Er nevnte spiller vert 6000,- Tenker da i forhold til andre spillere med arm uten PU i samme prisklasse?
Mvh...m
Mvh...m
|
Hva har det å si hva bladene synes? Jeg sa jo at det var min personlige mening..Vidar P skrev:Har du hørt den nye P3/24 Pengvim? Merkelig nok så ser alle blader ut til å synes den er super til prisen.
Da er det ikke bare meg heldigvis.Dig_it_all skrev:Hei.
Ligger en avstemning litt lenger bakover i Vinylavdelingen under punkt "10". (Midt på feltet).
Tittel: Hvilken platespiller ville du ha kjøpt ? Anbefales.
For øvrig er jeg enig med innlegg nummer to.
Det kan jeg være enig i. Armene er gode, men den spilleren er ikke jeg så glad i..Paulsen skrev:Nå kjenner ikke jeg Rega's spillere, men armene gir mye for pengene har jeg erfart.
Det var egentlig en skriveleif det. to bokstaver som byttet plass. Rettet det opp litt tydelig nå. (men på en måte så var det jo riktig).Vidar P skrev:Spillerne Pengvim? I flertall? Har du hørt de andre også da? P25, P5, P7, P9? Noen av de?
Hehehe, tror du ikke jeg forventet reaksjoner? :Vidar P skrev:Pengvim; du går høyt ut som impulse sier, du bør forvente reaksjoner på slike uttalelser som at "Rega er kjedelig".
Du finner i hvert fall ingen nye spillere med noen bedre arm i denne prisklassen. Plassert på et skikkelig underlag, fortrinnsvis vegghylle, er P3 ganske vanskelig å matche lydmessig i prisklassen under 10.000 kroner. I prisklassen noe over 10.000 kroner finnes det et stor utbud av bra og svært forskjellige spillere, men mange av disse bruker også den samme armen som P3 eller en variant av denne.6bm8 skrev:Er nevnte spiller vert 6000,- Tenker da i forhold til andre spillere med arm uten PU i samme prisklasse?
Nei, det er P1.Vidar P skrev:Er det P3/24?
Mvh Vidar P
Mot Project Debut da eller?quad_lars skrev:Nei, det er P1.Vidar P skrev:Er det P3/24?
Mvh Vidar P
Den er testet mot Project Debut III Espirit.Pengvim skrev:Mot Project Debut da eller?quad_lars skrev:Nei, det er P1.Vidar P skrev:Er det P3/24?
Mvh Vidar P
Uansett, 11 sider platestoff.. Må nesten kjøpe meg det bladet tror jeg. ;D