QUIZ-HJELP

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
Heisan og god kveld.

Jeg har blitt oppmerksom på at dere her inne kan være hjelpsomme med så mangt, og i dag trenger jeg litt hjelp.

Vi skal ha en del venner på besøk i kveld, og tenkte vi skulle ha en liten quiz. Problemet er at jeg mangler spørsmålene og logisk nok svarene, for etter en lang uke på jobb er ikke hodet helt i funderingsmodus.
Og selvfølgelig må det dusjes og fikses litt på en sliten frøken, så tiden begynner å bli knapp ;)

Derfor; er det noen som har en guiz ferdig, eller har spørsmål som verken er for vanskelig eller for enkle (husk det er fredag og vi skal ha litt i glasset)

Spørsmålene skal være alt fra litteratur, sport, underholdning og selvfølgelig musikk.

Hvis du ikke vil legge de ut, send de gjerne på pm.

På forhånd tusen takk.

Lin

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Beklager at jeg ikke kan hjelpe, og i tillegg er noe sent ute, men til en annen gang vil jeg anbefale Trivial Pursuit. Der har du spørsmål og svar nok til mange trivelige kvelder. Kjekt å spille på lag, men kan bli litt amper stemning tidvis hvis du sliter med dårlige tapere i venneflokken... ;)
Spesielt hvis man opererer med dame/herrelag, veldig dårlige tapere disse karene... ;D

Topp Bunn