PU og innspillingstid

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Jeg kjøpte en AT-OC9ML/II for bruk med en Rega P25 som desverre ga seg før jeg fikk testet denne puen på den, så den ble med videre til VPIen...og jeg bestemte meg for å virkelig bruke den en stund - for å ha noe å referere til. Men etterhvert som timene gikk så syntes jeg den ble litt pistrete og uengasjerende - selv om den klart løsnet etter 20-25 timer. Jeg måtte ha mer...men pga litt reiser og jobb så ble den med noen timer til...Og nå, etter 55-60 timer så har det skjedd mer enn på de første 20-30, det er en HELT annen lyd nå. Så nå spørs det om ikke Snapa må vente litt på bestilling likevel :D

Er dette ihht til andres erfaringer? At denne eller pu`er generelt gjerne trenger 50-70 timer før de spiller som de skal?

Uansett, morsomt er det! ;D

O.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
276
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Jeg nevnte vel en 40-50 timer, og forbedring opp til 100 timer på denne. Det er iallefall en helt super pu til en vanvittig lav pris, og en skjult skatt i vinylverdenen. Om det ikke blir bra resultater med denne, så tror jeg jammen at det er noe galt fatt andre steder.. :D

Mvh Vidar P

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Jeg må rett og slett følge med i timen! ;D

Du hadde helt rett, og ja - den spiller jo nå fabelaktig! Skal klare meg med den noen hundre timer før jeg bevilger meg neste juvel...på pu-siden. Det var et meget godt kjøp så takk igjen VidarP!

O.

Topp Bunn