ProJect X2

Bentebent

Medlem
Ble medlem
02.10.2013
Antall liker
7
Sted
Stemshaug, 6690 Aure
Hei folkens !
Har en ProJect X2 platespiller som er kjøpt med en Ortofon Pick it 2M Silver MM pickup. Er det noen der ute som vet om jeg kan bruke en Ortofon 2M Black erstatnings nål på den fabrikkmonterte pickupen ?

spaceman_2

Hi-Fi interessert
Ble medlem
27.07.2016
Antall liker
112
Hej I princippet kan du godt , men 2m silver hus har færre sølv vindinger en 2m Bronce og 2m Black hus . Du vil ikke få fuld potientale ud , ved at skifte nåleforparten på et 2m silver hus . Jeg spurgte selv Ortofon og fik svaret . Køb en 2m black med hus , og du kan bruge Bronce ( god Pickup ) og endelig 2m LVB pickup . De passer sammen .

Bentebent

Medlem
Ble medlem
02.10.2013
Antall liker
7
Sted
Stemshaug, 6690 Aure
Hej I princippet kan du godt , men 2m silver hus har færre sølv vindinger en 2m Bronce og 2m Black hus . Du vil ikke få fuld potientale ud , ved at skifte nåleforparten på et 2m silver hus . Jeg spurgte selv Ortofon og fik svaret . Køb en 2m black med hus , og du kan bruge Bronce ( god Pickup ) og endelig 2m LVB pickup . De passer sammen .
Takker, har bestilt svart m2 remounted....

spaceman_2

Hi-Fi interessert
Ble medlem
27.07.2016
Antall liker
112
Hej - Jeg ville vente med , at bestille . Der er snart Black friday. Der vil du kunne spare en hel del . Har de sidste 2 år købt Ortofon Quintet Black s , for 2m black pris . jeg køber yderligere 1 ekstra d 29 november , hvis den er på tilbud . Jeg gav 5000 kr for Quintet black s , det samme som en 2m black . Du sparer 2500 kr

Topp Bunn