Porcupine Tree - 23. oktober 2009

Pilsern

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
884
Torget vurderinger
35
Porcupine Tree spiller på Sentrum Scene Fredag 23. oktober - billetter er lagt ut for salg i dag!

mvh

Veggen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.04.2006
Antall liker
6
I dag er dagen.

Gleder meg!

Noen flere herfra som skal?

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
Jobber, men snurrer skiver etter jobb. Sikkert mange konsertgjengere som drar dit jeg skal, etter konserten. ;)

God konsert folkens!

Pilsern

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
884
Torget vurderinger
35
Dette var jævli bra!!

En fryd for øyne & ører - høyt, men med så bra lyd så var det bare deilig ;D

TAF

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.06.2006
Antall liker
465
Torget vurderinger
14
Ja detta var ein kanon konsert med fantastisk lyd og sef fantastiske musikere. :)

TAF

KapteinUfattelig

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
176
Torget vurderinger
4
Enig med siste taler. En strålende konsert, den beste PT-konserten i Norge hittil! Pleier vanligvis å bruke ørepropper på konserter, men her lot jeg dem bli liggende i lommen. God lyd, passe høyt og kjempegod stemning i sal og på scene, spesielt i 2. omgang ;)

N

nb

Gjest
Min første PT-konsert og jeg var imponert. Veldig tight band som hele tiden beholdt kontrollen over den kompliserte musikken de spiller og de så absolutt ut som de koste seg på scenen også. Som delvis turist var ikke så mye av reportoaret godt kjent for mitt vedkommende, men det var tydelig at det var en del blodfans i publikum. Som alltid i Norge er det noen duster som må stå å prate høylytt sammen på upassende tidspunkter, men det får man ikke gjort så mye med.

Veldig god lyd og jeg synest volumet var akkurat passe - men jeg stod et stykke bak i salen. Øreproppene forble i lomma hele konserten.

Mulig høydepunkt for meg: "Russia on Ice".

Topp Bunn