Prince i Spektrum 23. Juli

N

nb

Gjest
"Hemmelig" forsalg i dag - her blir det fullt! Har hatt veldig lyst til å se Prince live, så dette passet fint.

Ordinært salg starter i morgen klokken 0900

Wergeland

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.05.2009
Antall liker
79
Torget vurderinger
1
Det kun er forsalg på ståplasser (inkl. Golden Circle) og nokså dårlige sitteplasser. Felt 208 - 211 som vanligvis selges på et lavere prisnivå ligger på høyeste prisnivå på denne konserten.

Felt 107 - 110 spares til i morgen ser det ut som.

Noen som har hatt Golden Circle i Oslo Spektrum tidligere? Er nokså god plass i sirkelen slik at man kan gå på do og kjøpe øl og samtidig finne tilbake til en ganske god plass?

Er kanskje bare Madonna på Valle Hovin som har hatt slike Golden Circle billetter tidligere?

N

nb

Gjest
Wergeland skrev:
Det kun er forsalg på ståplasser (inkl. Golden Circle) og nokså dårlige sitteplasser. Felt 208 - 211 som vanligvis selges på et lavere prisnivå ligger på høyeste prisnivå på denne konserten.

Felt 107 - 110 spares til i morgen ser det ut som.

Noen som har hatt Golden Circle i Oslo Spektrum tidligere? Er nokså god plass i sirkelen slik at man kan gå på do og kjøpe øl og samtidig finne tilbake til en ganske god plass?

Er kanskje bare Madonna på Valle Hovin som har hatt slike Golden Circle billetter tidligere?
Vet ikke hvordan det funker, men det var noe slikt på A-ha på Ullevåll også. De beste setene legges ut i morgen ser det ut til, men man skal ha en del flaks for i det hele få billetter til denne konserten regner jeg med. På en annen side er det midt i fellesferien, så det er sikkert mange som plutselig finner ut at de ikke kan gå. Pleier som regel å være en smal sak å få billetter til konserter i Oslo om man bor i byen og kan stikke bortom arenaen like før uten særlig risiko, men det funker ikke alltid.

Siden det kun er 8000 plasser eller så blir det muligens en ekstrakonsert om den blir utsolgt på null komma svisj som jeg tror denne vil bli.

Wergeland

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.05.2009
Antall liker
79
Torget vurderinger
1
Julenissen skrev:
hvor får man tak i bill i dag?
Finn Atomic Soul på Facebook. Trykk 'liker', så vil du finne en link til forsalget under Atomic Souls arrangementer.

Wergeland

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.05.2009
Antall liker
79
Torget vurderinger
1
Ble Golden Circle på meg. Satser på at det er egen bar til folk med golden circle billett slik at jeg kan stå relativt romslig langt fram og ha enkel tilgang på øl og toalett.

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
4.948
Torget vurderinger
1
Prince var 80-tallets største artist for meg. Et av de få geniene som rocken har fostret siste 30 år.

Så han på Valle Hovin i 1988. Kanonkonsert. Stod helt fremme ved scenen.
Gjett om jeg sitter klar ved tastaturet i morgen tidlig kl 08.50!
Tar med fruen, så det må vel bli noe mer makelig plassering/sitteplass denne gangen.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Pokker! Danmarksfamilieferien starter selvfølgelig 23.juli :mad:.

Wergeland

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.05.2009
Antall liker
79
Torget vurderinger
1
Ut i fra setlistene så holder han jo helt sjuuuke konserter for tiden:

Han spiller 21 kvelder i Los Angeles nå. Denne setlisten er fra søndagens konsert:

1.The Love We Make Play Video
2.Mountains Play Video
3.Everyday People Play Video
(Sly & The Family Stone cover)
4.Take Me With U Play Video
5.Raspberry Beret Play Video
6.Cream Play Video
7.Cool / Don't Stop 'Til You Get Enough Play Video
8.Let's Work Play Video
9.U Got The Look Play Video
10.I Belong With U Play Video
11.The Beautiful Ones Play Video
12.Let's Go Crazy Play Video
13.Delirious Play Video
(with Let's Go Crazy coda)
14.She's Aways In My Hair Play Video
15.Future Soul Song Play Video
(with King)
16.Purple Rain Play Video
Encore:
17.1999 Play Video
18.Little Red Corvette Play Video
Encore 2:
19.When Doves Cry / Nasty Girl / The Most Beautiful Girl In The World / The Screams Of Passion / Alphabet St. / Hot Thing / Darling Nikki / Black Sweat / I Would Die 4 U Play Video
(Sampler set)
20.Kiss Play Video
Encore 3:
21.The Bird Play Video
(The Time cover)
22.Jungle Love Play Video
(The Time cover)
23.A Love Bizarre Play Video
(Sheila E. cover)
Encore 4:
24.If I Was Your Girlfriend Play Video
25.Insatiable Play Video
26.Scandalous Play Video
27.Adore Play Video
Encore 5:
28.Pass The Peas Play Video
(with Maceo Parker)
29.Controversy Play Video

Hans Super Bowl pauseshow fra 2007 var jo også et av de beste pauseinnslagene noensinne.

Hør Foo Figthers covern fra 6:00 og avsluttende Purple Rain.

Wergeland

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.05.2009
Antall liker
79
Torget vurderinger
1
Del 2 med avsluttende Purple Rain:

Oslo2

Bransjeaktør
Ble medlem
29.11.2004
Antall liker
133
Torget vurderinger
2
Fikk Golden Circle billetter 8)

Wergeland

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.05.2009
Antall liker
79
Torget vurderinger
1
Billetter til ekstrakonsert dagen etter er lagt ut.

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
5.756
Sted
Nøtterøy
Sikret meg billetter på søndag. Lørdagsbillettene var borte på en kvart.

Julenissen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.05.2002
Antall liker
3
Yess, da fikk jeg bill på søndag, 20 år siden sist jeg så han spille ;D ;D

E. Largo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2007
Antall liker
18.785
Sted
Disco Volante
Torget vurderinger
2
Jeg har billett til Søndagen. Så ham i Bergen sist, og det var helt fantastisk. Gled dere.

E. Largo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2007
Antall liker
18.785
Sted
Disco Volante
Torget vurderinger
2
Sist jeg så Prince så kjørte han et straight pop/rock show. Men jeg vet han han er en smule uberegnelig, og han har jo hatt en del jazz influerte konserter til tider. Er det noen formeninger om hva vi kan forvente i Spectrum ?

Wergeland

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.05.2009
Antall liker
79
Torget vurderinger
1
rri skrev:
Sist jeg så Prince så kjørte han et straight pop/rock show. Men jeg vet han han er en smule uberegnelig, og han har jo hatt en del jazz influerte konserter til tider. Er det noen formeninger om hva vi kan forvente i Spectrum ?
Dette blir ikke en "sær" jazz-konsert, men nærmest et greatest hits show med opp mot 30 låter. Opp mot 40 om man teller med alle låtene han er innom i diverse medleyer.

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
4.948
Torget vurderinger
1
Gleder meg til konserten i morgen!

Var stor prinsfan fram til Diamonds And Pearls i 1991. Så fulgte en lang pause, før jeg kjøpte Musicology i 2004. Det er et kanonbra album, et av hans beste, faktisk. Med innslag av 70 talls funk og soul, samt et konsentrat fra velmaktsdagene på 80-tallet. Nydelig produsert med fet elbass og ekte trommer. En perfekt oppladning før konserten i morgen!

Vedlegg

Topp Bunn