Da tror jeg den må stå ganske nære solen. Tror den tåler temmelig mye. Vil uansett ikke anbefale noe eller noen å være for lenge i direkte sollysCundis skrev:Enkelt spørmål, kan det bli kast i den hvis den står i sola? Tallerkenen er ca 2.5 cm tykk, hvis det har noe å si..![]()
Hihi.. Tenker det samme sjøl, men jeg ville undersøke for å være sikker. Veldig kjedelig å være etter snar her..F.R.A.N.K skrev:Da tror jeg den må stå ganske nære solen. Tror den tåler temmelig mye. Vil uansett ikke anbefale noe eller noen å være for lenge i direkte sollysCundis skrev:Enkelt spørmål, kan det bli kast i den hvis den står i sola? Tallerkenen er ca 2.5 cm tykk, hvis det har noe å si..![]()
.
Mvh. Frank
Her har du et godt poeng FZ! Jeg veit ikke helt om den grå lakken i plinthet mitt er veldig følsom... Kanskje jeg må ommøblere rommet gitt..FZ skrev:Har heldigvis tallerken i rustfritt stål og slipper å bli nevrotiker pga. sola. Men unngår alikevel direkte sol-lys på spilleren for at treverket skal holde seg pent i 20 år til.
Det var det jeg faktisk også håpa på..! Har nemlig høyttalerne på vindusveggen...MaHa skrev:I mitt rom fungerer de i tillegg som dempere/diffusorer for førstepunktrefleksjon på ene langveggen, kjekt som bare det