Politikk, religion og samfunn President Joe Biden - A New Hope!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    når oppblåste ego ødelegger for de som de utgir seg for å «støtte»:

    Justice Ruth Bader Ginsburg was widely, and deservedly, criticized for her refusal to retire from the Supreme Court at a time when a Democratic president could have chosen her replacement.

    Justice Stephen Breyer is making a similar and arguably even more egregious mistake.

    The evident indifference on the part of Democrats regarding the failure of Justice Breyer, 82, to announce his retirement is apparently a product of the assumption that he will do so at some point during the current Congress and that therefore whether he does so anytime soon is not particularly important.

    This is a grave mistake.

     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Rusland hjemkalder deres USA ambasadør!

    Han var vel ikke engang hjemkaldt under Cuba krisen.

    Det er resutatet av a ha en senil gammel idiot,- til at rende rundt og rable.

    Senile,Crepy Biden, som ikke ved hvor han er, og hva han laver , render rund med Atom kufferten

    The NEW HOPE
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.186
    Antall liker
    2.611
    Sted
    Liten by
    Rusland hjemkalder deres USA ambasadør!
    Han var vel ikke engang hjemkaldt under Cuba krisen.
    Det er resutatet av a ha en senil gammel idiot,- til at rende rundt og rable.
    Senile,Crepy Biden, som ikke ved hvor han er, og hva han laver , render rund med Atom kufferten
    The NEW HOPE
    Du har rett. Jammen er det bedre med en kjøpt, egosentrisk, rablende og småsenil guttunge med altfor mye penger og altfor lite kunnskap til å styreen av de mektigeste landene i verden. Lurer på hva som kommer frem av hans skattepapirer jeg?
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Usikker på om jeg skal ignorere, eller nyte galskapen.
    Nytelse er sikkert best i denne omgang. :)

    Men... Uansett ikke et bra sjakktrekk av POTUS å fremføre at Russlands president er å anse som en drapsmann. Det er elendig diplomati. I samme åndedrag kan man like lett komme på å nevne at samme betegnelse passer på samtlige av USA's 46 presidenter, da altså Biden inkludert.
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.412
    Antall liker
    7.904
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Nå har Putin kun kalt ambassadøren hjem for konsultasjon; altså bare en demonstrasjon av misbilligelse og ikke så mye å bry seg om. En sammenligning med Cuba-krisen blir bare en absurditet som speiler avsenderens fullstendige mangel på innsikt.
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Man kan jo forledes til at tro at en del lyse røde demokrate, har være udsat for et virus angreb i øverste etage, siden de ikke kan ell vil se hva der foregår..

    a. Demokraternes covid Plan, - videre før Trumpeten gode arbejde
    b. Køb stemmer m en 2000 Dollar chek, når der skal avregnes trekkes 600 dollar i Dummi avgift.
    c. Medic care for ALL/ Billig medisin= Cancel.
    d . 15 Dollar minsteløn, Cancel.
    e. Ny tunnel for Polosi, Godkendt
    f. inkøb av picktråd til Washington, godkendt.
    g. Geninføring av skjult slaveri, ved ulovlig import,- av under betalt Arbejds kraft

    og NU:

    En Ny kold krig:

    1. sørger for en strøm av dollar for militær komplekset
    2 fjerner focus på Kina så den politiske elite fortsat kan modtage deres korruptions salere inden de går av. Blomberg/ Pelosi, Biden/ Hunter, Conner/ gift in det rette parti., Shumer, og Hilery + venner.
    " Koruption betales med nogle hundre tusind tabte arbejds plasser, men hvem bryr sig,- det ar jo bare vores Amerikanske middel klasse, leve vej.

    I blir trukket rundt i Cirkus manegen, som en flok klovner.

    Resutatet blir:

    AT TRUMP LEGIONEN Masjerer in i Washington under stor fanfare i 2024

    Også kan i jo til den tid, sitte, Rød i Tuden,- og undre jer over hva der fanden skete.

    Det Var alt, så ha det;)
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    ^^ Ja, så lenge folk er i stand til å lire av seg såpass høykomprimert sprøyt på høylys dag, ser jeg ikke bort fra at du har helt rett i at en eller annen Trumpist sitter i det ovale kontor om snaue 4 år.

    Og ellers, litt voksenopplæring:
    Den du kaller Hilery heter antakelig Hillary Clinton, og er ikke lenger en aktiv politiker.
    Den du kaller Shumer heter antakelig Dick Schumer, fraksjonsleder (nå majoritetsleder) for Demokratene i Senatet, er juristutdannet senator fra NY.
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Det der skjønte jeg rett og slett ingenting av.
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    ^^ Ja, så lenge folk er i stand til å lire av seg såpass høykomprimert sprøyt på høylys dag, ser jeg ikke bort fra at du har helt rett i at en eller annen Trumpist sitter i det ovale kontor om snaue 4 år.

    Og ellers, litt voksenopplæring:
    Den du kaller Hilery heter antakelig Hillary Clinton, og er ikke lenger en aktiv politiker.
    Den du kaller Shumer heter antakelig Dick Schumer, fraksjonsleder (nå majoritetsleder) for Demokratene i Senatet, er juristutdannet senator fra NY.
    Og alle de faktiske omstændigheter over ser vi,

    Kansje i skulle udvide horisonten lidt, og her tænker a ikke på Dagbladet, VG. CNN/CIA, Reuters/ MI6, MSN, og alle de andre / speciale nyheds formidlere, som er etableret/ købt for at håndtere såkaldte special interesser.

    THE Hill/ Rising, Jimmy Dore, og kansje lidt Fox , kan være et godt sted at starte, for at få et lidt mere nyansert blide av hva der foregår..

    En NY KOLD KRIG, kansje ideen ikke er så værst, set fra Biden`s ståsted, når man som han,- lever i Beton kælderen, altid bra med lidt selskab.

    PS: De går en travel fremtid i møte,- m Rusland, Kina, Iran, Syrien,- men Hårede ben , er klar, Altså ikke i toppen, med med Punch.

    Ikke er jeg bange, for at han skal starte en Atomkrig ,der er ikke sjanse i verden,- for at han kan huske en pin kode på 4 cifre og up.

    USA er Romerrige i forfald. vis ikke der sker noget revolutioneren politisk. Den gamle korrupte Politiske elite, må vek.
     
    Sist redigert:

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Du vet i grunn lite og ingenting om hvor jeg får mine inputs om verdens skjeve gang fra, Hi-Rex.

    Og jeg innrømmer at jeg ikke forstår så mye av dine innlegg, annet enn at du har pådratt deg en del ganske interessante oppfatninger av virkeligheten.

    Jeg er verken USA-fan eller Biden-fan, bare for å være tydelig på det, de er som du nevner et regime på kanten av stupet, i seg selv ganske problematisk, for på mange måter bidrar de til en form for syk balanse her i verden.
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.412
    Antall liker
    7.904
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Det er nesten som man savner RuneS et al. Mentalt skakkskjørte og virkelighetsfjerne, men man kunne i det minste skjønne hva de snakket om.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.186
    Antall liker
    2.611
    Sted
    Liten by
    Det er nesten som man savner RuneS et al. Mentalt skakkskjørte og virkelighetsfjerne, men man kunne i det minste skjønne hva de snakket om.
    Han har vel bare tatt etter sin store messias?
    Man lærer av sine helter!
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.412
    Antall liker
    7.904
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Kanskje, men selv Trumper'n var i stand til å uttrykke seg lang mer sammenhengende enn det ser over her.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Biden kan uttrykke seg han og. Er det freudian slip det kalles?

    Biden slet mye med talefeil og stamming i sine yngre dager, det er smått fantastisk at han har kommet seg så langt som han har.

    Og som vi har sett tidligere, Trump på sin side kaller selvsagt en spade for en spade, og sjikanerer mennesker som ble født med utfordringer, og sånt liker vi, som kjent. Og dessuten er det MYE smartere og mer gjennomtenkt å si fra så alle kan høre det, at man bør injisere klor i blodet, samt ha sterkt lys inne i kroppen, så man kan drepe Corona-viruset, enn den uendelige dumheten å snuble forbi ordet "vice" når man prater.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.186
    Antall liker
    2.611
    Sted
    Liten by
    Biden slet mye med talefeil og stamming i sine yngre dager, det er smått fantastisk at han har kommet seg så langt som han har.

    Og som vi har sett tidligere, Trump på sin side kaller selvsagt en spade for en spade, og sjikanerer mennesker som ble født med utfordringer, og sånt liker vi, som kjent. Og dessuten er det MYE smartere og mer gjennomtenkt å si fra så alle kan høre det, at man bør injisere klor i blodet, samt ha sterkt lys inne i kroppen, så man kan drepe Corona-viruset, enn den uendelige dumheten å snuble forbi ordet "vice" når man prater.
    Ikke glem at vindmøller lager kreft og at det ikke er regn, selv om det regner!

    Noen sitater:
    "It's really cold outside, they are calling it a major freeze, weeks ahead of normal. Man, we could use a big fat dose of global warming!"
    "The concept of global warming was created by and for the Chinese in order to make U.S. manufacturing non-competitive."
    "No matter what you do - guns, no guns - it doesn't matter. You have people that are mentally ill. And they're gonna come through the cracks. And they're going to do things that people will not even believe are possible."
    "I look very much forward to showing my financials, because they are huge."
    "Sorry losers and haters, but my IQ is one of the highest - and you all know it! Please don't feel so stupid or insecure, it's not your fault."

    Cool fyr! Bøyer meg i hatten og tenker at Biden er en dust i forhold.
     
    Sist redigert:

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.030
    Antall liker
    9.310
    Ikke glem at vindmøller lager kreft og at det ikke er regn, selv om det regner!

    Noen sitater:
    "It's really cold outside, they are calling it a major freeze, weeks ahead of normal. Man, we could use a big fat dose of global warming!"
    "The concept of global warming was created by and for the Chinese in order to make U.S. manufacturing non-competitive."
    "No matter what you do - guns, no guns - it doesn't matter. You have people that are mentally ill. And they're gonna come through the cracks. And they're going to do things that people will not even believe are possible."
    "I look very much forward to showing my financials, because they are huge."
    "Sorry losers and haters, but my IQ is one of the highest - and you all know it! Please don't feel so stupid or insecure, it's not your fault."

    Cool fyr! Bøyer meg i hatten og tenker at Biden er en dust i forhold.
    Kim Il-Sung blir bare smågutten. Hvis jeg ikke husker helt feil så var regnbuen synlig over hele jorden da Trump ble født.
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Biden slet mye med talefeil og stamming i sine yngre dager, det er smått fantastisk at han har kommet seg så langt som han har.

    Og som vi har sett tidligere, Trump på sin side kaller selvsagt en spade for en spade, og sjikanerer mennesker som ble født med utfordringer, og sånt liker vi, som kjent. Og dessuten er det MYE smartere og mer gjennomtenkt å si fra så alle kan høre det, at man bør injisere klor i blodet, samt ha sterkt lys inne i kroppen, så man kan drepe Corona-viruset, enn den uendelige dumheten å snuble forbi ordet "vice" når man prater.
    Prøver du å si at Harris ikke er president?
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.287
    Antall liker
    3.439
    Torget vurderinger
    4
    Ikke mye feil i politikken med andre ord når man må pirke i dette :)
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Ikke mye feil i politikken med andre ord når man må pirke i dette :)
    Det framstår jo bare som sludder, særlig når man ser det i perspektiv til den rallende galskapen forgjengeren kom opp med ustanselig.

    Det er tross alt nok av viktige saker å ta Biden på, han er da ikke akkurat en helgen, han er president i en bøllestat, og da er fort gjort å oppføre seg som en bølle av gammel vane. Feiden han har satt i gang med Putin, for eksempel, hva f... skal det tjene til? Det der kommer det intet godt ut av, og det er betydelig viktigere saker å forholde seg til, en å kaste bort energien på utveksling av skjellsord. Elendig og meningsløst.
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Det framstår jo bare som sludder, særlig når man ser det i perspektiv til den rallende galskapen forgjengeren kom opp med ustanselig.

    Det er tross alt nok av viktige saker å ta Biden på, han er da ikke akkurat en helgen, han er president i en bøllestat, og da er fort gjort å oppføre seg som en bølle av gammel vane. Feiden han har satt i gang med Putin, for eksempel, hva f... skal det tjene til? Det der kommer det intet godt ut av, og det er betydelig viktigere saker å forholde seg til, en å kaste bort energien på utveksling av skjellsord. Elendig og meningsløst.
    Jeg tror ikke vi kan klandre Trump for Bidens demens.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Jeg tror ikke vi kan klandre Trump for Bidens demens.
    Og jeg tror ikke vi kan klandre Biden for at Trump er sprøyte gal og udugellig.

    Men problemet er at alle kan se at Trump er en avvikende personlighet, mens kun løgnere kan se at Biden er dement. Han har som nevnt gått årevis til logoped for talefeil i sine yngre dager, derav mange slurvete og forvirrede ordvalg, sånn har han alltid vært, skjønner du, dette er ikke av ny dato.
    Så demensteoriene er utelukkende sverting, ikke en saklig innvending. Ta gjerne mannen for det han gjør / ikke gjør, det er intet behov for å juge opp en masse dritt, sjekk heller hvordan virkeligheten ser ut.
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Og jeg tror ikke vi kan klandre Biden for at Trump er sprøyte gal og udugellig.

    Men problemet er at alle kan se at Trump er en avvikende personlighet, mens kun løgnere kan se at Biden er dement. Han har som nevnt gått årevis til logoped for talefeil i sine yngre dager, derav mange slurvete og forvirrede ordvalg, sånn har han alltid vært, skjønner du, dette er ikke av ny dato.
    Så demensteoriene er utelukkende sverting, ikke en saklig innvending. Ta gjerne mannen for det han gjør / ikke gjør, det er intet behov for å juge opp en masse dritt, sjekk heller hvordan virkeligheten ser ut.
    Skal vi ta dette i Trump tråden?
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    ^^Dersom du er ute etter å underbygge at Biden er dement, er det i denne tråden.
    Men som nevnt er det en del andre, reelle ting det er betydelig mer aktuelt å ta ham på.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Denne gangen var deg ikke jeg som byttet tema til Trump. Jeg er naturligvis enig i at Trump er en svært interessant man :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: og diskuterer gjerne i Trumptråden
    Kan du ikke heller forsøke å underbygge din egen påstand om at Biden lider av demens, som en start?
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Kan du ikke heller forsøke å underbygge din egen påstand om at Biden lider av demens, som en start?
    Han titulerer Harris som President. Så vidt jeg vet er dette feil, det er nemlig Biden som er President. Eller har jeg misforstått?
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Han titulerer Harris som President. Så vidt jeg vet er dette feil, det er nemlig Biden som er President. Eller har jeg misforstått?
    Er det alt du bygger det på? Seriøst?
    Han sa feil, hoppet over et ord. Er det noe du aldri har gjort? Koker debatten ned til at vi skal sitte her og debattere rent idiotiske bagateller, for at du skal "bevise" at en mann med en kjent historie med talefeil og stamming, egentlig er dement??

    Men i sannhetens navn, er sjansen mye større for demens hos Biden, enn f.eks. hos Obama. Og USA har tidligere hatt en dement president (Reagan), der sykdommen skøt fart etter at han ble skutt, og utover mot hans avslutning av andre periode. Og antakelig har aldri fokuset på mulig demens hos POTUS vært sterkere enn nå. Men du klarer altså ikke komme opp med noe bedre enn utnyttelse av mannens slurvete tale. Et fenomen han har vært kjent for i hele sin karriére, for øvrig.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    hva er poenget med å gjøre tråden til en tankens avfallsplass. at trumpister ikke kjenner noen besøkelsestid er som forventet, men hva er det egentlig dere som anser dere som oppgående vil oppnå? det inviteres jo til ikke bare å «debattere rent idiotiske bagateller», men idioti generelt.

    må være patologisk, dette.
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Er det alt du bygger det på? Seriøst?
    Han sa feil, hoppet over et ord. Er det noe du aldri har gjort? Koker debatten ned til at vi skal sitte her og debattere rent idiotiske bagateller, for at du skal "bevise" at en mann med en kjent historie med talefeil og stamming, egentlig er dement??

    Men i sannhetens navn, er sjansen mye større for demens hos Biden, enn f.eks. hos Obama. Og USA har tidligere hatt en dement president (Reagan), der sykdommen skøt fart etter at han ble skutt, og utover mot hans avslutning av andre periode. Og antakelig har aldri fokuset på mulig demens hos POTUS vært sterkere enn nå. Men du klarer altså ikke komme opp med noe bedre enn utnyttelse av mannens slurvete tale. Et fenomen han har vært kjent for i hele sin karriére, for øvrig.
    Det er ikke så ofte mannen åpner munnen for tiden. Han er åpenbart langt ifra sitt hvasseste, du skal ikke så mange år tilbake i tid før du har en langt mer slagferdig mann. Jeg tror det begynner å røyne på med det kognitive, men jeg kan ikke bevise noe som helst.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.030
    Antall liker
    9.310
    Det er ikke så ofte mannen åpner munnen for tiden. Han er åpenbart langt ifra sitt hvasseste, du skal ikke så mange år tilbake i tid før du har en langt mer slagferdig mann. Jeg tror det begynner å røyne på med det kognitive, men jeg kan ikke bevise noe som helst.
    Bare slapp av, Harris er en enda mer rabiat kommunist enn Biden, og de er valgt for fire år. 😛
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    La meg gjette; Du har ikke fulgt med så mye på dette i det siste, så du vet egentlig ikke?
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    vi tar den her. den angår de liberales vei henimot «selvmotsigelsen»

    One day in March 2015, I sat in a theater in New York City and took careful notes as a series of personages led by Hillary Clinton and Melinda Gates described the dazzling sunburst of liberation that was coming our way thanks to entrepreneurs, foundations and Silicon Valley. The presentation I remember most vividly was that of a famous TV actor who rhapsodized about the wonders of Twitter, Facebook and the rest: “No matter which platform you prefer,” she told us, “social media has given us all an extraordinary new world, where anyone, no matter their gender, can share their story across communities, continents and computer screens. A whole new world without ceilings.”
    Six years later and liberals can’t wait for that extraordinary new world to end. Today we know that social media is what gives you things like Donald Trump’s lying tweets, the QAnon conspiracy theory and the Capitol riot of 6 January. Social media, we now know, is a volcano of misinformation, a non-stop wallow in hatred and lies, generated for fun and profit, and these days liberal politicians are openly pleading with social media’s corporate masters to pleez clamp a ceiling on it, to stop people from sharing their false and dangerous stories.

     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn