Rammstein drar på turne igjen

Bols

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.05.2007
Antall liker
15
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Ikke til Norge, ikke til Sverige, men Kjøbenhavn, flere steder i Tyskland, Polen, Tjekkia, Austria, Portugal, Nederland, Belgia, Frankrike og Spania. Billettsalget startet i dag. Jeg var på hugget, men servere, billettsentraler og Explorer gikk opp i røyk!! Når det la seg var det helt blåst for billetter. Man kan begynne å lure på hva slags redskap de har de som får tak i disse billettene, er det spesielle linjer med piggtråd som røsker i filler andre håpefulle?
Dog, på ettermiddagen fikk vi tak i ledige i Bilbao, for tre 50 år gamle herrer som bare må få med seg Rammstein minst en gang i livet. For alt jeg vet kan det hende det er muligheter nå andre steder etter dette helvetes rushet jeg opplevde når salget startet.
;D ;D ;D anbefaler andre en svett beinhard Rammsteinkonsert.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
:-X :-X :-X

Kunne sett Rammstein på Hultsfred i 2002, men foretrakk øl, vin og børst på backstageområdet istedenfor.
Bråkete bakgrunnsmusikk var det........... ;) ;) ;) ;) ;) ;)

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Antall liker
1.151
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
15
Vidar Bol skrev:
Ikke til Norge, ikke til Sverige, men Kjøbenhavn, flere steder i Tyskland, Spania, Polen, Tjekkia, Austria, Portugal, Nederland, Belgia, Frankrike og Spania. Billettsalget startet i dag. Jeg var på hugget, men servere, billettsentraler og Explorer gikk opp i røyk!! Når det la seg var det helt blåst for billetter. Man kan begynne å lure på hva slags redskap de har de som får tak i disse billettene, er det spesielle linjer med piggtråd som røsker i filler andre håpefulle?
Dog, på ettermiddagen fikk vi tak i ledige i Bilbao, for tre 50 år gamle herrer som bare må få med seg Rammstein minst en gang i livet. For alt jeg vet kan det hende det er muligheter nå andre steder etter dette helvetes rushet jeg opplevde når salget startet.
;D ;D ;D anbefaler andre en svett beinhard Rammsteinkonsert.
Skulle mer enn gjerne sett de, men da får de komme til Norge!

Bols

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.05.2007
Antall liker
15
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
ErosLoveking skrev:

Kunne sett Rammstein på Hultsfred i 2002, men foretrakk øl, vin og børst på backstageområdet istedenfor.
Ja, i 2002 hadde jeg antagelig gjort akkurat det samme som deg, og mye bråkete musikk den gang syns jeg ;D ;D

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.916
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
ErosLoveking skrev:

wtf? :mad:

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.363
Torget vurderinger
1
Skulle gjerne vært på konsert med dem. Som substitutt kan jeg gjerne gå på konsert med Rammsund. ;D

Mvh. Bjørn

Bols

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.05.2007
Antall liker
15
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
bjornh skrev:
Skulle gjerne vært på konsert med dem. Som substitutt kan jeg gjerne gå på konsert med Rammsund. ;D

Mvh. Bjørn
Ja, hvorfor ikke?....svinger det bra så er det bra. Jeg har bare sett noe på You Tube av Rammsund, syns ikke der at det var helt den samme "shwungen" :)

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Antall liker
425
Sted
Friedrichstadt
Vermin skrev:
ErosLoveking skrev:

wtf? :mad:
Du mener vel: Donnerwetter! :D

Skulle mer enn gjerne ha vært på Rammstein-konsert. Angrer fortsatt på at jeg ikke rakk å kjøpe billett til konserten i Oslo for en tid tilbake.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.363
Torget vurderinger
1
Vidar Bol skrev:
bjornh skrev:

Mvh. Bjørn
Ja, hvorfor ikke?....svinger det bra så er det bra. Jeg har bare sett noe på You Tube av Rammsund, syns ikke der at det var helt den samme "shwungen" :)
-nei, de mangler kanskje litt, men synes jeg mange av de opptakene på Youtube ikke er all verdens å skryte av. :p

Topp Bunn