Problemer med chromecast-funksjon i Tidal app (iOS)

FelisAttica

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.01.2017
Antall liker
37
Noen andre som opplever problemer med å caste fra iphone og ipad til enheter med chromecast built in?

Jeg bruker en Primare NP5. Det er ikke noe problem å opprette forbindelse. Problemet oppstår når jeg ønsker å skifte låt. Når jeg trykker på låten jeg ønsker å spille av skjer det ingen ting, eller den går over til å spille av på iphone/ipad istedet for nettverkspilleren. Jeg må da opprette forbindelse på nytt. Jeg kan spille musikk fra Tidal på samme måte som jeg ville gjort om jeg spilte en CD. Kan gå til neste låt eller forrige låt, men får ikke gå helt til første låt på albummet (kun tilbake til nr. 2) Dette skjer ikke dersom jeg bruker Android telefon. Det har vært slik en stund nå.

Todd

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.06.2009
Antall liker
46
Jeg har samme problemet. Fungerer dog med Mac, men helt håpløst med IPhone/iPad.

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
10.379
Torget vurderinger
2
ingen problemer her med CCA og Iphone8 så lenge avstand fra router er innenfor.. dvs ikke lengre enn 6m og 2 vegger, da er det mye utfall
PS Chromacast Audio dingle her, kanskje ikke helt det samme

DVB

Fersking
Ble medlem
13.09.2023
Antall liker
0
Sted
Bergen
Hadde samme problemet med at iPhone mistet kontakt med Cromecast når jeg bruker TIDAL. Det som løser problemet er at man må åpne fleroppgaver på iPhone og fjerner den TIDAL siden som ligger der. Dvs på iPhone 11 og nyere sveip først fra bunn og så sveip vekk TIDAL siden som er der. Etter dette er iPhone og Cromecast synkronisert.

Topp Bunn