Rask Flagging av Rasisme - igjen...

Sharpeye

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.10.2005
Innlegg
289
Antall liker
3
Så har mannen til Manuela Ramin-Osmundsen flagget at det trolig dreier seg om rasisme at hun fikk sparken i går av Statsministeren. Igjen et patetisk grunnlag for oppsigelsen. Har vi virkelig ikke kommet lengre enn man må bruke dette som grunn hver gang noen med mørk hud får kritikk.

Dette ser jeg på som en dyp krenkelse av andre innvandrere med annen hudfarge. Hva slags fornedrelse er det av innvandrere generelt. Dersom de skal behandles likt i samfunnet kan man ikke flagge rasisme hver gang en med mørkere hud gjør en feil. Ulike regler er ikke akseptabelt.

Dessuten har hun løyet og forsøkt å skjule viktige opplysinger om saken. Det kan ikke en statsråd være bekjent av, lys eller mørk i huden.

Ansettelsen av Manuela var en prestisjesak (les. første innvandrer som Statsråd) for Stoltenberg (og politisk korrekt). Tipper at om han kunne velge ville han beholdt henne i regjeringen.

Det er patetisk og ikke heldig for rasismesaken å bruke dette som et lettvint argument når en ikke- vestlig innvandrer gjør en feil.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.234
Antall liker
9.093
Torget vurderinger
1
OK, jeg ber dere om å forholde dere saklig og med respekt for alle parter i denne saken (og for deltakerne i tråden), som fort kan utarte seg her til å bli et oppløp uten evne til å stoppe opp og reflektere over hva man er med på å bidra til. Denne saken er i norsk historie unik, og alle involverte parter skal faktisk ha et liv etter dette også.

bjornh, moderator
 

Sharpeye

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.10.2005
Innlegg
289
Antall liker
3
Jeg understreker at jeg taler anti-rasismens sak. Ønsker å belyse at denne type utsagn IKKE gagner kampen mot integrering og rasisme. Å slenge ut "rasisme" som et rask og avvæpnende forsvar i denne type sak (som er trist på mange måter) og lignende saker er missforstått og avlegs. Dette må man bort fra om man skal kunne debattere problemstillinger rundt dette temaet.

Jeg presiserer også at Terje Osmundsen kun antyder rasisme.

I tillegg er det akkurat denne antydningen jeg ønsker å belyse, ikke saken i seg selv som jeg avstår fra å kommentere og debattere.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Dette er IKKE et spørsmål om rasisme, men om så slett politisk håndverk at Jens ikke hadde noe annet valg, dog tror jeg det skjedde med svært tungt hjerte fra Jens sin side.

Det er en mulighet at fru Osmundsen kommer fra en kultur der slik oppførsel fra ledende politikere er ansett som gangbart og i så fall har damen hatt serdeles slett hjelp fra sine rådgivere. Hadde hun kommet med den hele og fulle historien ville hun muligens fått "en ripe i lakken" men sluppet unna med det. Når det stadig kom nye "avsløringer" ble hele greia for belastende, og når hun i tillegg ikke fortalte Jens den hele og fulle.. måtte bare Jens si henne opp, slik er spillets regler.

Det som ikke slutter å forbause meg er at personer i ledende og "offentlige" stillinger / posisjoner ikke forstår at pressen får tak i ALT! Og at det derfor er best å komme med alt med en gang slik at det blåser over raskt istedet for den "seigpiningen" fru Osmundsen utsatte seg selv for. Det aller beste er selvsagt å unngå å stille seg i slike situasjoner der det kan bli ubehagelig flaut! Men en slik sosial inteligens er vel kanskje alt for mye forlangt av "folkets kårne" ?
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Påstander om rasisme i forbindelse med Stoltenbergs håndtering av Ramin Osmundsens avgang er fullstendig idiotisk. Jeg fatter ikke at dette skal være noe å diskutere, selv på HIFI-sentralen.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Sharpeye skrev:
.................IKKE gagner kampen mot integrering og rasisme.
Skal det tolkes slik at du er imot både integrering og samtidig imot rasisme, eller er du FOR integrering og mot rasisme? ;)

Sharpeye skrev:
Å slenge ut "rasisme" som et rask og avvæpnende forsvar i denne type sak (som er trist på mange måter) og lignende saker er missforstått og avlegs. Dette må man bort fra om man skal kunne debattere problemstillinger rundt dette temaet.
Dessverre er det endel som er raske ute med rasismebeskyldningene, og det ødelegger muligheten til en åpen debatt. Nå tror ( håper ) jeg dette skjer fordi den som gjør det ikke forstår bedre, men mulighten for at det gjøres bevisst nettopp for å ødelegge en kontruktiv debatt er ikke hyggelig å tenke på! Personer som ikke ønsker en fri og åpen debatt har sjelden noe godt fore.
 
G

Gjestemedlem

Gjest
At ektemannen er noe biasert er vel ikke annet enn hva man kan forvente. Men her er en statsråd som gjør det man rett og slett ikke kan gjøre når man er statsråd, lyger eller holder viktige saksopplysninger skjult for sjefen sin, statsministeren, og setter samtidig han i et dårlig lys som ansvarlig for sine utnevnelser.

Hvem som helst hadde fått sparken på dagen om de hadde oppført seg slik.


Sikkert noen som ikke likte henne fordi hun var neger eller utlending også, men denne saken har ingenting med slike folk å gjøre. Hun har kun seg selv å takke for dette.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Gjestemedlem skrev:
Sikkert noen som ikke likte henne fordi hun var neger eller utlending også, men denne saken har ingenting med slike folk å gjøre. Hun har kun seg selv å takke for dette.
Deph,
Du må nok få gult kort fordi du brukte "N" ordet !! :eek: :mad:
 

Sharpeye

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.10.2005
Innlegg
289
Antall liker
3
Spiralis skrev:
Sharpeye skrev:
.................IKKE gagner kampen mot integrering og rasisme.
Skal det tolkes slik at du er imot både integrering og samtidig imot rasisme, eller er du FOR integrering og mot rasisme? ;)

Tusen takk for korreksjonen. Jeg mener selvsagt for integrering og mot rasisme.
 

Sharpeye

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.10.2005
Innlegg
289
Antall liker
3
Zomby_Woof skrev:
Påstander om rasisme i forbindelse med Stoltenbergs håndtering av Ramin Osmundsens avgang er fullstendig idiotisk. Jeg fatter ikke at dette skal være noe å diskutere, selv på HIFI-sentralen.
Dette er Off-Topic siden og her bør alt kunne diskuteres utenom hi-fi....slik jeg ser det. Og som praktiseres i dag.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
For all del, Sharpeye. Jeg ser bare ikke for meg at noen, selv her, kan mene noe annet om saken enn du og jeg gjør.

;D
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Zomby_Woof skrev:
For all del, Sharpeye. Jeg ser bare ikke for meg at noen, selv her, kan mene noe annet om saken enn du og jeg gjør.

;D
Å joda, det bare å vente litt det, så kommer det sikkert noen! Vi er da på HFS må vite! ;D
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Spiralis skrev:
Zomby_Woof skrev:
For all del, Sharpeye. Jeg ser bare ikke for meg at noen, selv her, kan mene noe annet om saken enn du og jeg gjør.

;D
Å joda, det bare å vente litt det, så kommer det sikkert noen! Vi er da på HFS må vite! ;D
Hm, kanskje jeg burde lage meg en ny character her som ikke er like diplomatisk og høvisk som meg?
 

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Innlegg
16.115
Antall liker
9.216
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Ja, jeg vet ikke hva man skal si!

Jeg er også like fasinert over alle i viktige posisjon er som åpenbart liker å dra ut skandaler slik at de kan få den ene fremsiden i avisen etter den andre.

Osmundsen har her vist seg uegnet som statsråd - både fordi hun har begått klare saksbehandlingsfeil og fordi hun har ført statsministeren bak lyset. Personlig er jeg av den oppfatningen at all oppmerksomhet politikerne får som ikke skyldes politikken er uheldig - så også dette.

Med Osmundsen sin historie fra UDI synes jeg det var lite gjennomtenkt av Stoltenberg å ansette henne. Og vi ser vel her et ganske klart eksempel på at ønske om å fremstå politisk korrekt og integrert med våre nye landsmenn har gjort at hudfarge/rase har vært viktigere i ansettelsesprosessen enn faglige kvalifikasjoner - noe som også er rasediskriminering - og like lite ønsket som den vanlige formen.

Mvh
OMF
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
MRO er ikke en ikke-vestlig innvandrer, hun kommer fra fransk overklasse, men har beleilig nok såpass annen hudfarge at det kvalifiserer til å kunne representere innvandrerne. Det var altså ikke hennes bakgrunn, men kun hennes farge som kvalifiserte henne til jobben..
Etter det som skjedde i UDI burde man ha ant hva man hadde med å gjøre, det var et underlig valg å ansette henne. Saera Khan burde være et mye mer naturlig valg om man på død og liv må ha en kvinne med innvandrerbakgrunn.
At mannen til MRO antyder rasisme får han til å fremstå i et underlig lys, men det var vel heller ikke uventet at det måtte komme. Skal man være med på leken så får man smake steken, det hadde tvert imot vært rasisme om pressen ikke hadde tatt fatt i dette.
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.998
Antall liker
13.468
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
VELDIG ENIG MED KOMPONENTEN HER og:
DESSUTEN var det en lettvint måte for S å oppfylle en innvandrings kvote i utnevnelsen av statsråder,når han velger en franskutdannet jurist fra Martinique,som kommer hjem "i håndbagasjen" til en meget profilert (nærings-)politisk engasjert ung mann for 20år siden.
IMO
Mvh
Leif
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.254
Antall liker
1.135
Torget vurderinger
1
Komponenten skrev:
MRO er ikke en ikke-vestlig innvandrer, hun kommer fra fransk overklasse, men har beleilig nok såpass annen hudfarge at det kvalifiserer til å kunne representere innvandrerne. Det var altså ikke hennes bakgrunn, men kun hennes farge som kvalifiserte henne til jobben..
Hva i alle dager er poenget her. Var MRO tildelt en oppgave som "Norges mest typiske innvandrer"? Jeg trodde at en barne- og likestillingsminister primært skulle velges ut fra antatte kvalifikasjoner, og ikke ut fra om vedkommende er den mest gjennomsnittlige eller mest ikke-vestlige innvandreren i Norge. "Beleilig hudfarge..."
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.597
Antall liker
10
Karl_Erik skrev:
Komponenten skrev:
MRO er ikke en ikke-vestlig innvandrer, hun kommer fra fransk overklasse, men har beleilig nok såpass annen hudfarge at det kvalifiserer til å kunne representere innvandrerne. Det var altså ikke hennes bakgrunn, men kun hennes farge som kvalifiserte henne til jobben..
Hva i alle dager er poenget her. Var MRO tildelt en oppgave som "Norges mest typiske innvandrer"? Jeg trodde at en barne- og likestillingsminister primært skulle velges ut fra antatte kvalifikasjoner, og ikke ut fra om vedkommende er den mest gjennomsnittlige eller mest ikke-vestlige innvandreren i Norge. "Beleilig hudfarge..."
Tror du hun hadde blitt minister hvis hun var hvit? Hun skulle være regjeringens innvandringspolitiske alibi, og det la de ikke skjul på heller. Derfor, som Kompo sier, hun ble valgt på grunn av hudfarge. Hvilket er rasisme.
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.254
Antall liker
1.135
Torget vurderinger
1
Vanskelig å si om hun hadde blitt minister om hun var hvit. Hun er utvilsomt dyktig, og åpenbart ikke dyktig nok - gikk i hvert fall på en kjempeblemme her. Hennes etniske bakgrunn kan helt klart mistenkes å være medvirkende til at hun ble valgt.

Men linken herfra til at hun på død og liv skal være gjennomsnittlig, er ubegripelig.
Jeg håper alle ser det hensiktsmessige i positive rollemodeller. Er det tilsvarende noen som stiller krav om at de kvinnene som velges inn i styrer i aksjeselskaper skal være mest mulig gjennomsnittlige?
 
G

Gjestemedlem

Gjest
oddgeir skrev:
Karl_Erik skrev:
Komponenten skrev:
MRO er ikke en ikke-vestlig innvandrer, hun kommer fra fransk overklasse, men har beleilig nok såpass annen hudfarge at det kvalifiserer til å kunne representere innvandrerne. Det var altså ikke hennes bakgrunn, men kun hennes farge som kvalifiserte henne til jobben..
Hva i alle dager er poenget her. Var MRO tildelt en oppgave som "Norges mest typiske innvandrer"? Jeg trodde at en barne- og likestillingsminister primært skulle velges ut fra antatte kvalifikasjoner, og ikke ut fra om vedkommende er den mest gjennomsnittlige eller mest ikke-vestlige innvandreren i Norge. "Beleilig hudfarge..."
Tror du hun hadde blitt minister hvis hun var hvit? Hun skulle være regjeringens innvandringspolitiske alibi, og det la de ikke skjul på heller. Derfor, som Kompo sier, hun ble valgt på grunn av hudfarge. Hvilket er rasisme.
Det kan da ikke være så vanskelig å forholde seg til at en regjering settes sammen for å fylle alle slags demografiske kriterier. Det har da i mange år vært av stor viktighet at det skulle være høy kvinneandel i regjeringen uten at noen gikk i fistel for slik mannediskriminerende kjønnssortering, skulle ikke forbause meg om det ikke er noen nordlendinger med i kabalen også. Det er nok ikke siste gang vi ser ministre som ikke er helt A4. Og det er jo heldigvis et bra tegn i tiden. Det er jo heldigvis mange år siden det kun var hvite gifte hetrofile kristne heilnorske gamle gubber som kunne få slike poster.
 

Sharpeye

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.10.2005
Innlegg
289
Antall liker
3
Zomby_Woof skrev:
For all del, Sharpeye. Jeg ser bare ikke for meg at noen, selv her, kan mene noe annet om saken enn du og jeg gjør.

;D
;D
 

kns

Hi-Fi interessert
Ble medlem
08.10.2007
Innlegg
68
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Dagens regjering innkludert administrasjonen/politiske rådgivere har vist en total mangel på god dømmekraft i hele denne prossessen.
Og da snakker jeg om hele saken ifra ansettelsen av R. Osmundsen til hennes egen selvpåførte avgang. De fleste mennesker med noe oppegående tankeprosesser forsto jo att dette måtte bære galt av sted, allerede ved utnevnelsen til fru R.O.

At hennes mann nå kaster glør på bålet, og trekker sine helt horible konklusjoner, om at dette handler om hudfarve og rasisme, er vel egentlig bare noen "krampetrekninger", og ses heller på av meg som naturlige forsvarsmekanismer til behovet for å ta sin beseirede frue i forsvar.
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.254
Antall liker
1.135
Torget vurderinger
1
kns skrev:
At hennes mann nå kaster glør på bålet, og trekker sine helt horible konklusjoner, om at dette handler om hudfarve og rasisme, er vel egentlig bare noen "krampetrekninger", og ses heller på av meg som naturlige forsvarsmekanismer til behovet for å ta sin beseirede frue i forsvar.
Hennes avgang som minister er kjemisk fritt for rasisme - avgangen har hun skapt selv.

Dette må selvføglelig ikke forveksles med at hun ikke tidligere har blitt utsatt for utspill med rasistiske undertoner fra noen av våre kjæledegger på løvebakken.
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.597
Antall liker
10
Gjestemedlem skrev:
Det kan da ikke være så vanskelig å forholde seg til at en regjering settes sammen for å fylle alle slags demografiske kriterier. Det har da i mange år vært av stor viktighet at det skulle være høy kvinneandel i regjeringen uten at noen gikk i fistel for slik mannediskriminerende kjønnssortering, skulle ikke forbause meg om det ikke er noen nordlendinger med i kabalen også. Det er nok ikke siste gang vi ser ministre som ikke er helt A4. Og det er jo heldigvis et bra tegn i tiden. Det er jo heldigvis mange år siden det kun var hvite gifte hetrofile kristne heilnorske gamle gubber som kunne få slike poster.
Ikke vanskelig i det hele tatt. Altså hun fikk posten fordi hun var en farget innvandrer. Greit. Hva hvis Fru Kraby fikk sin post fordi hun var hvit og fra beste vestkant? Stadig vekk greit? Hva er rasisme?

According to UN International Conventions, "the term "racial discrimination" shall mean any distinction, exclusion, restriction or preference based on race, color, descent, or national or ethnic origin.
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.597
Antall liker
10
Karl_Erik skrev:
Dette må selvføglelig ikke forveksles med at hun ikke tidligere har blitt utsatt for utspill med rasistiske undertoner fra noen av våre kjæledegger på løvebakken.
Eksempel?
 
G

Gjestemedlem

Gjest
oddgeir skrev:
Ikke vanskelig i det hele tatt. Altså hun fikk posten fordi hun var en farget innvandrer. Greit. Hva hvis Fru Kraby fikk sin post fordi hun var hvit og fra beste vestkant? Stadig vekk greit? Hva er rasisme?

According to UN International Conventions, "the term "racial discrimination" shall mean any distinction, exclusion, restriction or preference based on race, color, descent, or national or ethnic origin.
Kan jo hende at det forelå litt flere kriterier enn at dama var neger da.

Det blir forøvrig like tåpelig av deg å påberobe seg rasistparagrafen på vegne av det hvite norske borgerstand som det er av fruens ektemann å fremme slike antydninger på vegne av sin nå oppsagte hustru.

Hvorfor lage slikt styr av om hun er neger eller innvandrer da? Dama hadde ikke det som skulle til og kan nå vinke farvell til enhver politisk kariære hun måtte ha drømt om. Mer komplisert er det da ikke.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Karl_Erik skrev:
Er det tilsvarende noen som stiller krav om at de kvinnene som velges inn i styrer i aksjeselskaper skal være mest mulig gjennomsnittlige?
Nei det er nok ikke det, og for egen del synes jeg at de ( kvinnene i styrer ) i allefall bør være over gjennomsnitt vakre, - sånn i gjenomsnitt i allefall.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Gjestemedlem skrev:
Kan jo hende at det forelå litt flere kriterier enn at dama var neger da.
Deph !!

At du aldri er villig til å lære? Nå har du pådratt deg et gult kort til! Neste gang blir det rødt! "N" ordet er det IKKE lov å bruke!!
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Spiralis skrev:
Gjestemedlem skrev:
Kan jo hende at det forelå litt flere kriterier enn at dama var neger da.
Deph !!

At du aldri er villig til å lære? Nå har du pådratt deg et gult kort til! Neste gang blir det rødt! "N" ordet er det IKKE lov å bruke!!
Hm, ok sorry. Glemte at det var en frue vi diskuterte. Det skal vel hete negresse da.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Gjestemedlem skrev:
Spiralis skrev:
Gjestemedlem skrev:
Kan jo hende at det forelå litt flere kriterier enn at dama var neger da.
Deph !!

At du aldri er villig til å lære? Nå har du pådratt deg et gult kort til! Neste gang blir det rødt! "N" ordet er det IKKE lov å bruke!!
Hm, ok sorry. Glemte at det var en frue vi diskuterte. Det skal vel hete negresse da.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 

Sharpeye

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.10.2005
Innlegg
289
Antall liker
3
Gjestemedlem skrev:
Spiralis skrev:
Gjestemedlem skrev:
Kan jo hende at det forelå litt flere kriterier enn at dama var neger da.
Deph !!

At du aldri er villig til å lære? Nå har du pådratt deg et gult kort til! Neste gang blir det rødt! "N" ordet er det IKKE lov å bruke!!
Hm, ok sorry. Glemte at det var en frue vi diskuterte. Det skal vel hete negresse da.
Står vel ikke noe om forbud mot å bruke ordet Negresse. Det er vel kun Neger som er underlagt forbudet (som forsåvidt er meningsløst).

Forøvrig så syntes jeg denne tråden sporer litt av....igjen.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Sharpeye skrev:
Forøvrig så syntes jeg denne tråden sporer litt av....igjen.

Vi har lang trening i å spore av tråder her på HFS! ;D ;D ;D ;D
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Kan et rasismesøksmål mot UDI og Stortinget være under oppseiling?
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Spiralis skrev:
Sharpeye skrev:
Forøvrig så syntes jeg denne tråden sporer litt av....igjen.

Vi har lang trening i å spore av tråder her på HFS! ;D ;D ;D ;D
Jeg velger heller å se trådene som musikalsk inspirerte som seg hør og bør på sentralen. Tenk på et godt stykke av Charlie parker eller Bethovens 9. Masse variasjoner rundt et tema, men som alltid vender tilbake til utgangspunktet til slutt og vi er alle en erfaring rikere etterpå.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Zomby_Woof skrev:
Manuela måtte ikke gå fordi hun er, ahem, negresse. Hun måtte gå fordi hun er kvinne.

Ja men da så,..... da er jo alt som det skal da! ;D ;D ;D ;D ;D
 

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Innlegg
2.947
Antall liker
20
Fru Osmundsens viktigste kvalifikasjon var jo nettopp det at hun er neger. Stoltenberg har skrytt i månedsvis av at han har en regjering med en "innvandrer". Jeg har ikke en eneste gang hørt ham skryte av hennes faglige kvalifikasjoner. Her er så underlig.
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.254
Antall liker
1.135
Torget vurderinger
1
BBking skrev:
Fru Osmundsens viktigste kvalifikasjon var jo nettopp det at hun er neger. Stoltenberg har skrytt i månedsvis av at han har en regjering med en "innvandrer". Jeg har ikke en eneste gang hørt ham skryte av hennes faglige kvalifikasjoner. Her er så underlig.
Vet du egentlig noe som helst om Manuela Ramin Osmundsen sine kvalifikasjoner?
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.858
Antall liker
8.173
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Gjestemedlem skrev:
Spiralis skrev:
Sharpeye skrev:
Forøvrig så syntes jeg denne tråden sporer litt av....igjen.

Vi har lang trening i å spore av tråder her på HFS! ;D ;D ;D ;D
Jeg velger heller å se trådene som musikalsk inspirerte som seg hør og bør på sentralen. Tenk på et godt stykke av Charlie parker eller Bethovens 9. Masse variasjoner rundt et tema, men som alltid vender tilbake til utgangspunktet til slutt og vi er alle en erfaring rikere etterpå.
Svært så allegorisk du var i dag då, Deffe......
 
Topp Bunn