Prince i Spectrum 2.8.

torf

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.06.2003
Antall liker
186
Ååååhhh for en fest!!

Til prisen av en hi end plugg på en signalkabel kan man altså oppleve Prince og bandet på 2 meters avstand i golden circle 8)

Eneste ulempen nå er at jeg ikke har mulighet til å gå på konserten idag som sikkert blir helt annerledes :-\

N

nb

Gjest
Det der var helt sykt bra. Jeg gikk som turist og på mannens rykte som legendarisk liveartist. Jeg kunne på forhånd nevne to låter av Prince om noen hadde spurt - "Kiss" og "Purple Rain". Konserten er noe av det råeste jeg har sett fra en scene på svært, svært lenge. Får lyst å gå igjen i kveld.

Har heller aldri sett et norsk konsertpublikum så engasjert som dette.

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
4.948
Torget vurderinger
1
Jo da, dette var en kanonkonsert på nesten alle måter. Har heller aldri opplevd maken til publikumsoppslutning i Spectrum. Prince strålte og bandet var kanonbra.

2 små minus fra meg, dog:
LÅTUTVALGET - Det ble litt i overkant mye funk på tomgang. Tatt i betraktning av hvilken enorm låtsamling han har, så kunne jeg ønske meg noen flere kjente låter. Mot slutten planket han et potpurri av 80-talls hits, uten den helt store innlevelsen. Ellers satte jeg pris på at trommisen og dama på keyboard jazzet litt innimellom.

SCENESHOW - Artig at han fylte scenen med publikum, men det ble litt i overkant mye når man i 2 lange perioder ikke fikk se annet enn halvfulle nordmenn stompe rundt mer eller mindre ute av takt.

PS: Vi måtte dra kl 23. Da hadde bandet pause og det kom noen kraftige buldrelyder fra scenen. Etterpå hørte vi at de hadde spilt et ekstra sett. Hvordan var det?

Topp Bunn