Fryktelig varmt inne hos meg i kveld. Oppunder 30 grader inne i stua. Vinduer og dører står åpne. Hm...kanskje ikke så rart når det står 20 rør og gløder. ;D
Fryktelig varmt inne hos meg i kveld. Oppunder 30 grader inne i stua. Vinduer og dører står åpne. Hm...kanskje ikke så rart når det står 20 rør og gløder. ;D
Et lite tips, for varme stuer eller varme bilturer uten klimaanlegg:
Vri opp en bomullsskjorte, gjerne langermet, i vann (best å bruke varmt vann), sett den på deg, og du er garantert bortimot blåfrossen i løpet av fem minutter. Gjenta prosessen etter behov.
Du og de to kompisene dine budre ta det litt roligere. Dere bøtter innpå med Guinness i et foruroligende tempo ! Du risikerer å bli full før lunsj hvis di fortsetter slik !
Misunnelig ? Jeg ?...... :-[ :-[ JA DA så er jeg det da ! ;D ;D ;D
Kjellerstue. Det er det som er tingen nå. Noe kaldt og perlende og leske seg på. Fri fra jobb og forpliktelser nesten en hel uke til. Kan vel egentlig ikke ha det bedre. Sommer !
Har ICE forsterkere i 6 kanaler... skulle tro de ville kjøle ned rommet pga ice'en, men neida. Det var værre før med flere hundre klasse-A watt. Savner ikke klasse-A på noe som helst vis, spesielt ikke på sommeren.
Hvordan låter det nå da, gutter? En temperaturendring på 10 grader inne har nok mye mer å si for godlyden enn temmelig mye av det som diskuteres på dette forum
Ja dæven. Mye mer detaljert lyd i varmen. Hørte på Exciter - Depeche Mode. Der kunne jeg høre at vokalisten satt på gulvet og sang på begynnelsen. Litt ut i låten reiste han seg
opp og sto. Utrolige sommergleder man kan oppleve. Har aldri hørt dette om vinteren.
Fin temperatur her på Kapp Verde og. Har hatt 3 veker med fint ver, ser for meg at det vert slik dei neste 4 og. I morgon er det ut for å prøva å få Blue Marlin ;D.