Hi-rex
Hi-Fi freak
AAH, Aah, What aìm doing here in the basement, I AM THE PRESIDENT! when i not sleep!Det er en fantastisk setning fra en trumpist!
AAH, Aah, What aìm doing here in the basement, I AM THE PRESIDENT! when i not sleep!Det er en fantastisk setning fra en trumpist!
Du gjør så godt du kan for å fremstå som mindre begavet, og jeg må si at jeg lar meg overbevise.AAH, Aah, What aìm doing here in the basement, I AM THE PRESIDENT! when i not sleep!
Du kan vel forklare oss hvor det bildet er tatt? Eller har du ett eller annet budskap...Ikke glem at Biden har stor støtte i befolkningen. Her et bilde fra tidenes Biden rally
Vis vedlegget 702412
At utlendinger er skumle...Du kan vel forklare oss hvor det bildet er tatt? Eller har du ett eller annet budskap...
Eller at Trumpsupportere ikke er de skarpeste knivene i skuffen?At utlendinger er skumle...
At utlendinger er skumle...
Biden, is the best the democrats , had to come up with, nothing are going to be done, and the establishment, have status qui,!
And the swamp, can continue to resive , the corruption money.
God luck Amerika.
Biden er en joke og katestrofe,- for demokratiet, Mental, og Hjerne skadet, olding, med det ene ben i graven.
Har de haft tidligere nyvalgte presidenter som er så degraderte at de ikke er i stand til at møte pressen direkte?Du gjør så godt du kan for å fremstå som mindre begavet, og jeg må si at jeg lar meg overbevise.
mer enn på sri lanka også15 dollar ville jo være høyere enn det vi har i Norge.
Allmenngjøring
Allmenngjøring av tariffavtaler innebærer at hele eller deler av en tariffavtale gjøres gjeldende for alle som utfører arbeid av den art som avtalen omfatter, eksempelvis minstelønn. Seks av Fellesforbundets tariffavtaler er delvis allmen …www.fellesforbundet.no
QEDHar de haft tidligere nyvalgte presidenter som er så degraderte at de ikke er i stand til at møte pressen direkte?
Come one man,
Schumer, Pelosi, Hilery og Obama- slap a godt av med manu poleringen, av den demokratiske nominerings proses, men nu har realitetene innhente dem.
Og det er direkte latterli at ha en person i det embedet som selv siger: Citat : Oh, What are i`am doing here.
Så stop det teater og få Kamila Insat som President, og så for vi nok Hilery som vise president , skal du se
Demokrati,- rend mig i min bare Røv.
De mest usammenhengende innlegg i manns minne. Det er godt gjort.Har de haft tidligere nyvalgte presidenter som er så degraderte at de ikke er i stand til at møte pressen direkte?
Come one man,
Schumer, Pelosi, Hilery og Obama- slap a godt av med manu poleringen, av den demokratiske nominerings proses, men nu har realitetene innhente dem.
Og det er direkte latterli at ha en person i det embedet som selv siger: Citat : Oh, What are i`am doing here.
Så stop det teater og få Kamila Insat som President, og så for vi nok Hilery som vise president , skal du se
Demokrati,- rend mig i min bare Røv.
Jada, og vi var mange som spådde at Trump ville være bak lås og slå i løpet av 2 år, men vi tok feil alle som en.Scott Adams prøver seg på en liten spådom vedrørende hvor lenge Biden holder koken (ca 3 minutter i begynnelsen av videoen):
Sterk og klar, som vanlig:Stødig sterk og klar, som vanlig:
Biden. Svarer for et orakel.Er dette en diskusjonstråd om Trump eller Biden? Spør for en venn.
Siden den meldingen kom etter mitt innlegg, så må jeg jo spørre, synes du virkelig at Biden er mere usammenhengende og uklar enn Trump? Spør ikke for en venn.Er dette en diskusjonstråd om Trump eller Biden? Spør for en venn.
Hvem har noensinne sagt at de hater Trump her inne?Biden er dessverre en skygge av seg selv. Jeg har sett han betydelig mer slagkraftig enn hva han er nå. Jeg tror det er mulig å bedømme Biden helt uavhengig av Trump, selv for folk som er fulle av hat overfor Trump. Spørsmålet er om Biden er dement eller ei. Hvor lenge tror dere han varer? Vis vedlegget 703918
Da husker vi denne på nyåret. Han største risiko er vel at han blir alvorlig syk i den alderen eller brekker noeHan er dement og varer ikke ut året....
Han er dement og varer ikke ut året....
Med andre ord, du har bestemt deg for å tro at han er dement. Og derfor er det slik.Det er da ikke Biden man kritisere når man omtaler hans demens(...)
Scott Adams spår at de forsøker å hale ut det hele ut til å vare i over ett år, slik at det som er opplagt ikke skal bli fullt så opplagt. Med tanke på hvor lite som skulle til av opptreden for at han skulle ville valget, med en historisk stor oppslutning, er det sikkert ingen som merker om han holder seg i kjelleren frem til Kamala tar over.Han er dement og varer ikke ut året....