nest viktigste: LP12 ser ikke bra ut med platestrammer.

McLaren

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
275
Torget vurderinger
11
Clearaudio har små platestrammere av plast som fungerer gopdt og veier nesten ingen ting.

Det vil bevare bounce samt den er gjennomsiktig akryl så den er ikke veldig synlig.

Selv sliter jeg ikke med skeive plater og bruker ikke platestrammer på min LP12.

McLaren

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.436
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Eg har jobba ganske mykje med å finne den optimale platestrammar til Linn. Det er ikkje enkelt. Det aller beste er (sjølvsagt) å bruke 180 grams vinylplater, og unngå heile strammaren.

Som Vidar P seier (med ein del overdrivingar etter mitt skjønn) er ikkje Linn tilpassa platestrammar, men dei to beste alternativa er dei ovanfor nemnde, som gjer seg på ein del plater. Samanlikna med VPI SSM har du altså eit val - SSM bør så avgjort ha platestrammar heile tida, og gjerne også platekrans (mest kritisk på tynne plater)

Michell-strammaren verkar ikkje negativt (så langt eg registrerer det) inn på lyden. Men han har ikkje den heilt store positive effekten heller. Eg fekk best til dette når eg skifta platematte på LP12, men då eg gjekk for PlatterMatter, endra spelaren totalt karakter - stort sett til det verre. Linn-spesialiteten timing vart berre sånn middels (hugs eg brukar ein vanleg LP12 utan ekstra fikseri av motoren - det treng ikkje nødvendigvis vere sånn for andre). Med filtmatta var det lite å hente med Michell. Dessutan er det alltid krøkkete å ta av ein godt tilstramma Michell av ein fintrimma LP12-senterspindel.

Clearaudio-strammaren (av plast, du må for all del ikkje skifte til den store, tunge metallstrammaren som held plata fast ved si eiga vekt. Det funkar dårleg og får LP12-justeringa ut av lage) fungerer ganske greitt, men fiksar ikkje skeive plater så godt som Michell. Men han er ganske lett, kostar berre ein dryg hundrekronar, og kan godt brukast dei gongane du føler det er til nytte utan at justeringane vert feil.

Andre strammarar eg har brukt, har vore det vesle "kondomet" frå Revolver. Dette var ganske fikst, men eg har ikkje sett det i handelen på mange år. Kanskje det kan fungere?

Dette var mine meingar...

McLaren

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
275
Torget vurderinger
11
Om platene er rette ser jeg ingen grunn til og bruke strammer.

Nå har jeg ikke prøvd VPI sin løsning men på de spillerne jeg har hatt hatt strammer på rette plater ikke hatt noe for seg.

På bøyde plater blir ikke lyden noe bedre hos meg iallefall, med min benz L04 jeg hadde, men plateneble rette og armen gikk ikke opp og ned.

Om platene er skikkelig skikkelig bøyde og det blir feilsporing, fungerer strammer bra lydmessig, men de platene beholder jeg ikke da de kun blir ett irritasjonsmoment for min egen del.

McLaren

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.436
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
McLaren skrev:
Om platene er rette ser jeg ingen grunn til og bruke strammer.

Nå har jeg ikke prøvd VPI sin løsning men på de spillerne jeg har hatt hatt strammer på rette plater ikke hatt noe for seg.

På bøyde plater blir ikke lyden noe bedre hos meg iallefall, med min benz L04 jeg hadde, men plateneble rette og armen gikk ikke opp og ned.

Om platene er skikkelig skikkelig bøyde og det blir feilsporing, fungerer strammer bra lydmessig, men de platene beholder jeg ikke da de kun blir ett irritasjonsmoment for min egen del.

McLaren
Du må etterjustere armen når du brukar strammar, iallfall på dei spelarane som er tilpassa dette, og dei der du legg vinylen rett på tallerkenen.
Når det gjeld "standardspelarar" (i tillegg til modifiserte konstruksjonar): Den mest legendariske er den fyrste med platekrans: Kenwood L 07 D. Denne gjev tydeleg lydlege forbetringar. Det same gjer Oracle - og VPI.

Topp Bunn