- Ble medlem
- 22.03.2005
- Antall liker
- 22
Nokon som veit om ein norsk nettbutikk som sel 9-pins røyrsoklar for chassis-montering? Kunne ikkje finne på demostenes.
Kor mange sokler treng du?kjetinho skrev:Nokon som veit om ein norsk nettbutikk som sel 9-pins røyrsoklar for chassis-montering? Kunne ikkje finne på demostenes.
nå er jeg ikke noen sikringsekspert, men hvis sikringen fulgte med settet, kan den være 120v istedet for 230vkjetinho skrev:Ein liten bekymring. Det var med ei sikring på 500mA. Den går så snart eg pluggar i apparatet. Den måler som den skal på alle målingane, og har gått i timesvis tilsynelatande utan problem. Kva kan vere feil? Trekk min forsterkar meir straum avdi me har 230V i Noreg?
Nei. Effektforbruket vil være det samme, ved dobbel spenning synker strømtrekket til det halve.kjetinho skrev:Trekk min forsterkar meir straum avdi me har 230V i Noreg?
Og etter skjema, er dette feil-monterte dioder...kjetinho skrev:Hm, eg trur jommen Jan har rett. Eg har etter beste evne teikna eit lite utsnitt av printet som skjema, og det ser ut til at diodane er feil veg.
![]()
Eg skulle sjølvsagt sjekka undersida av printet sjølv, før eg byrja, men eg tvilte vel på mine evne til å tolke skjema. Veldig oppmerksomt av deg Jan, takkar så mykje. Takkar uansett for engasjement frå Arne og, enkelte (meg) går det ikkje an å hjelpe
Eg får litt trening i kronglete avlodding då, godt det vart oppdaga før eg sette straum på ;D
Er det vanleg å feste kjøleribbene til transistorane på nokon måte til printet, eller held det å skru dei fast til transistorane?
Du er en modig maur. Byggetråd på nynorsk er vakkert, dessuten er du flink! Man lærer av slikt. Også vi som ser på.kjetinho skrev:....
Neste oppkopling gjekk roleg for seg, eg målte dei rette verdiane gjennom heile sekvensen og var bra spent når eg skulle sjekke om det var lyd. Det var det ikkje..
Eg tenkte som so, at no var hundreogeitt ute. Alt såg ut til å virke, men gjorde det ikkje. Ingenting å gjere med det, eg har trass alt ikkje peiling. Så kom eg på at eg hadde vore litt usikker på korleis eg skulle lodde phono-kontakten. Pinleg, eg veit det.
...
Så vart det litt fikling med loddepennen, og ny test i anlegget. Ay Caramba!![]()
;D Lyd!
..
Eg tykkjer det høyres lovande ut, men har ikkje noko samanlikningsgrunnlag og lyttar med eit sett Sony mdr v-200. Ein ting er heilt sikkert: her er dynamikk.
Kanskje eg uttrykte meg uklårt, men er me einige om at teikninga er feil? Det var slik diodane fyrst var monterte, no er dei andre vegen.Cobra2 skrev:Og etter skjema, er dette feil-monterte dioder...kjetinho skrev:Hm, eg trur jommen Jan har rett. Eg har etter beste evne teikna eit lite utsnitt av printet som skjema, og det ser ut til at diodane er feil veg.
![]()
Eg skulle sjølvsagt sjekka undersida av printet sjølv, før eg byrja, men eg tvilte vel på mine evne til å tolke skjema. Veldig oppmerksomt av deg Jan, takkar så mykje. Takkar uansett for engasjement frå Arne og, enkelte (meg) går det ikkje an å hjelpe
Eg får litt trening i kronglete avlodding då, godt det vart oppdaga før eg sette straum på ;D
Er det vanleg å feste kjøleribbene til transistorane på nokon måte til printet, eller held det å skru dei fast til transistorane?
http://www.cavalliaudio.com/soha ii/main.php?page=schematics/psschematic
Arne K
Takkar så mykje! Sikkert ikkje alle som er samde, men det er ingen som har ymta om omsetjing til bokmål enno i alle høve.xerxes skrev:Du er en modig maur. Byggetråd på nynorsk er vakkert, dessuten er du flink! Man lærer av slikt. Også vi som ser på.![]()
Har kika ein del på den tråden, men 79 sider er litt drøyt å kome gjennom.Cobra2 skrev:
Hehe, godt!Delle skrev:Ja ja, virker det greit med 630 mA er det vel ikke det store problemet; det kan jo like godt være at den originale sikringen er underdimensjonert. Er du litt ekstra årvåken de første dagene, så får det passere.. ;D
Godt jobba, fin forsterker.
Mvh
Ja, da har du avslørt en defekt C5P.kjetinho skrev:Viss eg loddar ut C5P og ikkje lenger har kortslutning, har eg då funne ein feil?
Iflg. skjemaet lenger oppe har du 12.6V gløding. Koblet til pinne 4 og 5. Pinne 9 er da ikke koblet til noe.kjetinho skrev:Anodane og gitteret virkar logisk å sjå att i skjema, men korleis katodane og glødinga er kopla ser eg ikkje heilt?
Er alle pinnane i bruk her, eller treng ein eigentleg ikkje ha ledning på alle desse?
Nokre tips om kva som kan ha gått med i denne kortslutninga?