Politikk, religion og samfunn President Joe Biden - A New Hope!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Feil svar. Hvorfor setter du deg ikke inn i de reelle klimaptonlemstillingene?

    Og jeg kan svare på ditt neste innlegg med en gang: Svarer du like tullete på dette innlegget beviser du på en enkel måte at du ikke har fnugg av peil.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Feil svar. Hvorfor setter du deg ikke inn i de reelle klimaptonlemstillingene?

    Og jeg kan svare på ditt neste innlegg med en gang: Svarer du like tullete på dette innlegget beviser du på en enkel måte at du ikke har fnugg av peil.
    Jeg har satt meg inn i de reelle "klimaptonlemstillingene".

    Hva mener du er det generelle problemet med den vitenskapelige oppfatningen om menneskeskapte klimaendringer, egentlig?
    (Antar at det ikke har med Biden å gjøre, selv om det akkurat nå havnet i denne tråden..?)
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.413
    Antall liker
    7.904
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Du kan da ikke stille ham spørsmål som fordrer en faktisk forklaring.
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Jeg kan dessverre ikke noe for at dere mangler grunnleggende kunnskaper om temaet. Som et eksempel: hvor lenge er det til neste istid? Nei, det er et faktum.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Jeg kan dessverre ikke noe for at dere mangler grunnleggende kunnskaper om temaet. Som et eksempel: hvor lenge er det til neste istid? Nei, det er et faktum.
    OK. Siden jeg dessverre ikke kjenner tiden til neste istid, kan du fortelle meg det?
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.413
    Antall liker
    7.904
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Det er vel relativt nærliggende å anta at den som mangler kunnskap er den samme som aldri supplerer sine innlegg med forklaringer eller linker til autoritativ informasjon, i noen "diskusjon" han velger å "bidra" til. Så kan man klø seg litt i hodet og prøve å finne ut av hvem denne personen er.
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Jeg forutsetter dette som minimumskunnskap for å ha sterke meninger om klimaet. Dette henger nært sammen. Forøvrig postet på dette forum tidligere.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Jeg forutsetter dette som minimumskunnskap for å ha sterke meninger om klimaet. Dette henger nært sammen. Forøvrig postet på dette forum tidligere.
    Du bedriver pissing contest uten å ha dratt fram redskapen, WayAhead.
    Jeg er uansett din overmann på kunnskap omkring klima og beslektede temaer, dessuten vet jeg om opptil flere som er betydelig mer kunnskapsrike enn meg på det samme. Så du må dessverre bite i det pissevåte gresset denne gangen, ser du. 👴
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Oi…. Fant du på det helt av deg selv? Pissvått gress helt uten å åpne smekken?

    Det kan hende du er smart på noe, ikke vet jeg men du fremstår kun som et ekkokammer når det gjelder klima. Forøvrig virker det som om det er på tide for deg å legge bort tastaturet før gjærcellene tar helt overhånd. ….

    Fell-i-ni…..
     
    Sist redigert:

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.030
    Antall liker
    9.311
    ^ Klikk på linken over og tenk litt over betydningen. Kanskje du slipper å dumme deg mer ut?
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.852
    Antall liker
    4.281
    Av noe større relevans:

    Som tidligere nevnt gjentatte ganger; det er nok av saker å ta Biden på, man behøver ikke sette to undermålere foran et kamera for å juge opp en eller annen historie, fordi du åpenbart er så dum sjøl at du ikke er i stand til å høre hva som blir sagt.
    Fakta suger
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.186
    Antall liker
    2.611
    Sted
    Liten by
    Jeg forutsetter dette som minimumskunnskap for å ha sterke meninger om klimaet. Dette henger nært sammen. Forøvrig postet på dette forum tidligere.
    Hva med å svare for en gangs skyld?
    Virkelig vise de andre hvor skapet skal stå?
    Du har mulighten nå?

    Om dette er så enkelt som du vil ha det til, så burde det ta deg noen få minutter å sette Disq på plass?
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.413
    Antall liker
    7.904
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    If it looks like a troll with no knowledge, smells like a troll with no knowledge and sounds like a troll with no knowledge, its most likely a....
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Når man begynner å diskutere debattantene så har men mest sannsynlig gått tom for......
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054

    Dette er en fallitterklæring.
    Det må da for f... være mulig å komme opp med noen som er våken, erfaren og klar for 4 år på flatt jern!

    Enkelte burde selv forstå at 80 år er over pensjonsalder. Opptre som den 7. far i huset, javel, men ikke president i US of Føkkings A.
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.391
    Antall liker
    20.811
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Ja, men alligavel.

    Ei jamnføring: Winston Churchill satt siste gang som statsminister fra han var 77 til 81.
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.287
    Antall liker
    3.439
    Torget vurderinger
    4
    er jo bare trist at de ikke kan finne bedre alternativer
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn