Quart '08 Avlyst

N

nb

Gjest
Det er jo trist for de som hadde tenkt seg dit i alle fall og de som har jobbet med dette og for utelivet i Kristansand som ikke kan ta blodpriser for alt en liten sommeruke. Selv har jeg aldri hatt noe forhold til denne festivalen - det lå vel i kortene etter fjordåret at det gikk bratt unnabakke med Quarten.

Min dypeste medfølelse går dog til journalistene i Blabladets fredagsutgave. Hva i alle dager skal de lage reportasje om i sommer? Hvor skal de gjøre researchen sin på årets solbrillemote?

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
Var vel ikke til å unngå nå som hver eneste lille grend arrangerer festival og forventer 30000 betalende.
Spørs om det er nok folk til det i dette landet...
Tror det vil komme flere konkurser i kjølevannet av denne etterhvert.

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.645
Selv om jeg delte rom i militæret med en av de som dro i gang Quart'en så har jeg ingen sympati. De har hatt alle sjanser til å rotfeste festivalen som en gedigen og suksessfull tradisjon. Når de ikke har lykkes med det har de bare seg selv å takke.

De har jo et gigantisk kulturfond i Kristiansand som heter Fatima. Men når man roter bort muligheter som dette så tror jeg pengene ville kommet mer til rette andre steder, som for eksempel å styrke vaktholdet rundt Caledonien i sommermånedene eller rundt Hamresanden camping. ;)

Topp Bunn