Problemer ved innlogging

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.849
Antall liker
19.680
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Har i dag opplevd at hver gang jeg prøver å logge meg inn, kommer det opp et bilde av den sikkert veldig gode Linn Uphorik. Men, trenger ikke at den "trenger seg på". Andre som har problemer med dette?
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.849
Antall liker
19.680
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Opplevde noe lignende for noen uker siden. Da var det en lekker platespiller som var litt for påtrengende.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
problemet er løst
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.957
Antall liker
11.765
Sted
Hus
Må logge meg på hver eneste gang selv om jeg har huket av boksen for husk meg. Har dukket opp etter nyinnstall av programmer på HD og Win 10 Pro. Noen fornuftige svar på dette :unsure: Samme skjer på Discogs også, og disse cookie boksene som det florerer av og må kvitteres ut :(
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Må logge meg på hver eneste gang selv om jeg har huket av boksen for husk meg. Har dukket opp etter nyinnstall av programmer på HD og Win 10 Pro. Noen fornuftige svar på dette :unsure: Samme skjer på Discogs også, og disse cookie boksene som det florerer av og må kvitteres ut :(
Dette er relatert til dine cookie-innstillinger. Hvis du sletter cookie'en som husker innlogging, så skjer dette. Hvorfor pc'en din sletter denne cookie'en/informasjonskapselen kan jeg ikke svare på, men det er et lokalt problem, og dessverre ikke noe jeg kan gjøre noe med.

Du kan forsøke en annen browser, og se om problemet forsvinner. Hvis det gjør det, så bør du se på innstillinger i din aktuelle browser.
 
Topp Bunn