Radka-tribute på Kolbotn

Z

Zomby_Woof

Gjest
Sanger - Inspirator - jazzlegende
Velkommen til Kolbotn sentrum!

Sett av hele dagen 20.september i Kolben kulturhus og opplev Radka Toneffs musikk, historie og musikkarven som har inspirert en hel generasjon.

Radka vokste opp i Kolbotn i Oppegård kommune og var aktiv i det lokale musikkmiljøet, før hun fikk sitt gjennombrudd som sanger i toppsjiktet av norsk jazz. Vi minnes Radka med en heldagsfeiring med unge talenter, foredrag og dokumentarvisninger. Dagen avsluttes med en uforglemmelig konsert hvor du møter Radkas stjernelag av musikere og vinnerne av Radka Toneffs minnepris.

Konsert kl 19.00 Sidsel Endresen, Karin Krog, Kirsten Bråten Berg, Solveig Slettahjell, Live Maria Roggen og Per Jørgensen, Arild Andersen, Steve Dobrogosz, Jon Eberson, Alex Riel og Jon Christensen. Lyd: David Solheim.

Billetter kr 350,- kjøpes på www.kolben.no, Oppegård bibliotek, billettautomat i foajeen.

Gratis inngang til arrangementene kl 13.00 - 17.00.

Program:

13.00 Åpning Foaje
13.30 Foredrag om Radka Toneff
14.00 TV dokumentar
15.00/17.00 Ung Scene - Arven etter Radka
19.00 Hovedkonsert - A tribute to Radka
22.00 EKSTRAKONSERT

Jeg tror det fortsatt er mulig å få billetter til ekstrakonserten kl. 22:00.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Er det virkelig ikke interesse for tribute til Radka Toneff? Med dette desiderte stjernelaget?

Kolbotn for avsides? Halvtimes busstur fra Oslo S for mye?

???

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.912
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Hadde jeg vært på den kanten av landet hadde jeg helt klart fått dette med meg! :)

Topp Bunn