Pro-Ject Metallica

Geiran1

Medlem
Ble medlem
09.02.2021
Antall liker
15
Sted
Trysil
Noen som har erfaring med Pro Ject Metallica platespilleren?
Er den verdt penga, eller er det andre spillere som er bedre i den prisklassen.
Betaler man mye for design og navn.🤔

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Antall liker
9.484
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Til nitten lapper tror jeg den er et ordentlig bunn-kjøp. Det ligger flere spillere her på Torget som trolig er mye bedre på alle måter.

Hvis jeg skal ri egne hester: for en tusenlapp til får du ny Nottingham Interspace Jr., som er glimrende, mens fem lapper mindre skaffer en brukt Nottingham Mentor, som er enda bedre (skjønt jeg vet nada om armen som ser ut til å følge med), Gyrodeck er en klassiker, om enn litt knotete å få den aller beste ytelsen ut av;, Kenwood KD700D er garantert helt ypperlig uten å måtte knote og den modifiserte Lencoen og Technics SL-10 er alle spillere jeg *MYE* heller ville kjøpt enn Pro-Jecten du nevner.

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.646
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Har spurt samme spørsmål rundt om og ikke fått noe skikkelig svar. Jeg synes den ser helt yberfet ut. Den vekker alle må ha genene i meg, men har enda ikke kjøpt den. Har desverre ikke hørt den og kun sett bilder av den. De som har den liker den vertfall. Chatter med et par stykker, dog så har de ingen sammenligningsgrunnlag. Da dette er den første litt opp i pris soilleren de har kjøpt seg.

arild

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.03.2003
Antall liker
675
Sted
Sogn og Fjordane
Torget vurderinger
7
Måtte berre sjå kva dette var, og Googla den. Det ser ut som den koster 14490,- no.

Mvh Arild 😊

birk88

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.01.2016
Antall liker
303
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Det er ikke mange som slår den på spesielt utseende i hvertfall.
Synes den ser tøff ut, jeg.

papaHet

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2012
Antall liker
140
Ser helt nydelig ut ja. Vært fristet til å kjøpe denne selv. Så kanskje en dag.....

Topp Bunn