Port til kaldgarasje?

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Har surfet litt på garasjeporter i dag men finner ikke noe som faller i smak.

Den skal brukes i en kaldgarasje og trenger således ikke isolasjon. En leddport med finèrspeil hadde passet ypperlig.
Hvem leverer noe slik til en hyggelig pris?

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Antall liker
187
Torget vurderinger
12
Er på nippet til å bestille byggesett garasje for tiden,
tenker også på dette med porten, hvit lakkert profilert stålport er jo å foretrekke,
null vedlikehold, det jeg er i tvil om er om jeg skal koste på 5k for "vinduer" i øvre rekke... ::)

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
276
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Plexiglass vinduer i øvre rekke på en stålport er helt unødvendig, og gir bare et stygt industriport-preg imo. Bruk heller pengene på vinduer på selve garasjen vil jeg si.

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.616
Torget vurderinger
4
Er det vindu i porten betyr det jo at garasjen bør være ryddig innvendig ;D

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Antall liker
187
Torget vurderinger
12
Vidar P skrev:
Plexiglass vinduer i øvre rekke på en stålport er helt unødvendig, og gir bare et stygt industriport-preg imo. Bruk heller pengene på vinduer på selve garasjen vil jeg si.
Jajo nå er jo plexiglassa også dekorerte.. ikke kjedelige a4 ruter som på industriporter, jeg syntes det er små pent.
På selve garasjen har jeg valgt simpleste garasjevinduer som ikke kan åpnes, ser ikke grunnen til å lufte med dem..
Tror ikke pris differansen er så skremmenme med stål vs treport, ser like ut gjør dem og, jeg går for stål så slipper jeg male osv.

Topp Bunn