Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.635
    Antall liker
    10.187
    Spar deg hersketeknikken, bare å lese litt i linken jeg la ut det...
    OK, så for argumentasjonens skyld, antar vi at Hunter Biden er skyldig i mer eller mindre kriminell økonomi, hvitvasking og korrupsjon. Ja, og narkotikakriminalitet, som tidligere vist. Han er dømt tidligere, så han kan beskrives som kriminell.

    Hva betyr dette for faren hans? Mye sorg, såpass kan jeg selv vitne på. Men skal det gjøre noen forskjell for yrket til faren at sønnen er kriminell? Skal f.eks. en politisjef med en kriminell sønn miste jobben?

    Det er først når f.eks. far blir president, og deretter begynner å ansette sine barn og svigerbarn i maktposisjoner, at sånt begynner å bli veldig problematisk. Men sånt er det vel bare diktatorer som driver med?
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.327
    Antall liker
    3.504
    Torget vurderinger
    4
    The 87-page report stated that Obama administration officials “knew” that Hunter Biden’s position on the board of Burisma was “problematic” and that it interfered “in the efficient execution of policy with respect to Ukraine.”

    The Senate committees also revealed in the report that they obtained records from the U.S. Treasury Department, which “show potential criminal activity relating to transactions among and between Hunter Biden, his family, and his associates with Ukrainian, Russian, Kazakh and Chinese nationals.”

    The committees stated that they received records that Hunter Biden “sent thousands of dollars” to individuals who have “either been involved in transactions consistent with possible human trafficking; an association with the adult entertainment industry; or potential association with prostitution.”

    Meanwhile, the report states that Senate investigators found millions of dollars in “questionable financial transactions” between Hunter Biden and his associates and foreign individuals, including the wife of the former mayor of Moscow as well as individuals with ties to the Chinese Communist Party.

    The report goes further and alleges that not just Hunter Biden but other members of the Biden family “were involved in a vast financial network that connected them to foreign nationals and foreign governments across the globe.”

    In one instance, the report stated that Hunter Biden “opened a bank account” with a Chinese national linked to China’s communist government, which “financed a $100,000 global spending spree” for the former vice president’s brother, James Biden, and his wife, Sara Biden.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.635
    Antall liker
    10.187
    ^ Skal disse mulige kriminelle handlinger og transaksjoner påvirke den amerikanske valgkampen? Er det fair?
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.717
    Antall liker
    9.336
    Sted
    Trondheim
    Så en rapport på 87 sider med masse antydninger og ingen bevis for noe som helst. I tillegg fra en komite som har alle mulige grunner til å prøve å finne bevis for noe kriminelt. Så hvis selv de ikke har klart å finne bevis for at noe kriminelt har foregått, noe forøvrig heller ikke FBI klarte, så er vel dette en av de klareste indikasjoner på at det faktisk ikke har foregått noe kriminelt?
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.240
    Antall liker
    2.670
    Sted
    Liten by
    ^ Skal disse mulige kriminelle handlinger og transaksjoner påvirke den amerikanske valgkampen? Er det fair?
    La oss si at det skal det, ligger ikke Trømpærn litt tynt ann med både søksmål og rettslige oppgjør mot han og hans barn? Eller hva Musicus?
    PS: den var ikke til deg Disqutabel.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.240
    Antall liker
    2.670
    Sted
    Liten by

    – Han har ingen tanker om politikk, system og demokrati. Han skiller ikke mellom egen person og presidentrollen. Det viser hvor uegnet han er til å være president, mener jeg, sier Mjelde.


    Damn right!
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    OK, så for argumentasjonens skyld, antar vi at Hunter Biden er skyldig i mer eller mindre kriminell økonomi, hvitvasking og korrupsjon. Ja, og narkotikakriminalitet, som tidligere vist. Han er dømt tidligere, så han kan beskrives som kriminell.

    Hva betyr dette for faren hans? Mye sorg, såpass kan jeg selv vitne på. Men skal det gjøre noen forskjell for yrket til faren at sønnen er kriminell? Skal f.eks. en politisjef med en kriminell sønn miste jobben?

    Det er først når f.eks. far blir president, og deretter begynner å ansette sine barn og svigerbarn i maktposisjoner, at sånt begynner å bli veldig problematisk. Men sånt er det vel bare diktatorer som driver med?
    Som jeg sa, "Same shit..osv” les det som att jeg mener det samme skitne spillet spilles av begge parter hvor begge sider ikke er noe bedre, eller verre enn den andre siden, imotsetning til andre som tydeligvis bare klarer se det negative hos den andre siden, litt sånnn "det gode hatet” følelse over deres skriblerier...
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Så en rapport på 87 sider med masse antydninger og ingen bevis for noe som helst. I tillegg fra en komite som har alle mulige grunner til å prøve å finne bevis for noe kriminelt. Så hvis selv de ikke har klart å finne bevis for at noe kriminelt har foregått, noe forøvrig heller ikke FBI klarte, så er vel dette en av de klareste indikasjoner på at det faktisk ikke har foregått noe kriminelt?
    Har vi ikke hört den historien för? bare med ett annet fortegn (navn) maaaange bastante meninger om skyld spm i den sammenhengen...
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.635
    Antall liker
    10.187
    La oss si at det skal det, ligger ikke Trømpærn litt tynt ann med både søksmål og rettslige oppgjør mot han og hans barn? Eller hva Musicus?
    PS: den var ikke til deg Disqutabel.
    Det vi ser, er jo at politiske interesser gjør ca. hva som helst, for å lime eventuelle kriminelle handlinger fra en person til faren hans. Det er jo omlag så urimelig som det går an, men problemet er at en del av velgerne leser at Hunter og Joe er samme mann.

    Dersom det skulle bli slik at Joe Biden blir president, og at han deretter går til det absurde skritt å ansette sin sønn som politisk rådgiver...., DA er det et problem. Det viser ekstremt dårlig dømmekraft og er grunn nok i massevis til å anta at han ikke er skikket for oppgaven som POTUS.

    Men sånn saken står i dag, enten man kan hekte Hunter Biden til kriminelle handlinger eller ei, bør ikke det alene kunne påvirke synet på Joe Biden som presidentkandidat.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Det vi ser, er jo at politiske interesser gjør ca. hva som helst, for å lime eventuelle kriminelle handlinger fra en person til faren hans. Det er jo omlag så urimelig som det går an, men problemet er at en del av velgerne leser at Hunter og Joe er samme mann.

    Dersom det skulle bli slik at Joe Biden blir president, og at han deretter går til det absurde skritt å ansette sin sønn som politisk rådgiver...., DA er det et problem. Det viser ekstremt dårlig dømmekraft og er grunn nok i massevis til å anta at han ikke er skikket for oppgaven som POTUS.

    Men sånn saken står i dag, enten man kan hekte Hunter Biden til kriminelle handlinger eller ei, bør ikke det alene kunne påvirke synet på Joe Biden som presidentkandidat.
    La oss da anta att Hunter har gjort de tingene det mer enn antydes han har gjort, og hans far er Vice President, viser det da god dömmekraft av Sr synes du å ignorere/forsöke se bort fra/dekke for/over/forsvare osv osv...Jr´s handlinger? Synes det synes som ett problem allerede...
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.635
    Antall liker
    10.187
    Som jeg sa, "Same shit..osv” les det som att jeg mener det samme skitne spillet spilles av begge parter hvor begge sider ikke er noe bedre, eller verre enn den andre siden, imotsetning til andre som tydeligvis bare klarer se det negative hos den andre siden, litt sånnn "det gode hatet” følelse over deres skriblerier...
    Det er dette jeg sterkt opponerer i mot, det er ikke en eneste politiker i et sivilsert land som er i nærheten av å uttale seg og handle som DJ Trump.

    Jeg har utfordret folk før på dette, og jeg gjør det gjerne igjen. Pek på en eneste løgn fra Joe Biden, og jeg skal legge fra 10 fra DJ Trump.
    I denne konkrete saken; JO den ene parten er brutalt mye verre enn den andre. Den ene representerer et kjeltringvelde, den andre (Biden) er en "good ol' politician", langt far feilfri, men hvem f... er vel det? Trump er på en annen planet, og det er å håpe at han får som fortjent på et eller annet tidspunkt.

    Dette dreier seg ikke om noen form av hat, det er rent saklig. Trump er en skam for hele den vestlige verden, og hans handlinger er potensielt ødeleggende også for oss i Norge.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.635
    Antall liker
    10.187
    La oss da anta att Hunter har gjort de tingene det mer enn antydes han har gjort, og hans er Vice President, viser det da god dömmefrat av Sr synes du å ignorere/forsöke se bort fra/dekke for/over osv osv Jr´s handlinger? Synes det er ett problem allerde jeg da for min del...
    Nå spekulerer du, og det er nettopp det Trump-leiren ønsker seg.

    Dersom han som president forsøker å dekke over, og begynner å handle for å benåde, eller andre syke handlinger overfor en kriminell, det være seg sin sønn eller sin advokat, da er han kun en skam, og fortjener alt som måtte komme til til ham av problemer.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.240
    Antall liker
    2.670
    Sted
    Liten by
    Har vi ikke hört den historien för? bare med ett annet fortegn (navn) maaaange bastante meninger om skyld spm i den sammenhengen...
    Du er klar over at FBI og Müller FANT beviser for både det ene og det andre?
    Men at han valgte å ikke gå videre FORDI han var en sittende president?
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.717
    Antall liker
    9.336
    Sted
    Trondheim
    Ja, hvis det er Mueller-etterforskningen det siktes til er det jo en klar forskjell. Her fant man faktisk bevis for at det var begått kriminelle handlinger, men man valgte å ikke gå videre med saken av forskjellige årsaker.
    Nå i ettertid har man jo beklaget at man ikke var tydeligere i sine uttalelser.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Det er dette jeg sterkt opponerer i mot, det er ikke en eneste politiker i et sivilsert land som er i nærheten av å uttale seg og handle som DJ Trump.

    Jeg har utfordret folk før på dette, og jeg gjør det gjerne igjen. Pek på en eneste løgn fra Joe Biden, og jeg skal legge fra 10 fra DJ Trump.
    I denne konkrete saken; JO den ene parten er brutalt mye verre enn den andre. Den ene representerer et kjeltringvelde, den andre (Biden) er en "good ol' politician", langt far feilfri, men hvem f... er vel det? Trump er på en annen planet, og det er å håpe at han får som fortjent på et eller annet tidspunkt.

    Dette dreier seg ikke om noen form av hat, det er rent saklig. Trump er en skam for hele den vestlige verden, og hans handlinger er potensielt ødeleggende også for oss i Norge.
    Vis meg 1 å du skal få se 10....du får det låte som en pisse konkuranse, det gidder ikke jeg väre med på, derimot foretrekker jeg en ”ärlig” drittsekk framfor en uärlig "godhetens/folkets” hykler...
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Nå spekulerer du, og det er nettopp det Trump-leiren ønsker seg.

    Dersom han som president forsøker å dekke over, og begynner å handle for å benåde, eller andre syke handlinger overfor en kriminell, det være seg sin sønn eller sin advokat, da er han kun en skam, og fortjener alt som måtte komme til til ham av problemer.
    Näh, vis meg den politiker som ikke hadde brukt dette for hva det er verdt, forundrer meg ikke ett sekund om DT etter å bli dratt gjennom dritten (div prosesser osv) av sine motstandere gnir seg i hendene og gir litt tilbake...det er bare for godt til å la väre...
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.240
    Antall liker
    2.670
    Sted
    Liten by
    Näh, vis meg den politiker som ikke hadde brukt dette for hva det er verdt, forundrer meg ikke ett sekund om DT etter å bli dratt gjennom dritten (div prosesser osv) av sine motstandere gnir seg i hendene og gir litt tilbake...det er bare for godt til å la väre...
    Skjønner du selv hva du faktisk sier her?
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.635
    Antall liker
    10.187
    Vis meg 1 å du skal få se 10....du får det låte som en pisse konkuranse, det gidder ikke jeg väre med på, derimot foretrekker jeg en ”ärlig” drittsekk framfor en uärlig "godhetens/folkets” hykler...
    Samme svar som alle de andre jeg har utfordret på dette; ikke en av dere klarer å legge fram så mye som en eneste løgn, men benytter i stedet en eller annen bortforklaring som ikke gir noe som helst.
    Derfor er det bare å anse som en tøvete og maktesløs påstand for å fortsette å lulle seg inn i den fenomenale realitetsforskyvningen som må til for å kunne anse at DJ Trump er tilregnelig.

    Det er Trump og kanskje spesielt hans medløpere som er hyklerne her; selv om når det gjelder Trump, så vet han antakelig ikke bedre. Han tror faktisk på det han sier selv, og sykdom på sinnet er man vel i prinsippet ikke selv skyld i. Men det gjør ham ikke mer egnet som leder av noe mer enn sin egen lommetennismatch.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.635
    Antall liker
    10.187
    Trenger ikke bevise noe verdens ting jeg, ikke du heller forsåvidt..så kan vi kanskje bare konstatere att vi velger forskjellig innfallsvinkler til våre lesevaner...
    Nei ikke sant, dagens "debatter" skal liksom føres ved å fremlegge den ene påstanden mer gemen enn den andre, men å føre noen form av bevis eller argumentasjon for sine påstander, nei det behøver man ikke.

    Og Jorda er flat. Månen er en ost. Jeg behøver ikke bevise det, for jeg har rett til å ha en mening. Gudbedre.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.635
    Antall liker
    10.187
    Näh, vis meg den politiker som ikke hadde brukt dette for hva det er verdt, forundrer meg ikke ett sekund om DT etter å bli dratt gjennom dritten (div prosesser osv) av sine motstandere gnir seg i hendene og gir litt tilbake...det er bare for godt til å la väre...
    OK, siden du spør om det, så skal jeg herved vise deg 169 politikere (med e-post til hver og en av dem) som ikke under noen omstendighet ville komme på noe så usympatisk som å forsøksvis ødelegge en far og hindre hans yrkesutøvelse, ved å henge ut hans eventuelt kriminelle sønn:

    Dessuten: en av grunnene til at de ikke hadde benyttet et sånt gement sløseri med makten, er jo at det er fullstendig verdi- og meningsløst.
     
    • Liker
    Reaksjoner: MML

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.635
    Antall liker
    10.187
    Ja, hvis det er Mueller-etterforskningen det siktes til er det jo en klar forskjell. Her fant man faktisk bevis for at det var begått kriminelle handlinger, men man valgte å ikke gå videre med saken av forskjellige årsaker.
    Nå i ettertid har man jo beklaget at man ikke var tydeligere i sine uttalelser.
    Det ble jo en masse spin-off saker, tilståelser og fengslinger ut av det, da. Samt noen benådninger fra Don Corleone.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Nei ikke sant, dagens "debatter" skal liksom føres ved å fremlegge den ene påstanden mer gemen enn den andre, men å føre noen form av bevis eller argumentasjon for sine påstander, nei det behøver man ikke.

    Og Jorda er flat. Månen er en ost. Jeg behøver ikke bevise det, for jeg har rett til å ha en mening. Gudbedre.

    Bevis! må ärlig talt stille meg litt undrende til det der, det linkes og henvises jo til artikler fra selektivt utvalg over en lav sko, det er vel derfor jeg ikke legger mer i det enn dette, slå hverandres argumenter ihjel med en link eller ti...sist jeg seilte rundt jorda så var den nettopp det, rund...så spar deg....
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    OK, siden du spør om det, så skal jeg herved vise deg 169 politikere (med e-post til hver og en av dem) som ikke under noen omstendighet ville komme på noe så usympatisk som å forsøksvis ødelegge en far og hindre hans yrkesutøvelse, ved å henge ut hans eventuelt kriminelle sønn:

    Dessuten: en av grunnene til at de ikke hadde benyttet et sånt gement sløseri med makten, er jo at det er fullstendig verdi- og meningsløst.
    Hehe...du er nå litt deilig naiv også da....
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Samme svar som alle de andre jeg har utfordret på dette; ikke en av dere klarer å legge fram så mye som en eneste løgn, men benytter i stedet en eller annen bortforklaring som ikke gir noe som helst.
    Derfor er det bare å anse som en tøvete og maktesløs påstand for å fortsette å lulle seg inn i den fenomenale realitetsforskyvningen som må til for å kunne anse at DJ Trump er tilregnelig.

    Det er Trump og kanskje spesielt hans medløpere som er hyklerne her; selv om når det gjelder Trump, så vet han antakelig ikke bedre. Han tror faktisk på det han sier selv, og sykdom på sinnet er man vel i prinsippet ikke selv skyld i. Men det gjør ham ikke mer egnet som leder av noe mer enn sin egen lommetennismatch.

    Er det noe du har bevis for eller er det utsagn av ren frustrasjon, ”sykdom på sinnet” drøy påstand det der, selv synes jeg vel egentlig en slik ubegrunnet/dokumentert anklagelse sier mer om tilstanden til avsenderen...
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.119
    Antall liker
    2.616
    Torget vurderinger
    16
    Vis meg 1 å du skal få se 10....du får det låte som en pisse konkuranse, det gidder ikke jeg väre med på, derimot foretrekker jeg en ”ärlig” drittsekk framfor en uärlig "godhetens/folkets” hykler...
    Hvordan er Trump ærlig? Han ljuger jo om alt, stort og smått. Trumps tusenvis av løgner som president er dessuten godt dokumenterte, så hvorvidt han lyver er ikke noe å diskutere. Synes du ikke også at Trump lyver annerledes enn den typiske politiker, mer patologisk?
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Hvordan er Trump ærlig? Han ljuger jo om alt, stort og smått. Trumps tusenvis av løgner som president er dessuten godt dokumenterte, så hvorvidt han lyver er ikke noe å diskutere. Synes du ikke også at Trump lyver annerledes enn den typiske politiker, mer patologisk?
    Selvsagt må det väre slik, når du sier det...for deg! for det er vel din opplevelse...han er en ärlig drittsekk som slår tilbake, sier og gjør dumme ting, leverer på sine løfter mens den patologiske delen tror jeg verken du eller jeg er kvalifiserte til å mene noe bastant korrekt om...
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.119
    Antall liker
    2.616
    Torget vurderinger
    16
    Selvsagt må det väre slik, når du sier det...for deg! for det er vel din opplevelse...han er en ärlig drittsekk som slår tilbake, sier og gjør dumme ting, leverer på sine løfter mens den patologiske delen tror jeg verken du eller jeg er kvalifiserte til å mene noe bastant korrekt om...
    Så du mener Trump ikke lyver mer enn andre politikere?
    Jeg kan selvfølgelig også mene at Trump lyver annerledes enn folk flest, man trenger ikke være psykolog for å se det.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.635
    Antall liker
    10.187
    Bevis! må ärlig talt stille meg litt undrende til det der, det linkes og henvises jo til artikler fra selektivt utvalg over en lav sko, det er vel derfor jeg ikke legger mer i det enn dette, slå hverandres argumenter ihjel med en link eller ti...sist jeg seilte rundt jorda så var den nettopp det, rund...så spar deg....
    Du hevder at andre politikere er av samme type som Trump og dermed lyver like mye, det er med andre ord din påstand. Men du er ikke i stand til å enten underbygge det, eller argumentere for det.
    Dermed har du som prinsipp påstått at "jorda er flat", men er ute av stand til å føre noe som helst til torgs som kan underbygge en så dum påstand.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.635
    Antall liker
    10.187
    Hehe...du er nå litt deilig naiv også da....
    Jada, dette er også typisk for folk jeg utfordrer til å komme opp med noe som minner om et argument; ta person i stedet for å argumentere sak.
    Vi ett eksempel blant de 169 jeg har linket til, der de går på ungene til en av de andre, så skal jeg moderere meg. Kan du ikke det, er det vel du som fortjener en eller annen betegnelse, ikke jeg. Men jeg tenker uansett ikke gå dit, jeg ønsker at vi holder oss til sak, og argumenterer for våre ståsteder.
    Men hittil har jeg ikke sett annet enn ikke verifiserbare vrangforestillinger i skrifts form.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.635
    Antall liker
    10.187
    Er det noe du har bevis for eller er det utsagn av ren frustrasjon, ”sykdom på sinnet” drøy påstand det der, selv synes jeg vel egentlig en slik ubegrunnet/dokumentert anklagelse sier mer om tilstanden til avsenderen...
    Ah, endelig.
    Jepp, jeg har påstått at Trump er syk i sinnet, det er altså min påstand. Nå har jeg to muligheter:
    1. Argumentere for denne påstanden, og underbygge den
    2. Forsøke meg med å si at jeg ikke behøver å bevise noe som helst, alternativt benytte et personangrep mot min meddebattant. (Jeg ser at andre fort velger disse utveiene, men jeg lar meg virkelig ikke verken imponere eller overbevise på den måten)

    Ettersom jeg har gått ut så høyt på banen, har jeg i prinsippet intet valg, så jeg tyr til personangrep...! :D (det var en fleip, selvsagt)

    OK, jeg må dermed underbygge min friske påstand:

    1. Han skryter av at han er i stand til å løse en "vanskelig" test for å bevise at han ikke er dement. Bra gjort, Trump, men det kunne nok de fleste av oss fått til, det er av større interesse hvorfor han endte opp med å måtte teste at han ikke er dement
    (https://www.newyorker.com/news/lett...tv-trumps-mental-health-is-a-test-for-america)
    2. Nå er det heldigvis ikke bare jeg som ser at DJ Trump er fullstendig uskikket til å lede noe som helst. Mange med utdannelse på feltet har "fjerndiagnostisert" mannen med en del problematiske diagnoser, som ikke er særlig kompatible med å lede en nasjon, for ikke å si ha sin skjelvende finger på atomknappen.
    3. En av de forstyrrelsesclusterne som passer nærmest som hånd i hanske, ser ut til å være Personality Disorder Cluster B; eksemplene og beskrivelsene fra nære medarbeidere understøtter denne muligheten.
     
    Sist redigert:

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.635
    Antall liker
    10.187
    Selvsagt må det väre slik, når du sier det...for deg! for det er vel din opplevelse...han er en 1. ärlig drittsekk som slår tilbake, sier og gjør dumme ting, 2. leverer på sine løfter mens den 3. patologiske delen tror jeg verken du eller jeg er kvalifiserte til å mene noe bastant korrekt om...
    1. Det er en feil i den påstanden, nemlig ordet ærlig. Det er beviselig feil, han lyver hele tiden, og det er en uendelighet av dokumenterte tilfeller. https://www.theguardian.com/us-news/series/lyin-trump-a-weekly-fact-check

    2. Dette er bare sludder, han leverer stort sett IKKE på sine løfter. https://www.politifact.com/truth-o-meter/promises/trumpometer/

    3. Se innlegget over
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Du hevder at andre politikere er av samme type som Trump og dermed lyver like mye, det er med andre ord din påstand. Men du er ikke i stand til å enten underbygge det, eller argumentere for det.
    Dermed har du som prinsipp påstått at "jorda er flat", men er ute av stand til å føre noe som helst til torgs som kan underbygge en så dum påstand.
    Hehehe....kan og vil er ikke det samme og du setter jo forsåvidt ikke premissene for hva og hvordan jeg vil torgföre mine meninger...
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn