Hallo.
Fikk, i dag ;D , endelig mæga meg tel å kjøpe en Trends DA-10 ;D ;D
Fra før har jeg en Trends TA-10 og noen gamle høytalere.
Har også fått tak i noen MDF-deler som passer til Exact høytalere.
Planen ble klar på veg hemmat:
Jeg skrur i filler DA-10 og TA-10, lager et heltre-kabinett, som har de inn og utgangene jeg trenger (her er det et par ting jeg skar tenkje litt på, for det er jo greit å kunne koble til andre enheter i blant. Løsning noe ala det NAD gjør med sine integrerte, kansje). Denne får altså:
12 Volt inn (og muligins 5, hvis jeg ikke lager ei 5 voltsstrømforsyning som drives av 12 volt'n. DA-10 drives også via USB, det er nok også en god løsning)
USB
optisk ut (trenger ikke alle de andre)
høytalerterminaler.
Og kansje da analog ut fra DA-10 og kilde inn.
Volumratt i tre på fronten.
Høytalerene skal jeg se på når MDF er i hus. (har et prosjekt til også, det er først ut)
Har ikke sett inni boksene enda, og dette er tenkt ut i bilen.
Noen meninger?
mvh
PK
Fikk, i dag ;D , endelig mæga meg tel å kjøpe en Trends DA-10 ;D ;D
Fra før har jeg en Trends TA-10 og noen gamle høytalere.
Har også fått tak i noen MDF-deler som passer til Exact høytalere.
Planen ble klar på veg hemmat:
Jeg skrur i filler DA-10 og TA-10, lager et heltre-kabinett, som har de inn og utgangene jeg trenger (her er det et par ting jeg skar tenkje litt på, for det er jo greit å kunne koble til andre enheter i blant. Løsning noe ala det NAD gjør med sine integrerte, kansje). Denne får altså:
12 Volt inn (og muligins 5, hvis jeg ikke lager ei 5 voltsstrømforsyning som drives av 12 volt'n. DA-10 drives også via USB, det er nok også en god løsning)
USB
optisk ut (trenger ikke alle de andre)
høytalerterminaler.
Og kansje da analog ut fra DA-10 og kilde inn.
Volumratt i tre på fronten.
Høytalerene skal jeg se på når MDF er i hus. (har et prosjekt til også, det er først ut)
Har ikke sett inni boksene enda, og dette er tenkt ut i bilen.
Noen meninger?
mvh
PK