michell
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 18.09.2005
- Antall liker
- 558
For en tjue års tid siden fikk plexiglassdekselet til min 1977-modell J.A. Michell Hydraulic Reference et par sprekker i topplaten på dekselet etter et ublidt møte med Store Norske leksikon. Jeg har i alle disse årene tenkt at det vil bli for dyrt å skaffe et nytt lokk. Og har for lengst sluttet å irritere meg over sprekkene. Men nå nylig fikk lokket ny juling. Denne gangen røk limingen på det 45 år gamle dekselet. Og med litt forsiktig hjelp løsnet hele topplata. Så da ble det jo en anledning til å reparere dekselet.
Etter litt research her i Bergen fant jeg Husøy glass i Indre Arna. (Google for kontaktdetaljer!) De har nettopp anskaffet en presisjonssag og ville gjerne hjelpe meg med en ny 4mm topplate til dekselet skåret med 45 grader kanter. Etter en telefonsamtale fredag formiddag sendte jeg bilder og mål. Og i formiddag hentet jeg den! Perfect fit!
Så nå er det bare å tape innsiden av de fire veggene for å unngå limflekker og lime i vei med Acrifix som jeg fikk kjøpt hos Sløyddetaljer.
Om Husøy glass sender vet jeg ikke. Om de er villige til å lime vet jeg heller ikke.
Send en e-post og spør!
I allefall er Husøy glass en glimrende norsk leverandør av presisjonstilskåret plexiglass!
Etter litt research her i Bergen fant jeg Husøy glass i Indre Arna. (Google for kontaktdetaljer!) De har nettopp anskaffet en presisjonssag og ville gjerne hjelpe meg med en ny 4mm topplate til dekselet skåret med 45 grader kanter. Etter en telefonsamtale fredag formiddag sendte jeg bilder og mål. Og i formiddag hentet jeg den! Perfect fit!
Så nå er det bare å tape innsiden av de fire veggene for å unngå limflekker og lime i vei med Acrifix som jeg fikk kjøpt hos Sløyddetaljer.
Om Husøy glass sender vet jeg ikke. Om de er villige til å lime vet jeg heller ikke.
Send en e-post og spør!
I allefall er Husøy glass en glimrende norsk leverandør av presisjonstilskåret plexiglass!
Vedlegg
-
291.6 KB Visninger: 65
Sist redigert: