prioritering

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Antall liker
337
Sted
Southwest
Torget vurderinger
2
fakset fra en annonse:

Selger min strøkne integrerte forsterker da jeg ikke får gjennomslag for prioritering av hifi hos min bedre halvdel. Så derfor selger jeg denne med tungt hjerte. Koster 4995 ,- ny . litt over 1 år gammel. Fjernkontroll og pre - out !

Sier bare en ting. STAKKARS mann! Får ikke lov til å beholde en forsterker til 5000 engang. Blir deppa av å lese sånnt jeg. :'(

-HP-

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
128
Ja. Det kan jo hende at han ikke fikk lov til å bruke penger av familieøkonomien til nytt utstyr, da, og dermed måtte selge.

Men uansett, sånt er fortærende. Faktisk helt ukjent for meg, heldigvis:)

Wishmaster

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2002
Antall liker
3.628
Torget vurderinger
1
Siden det er snakk om prioritering, ser jeg det slik at det ikke er det økonomiske som er problemet og mannen skulle ha ymtet frempå om at hans "bedre" halvdel skulle ha testet sparkføret.

O

OldBoy

Gjest
Vi tror da ikke på alt som står i slike annonser, vel?

Fyren skal kanskje bare finansiere noe som er dobbelt så dyrt? Eller kanskje forsterkeren var så dårlig at til og med hans bedre halvdel ikke kunne leve med lyden?

- Stakkars meg! Så mye som jeg har lidd, fortjener jeg vel i det minste å få en god pris.

Det er ikke lurt å være lettlurt.

pang

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.03.2005
Antall liker
13
Dette er fake, ingen er så dumme at de setter dette på trykk. If so , selg isteden denne hurpa!!!!!!

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Antall liker
337
Sted
Southwest
Torget vurderinger
2
 Dette er fake, ingen er så dumme at de setter dette på trykk. If so , selg isteden denne hurpa!!!!!!

He he, ja det er vel frisøren som har 1. prioritet i det hjemmet.... (synes jeg hører henne si: "Jeg tror VI må selge forsterkeren din") ::)

-HP-

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
128
Dragen..... En skummel skikkelse som lurer seg inn i en manns liv via hans penis. Så tar hun styringen, litt etter litt. Og når alle mannens økonmiske aktivaer er bundet opp i "familielivet", og all hans tid er bundet opp i jobb, henting og bringing av barn, samt husarbeid, fordi den likestilte furien krever det, er det for sent.

Hun er gitt all makt før, under og eventuelt etter ekteskapet. Årevis med minimum 11% av Vår Ærlige Venns inntekt betalt i gjeld for en uheldig ejakulasjon inn i Dragens hule.....

Pass dere, ja jeg sier PASS DERE!!!!! Dere lever kun én gang!

leifa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.06.2005
Antall liker
0
Hehe, det gjelder å prioritere rett. Valg av kone er som ikke tåler hifi... Næhhhh.
Selv har jeg en kone som aksepterer en 18 tommer sub i 240 liters kabinett. Store hovedhøyttalere med 15 tommer bass (= stort kabinett - 60kg stk) og et par digre effektforsterkere. Sånn skal det være!

Mine JBL 4430 er forøvrig til salgs da jeg skal kjøpe et par 4435! Kona er langt fra happy for akkurat det, men sier hun godtar det... juhuuuu ;D

Topp Bunn