Rega's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.808
    Antall liker
    13.468
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Er det noen konsensus om hvilken RIAA som får mest mulig ut av Elys 2 på en RP3?
    Halter nå avgårde med en NAD PP2 men tenker det må være noe bedre.
    Hadde håpet på litt mer respons da..........................
    Hei
    Jeg har hatt Heed Questar MM og nåværende Graham Slee Era V Gold på Elys2, Elys40 og Exact i to runder.
    Likte veldig godt Heed på Exacten som satt på RP6. Synes Elys2 er en litt grå og tam PU kontra Exact, og dersom Regas Egen Fono er livat i fremføringen kan det være god match.
    Graham Slee Era V Gold tror jeg (gikk tid mellom den og Heed) er en varmere, åpnere og mer dynamisk RIAA enn Heed.
    Kanskje i overkant for både Elys2 og Exact, men da også klar for kommende oppgraderinger. :)
     

    espendo

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2016
    Innlegg
    505
    Antall liker
    603
    Sted
    Bærum
    Forskjeller mellom Rega RP3 SE og Rega RP6?

    Jeg har for tiden en Rega RP3 SE (RP3-plinthet med arm, motor og tallerken fra nye Planar 3) med Neo TT-PSU. Er det i det hele tatt en oppgradering å gå til "gamle" RP6? Smått interessert i en RP6 som er pent brukt til en fin pris, men skal man kanskje heller ta det med ro og spare opp til en Planar 6 først som sist? PU vil i utgangspunktet være Rega Exact.

    Uansett, forskjeller for de som har hørt RP3 og RP3 SE vs RP6 er interessant!
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Espendo: Før du tenker på å bytte ut SE, se etter en Fono til den RP6en...Et bytte av spinner uten RIAA-oppgradering der vil nok ende med at du ikke får ut mer enn 70% av den sekseren..
     
    Sist redigert:

    M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    727
    Antall liker
    394
    Torget vurderinger
    1
    Da ble det en rega planar 2 på meg. Noe tips på pickup på denne? Følger med en carbon pickup, men vurderer elys.
     

    M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    727
    Antall liker
    394
    Torget vurderinger
    1
    Da ble det en rega planar 2 på meg. Noe tips på pickup på denne? Følger med en carbon pickup, men vurderer elys.
    Grattis! Jeg hadde Elys 2 på Planar 2 og det var finfint det!
    Det tror jeg på. Gleder meg til den ankommer så jeg får prøvd dette. Får stikke å handle meg litt vinyl til helga
     

    M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    727
    Antall liker
    394
    Torget vurderinger
    1
    M.B.S kjøpte du spilleren ny?
    Hei. Ja gjorde det. Slik dagstilbud på soundgarden i går, nedsatt med 40%. Ble bare 2700 ca. Tenkte kanskje å bytte ut rega carbon pickupen med elys2. Kjekt om noen her inne kan fortelle meg litt om forskjellene på desse pickupene? Og om det er noe annet jeg må tenke på vedrørende oppkobling av helt ny platespiller. Er fersk med dette😄
     

    espendo

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2016
    Innlegg
    505
    Antall liker
    603
    Sted
    Bærum
    M. B. S. : Elys 2 er mer fyldig i lyden, synes jeg, men Carbon spiller jaggu ikke verst den heller.

    Oppsett er enkelt og greit, følg instruksjonene og sjekk kanskje YouTube for balansering av tonearmen. Kan være lurt med stifttrykkmåler, fås til en ganske billig penge på f. eks Big Dipper.

    Og for en pris, grattis igjen!
     

    M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    727
    Antall liker
    394
    Torget vurderinger
    1
    M. B. S. : Elys 2 er mer fyldig i lyden, synes jeg, men Carbon spiller jaggu ikke verst den heller.

    Oppsett er enkelt og greit, følg instruksjonene og sjekk kanskje YouTube for balansering av tonearmen. Kan være lurt med stifttrykkmåler, fås til en ganske billig penge på f. eks Big Dipper.

    Og for en pris, grattis igjen!
    Takk for info☺ Og takk ja jeg har troen på rega når det kommer til både forsterkere og platespillere
     

    M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    727
    Antall liker
    394
    Torget vurderinger
    1
    M. B. S. : Elys 2 er mer fyldig i lyden, synes jeg, men Carbon spiller jaggu ikke verst den heller.

    Oppsett er enkelt og greit, følg instruksjonene og sjekk kanskje YouTube for balansering av tonearmen. Kan være lurt med stifttrykkmåler, fås til en ganske billig penge på f. eks Big Dipper.

    Og for en pris, grattis igjen!
    Takk takk. Jeg kan jo prøve meg litt frem med justering mellom 1.5-2g på vekta alt etter som hvilken pickup jeg bruker.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    MBS: Du får ikke bedre til den prisen, iallefall! Eller under merkets egen Planar 3. Masse musikk i en Planar 2. Dog, den kommer altså med Carbon. En strøken starter, mer enn kapabel til å vekke interessen for det svarte gullet, basert på Audio Technica AT91. En ting skal du imidlertid tenke på: Planar 2 i den tilstanden du har på vei er hevet fra fabrikken kontra en standard Rega. Den hevinga må reverseres hvis du ønsker en av de klassiske, mer lavtliggende Regapickupene på- som Elys 2. Da er det imo langt mer hensiktsmessig å se til Danmark, Ballerup og Ortofon for en ny PU. De har det jeg selv anser som tidenes beste MM, uansett pris- forøvrig tett fulgt av Sumiko Amethyst, Exact og Nagaoka MP500: En Ortofon 2M BLACK detaljerer som en MC, men har MMens enkelhet i bruk og en kombinasjon av lydbilde, fokus og dynamikk som underbygger Regaen på en forbilledlig måte. Jeg sier: Gå etter den!! Det vil du IKKE angre. Ikke bare slipper du å senke, men du løfter Planar 2 fem hakk i lydkvalitet, og den viser deg akkurat HVOR kapabel den faktisk er. Topp den riggen med en Rega Fono MM RIAA og ei Whitebelt reim, så har du vinylrigg for det neste årtiende...Det er i det hele tatt noe med Rega...de KAN synergi, og for den som forstår det de formidler vil de krype under huden på vedkommende- og bli der for resten av livet..Det gjør Ortofonsounden også.
     
    Sist redigert:

    stixi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.11.2003
    Innlegg
    102
    Antall liker
    9
    Hei. Jeg har en Rega Planar 3 med Elys2 pickup. Ser det er tilbud på Nagaoka på Stereofil nå. Er noen av dem en god oppgradering uten at jeg behøver å heve armen eller fikle med andre ting?
     

    M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    727
    Antall liker
    394
    Torget vurderinger
    1
    MBS: Du får ikke bedre til den prisen, iallefall! Eller under merkets egen Planar 3. Masse musikk i en Planar 2. Dog, den kommer altså med Carbon. En strøken starter, mer enn kapabel til å vekke interessen for det svarte gullet, basert på Audio Technica AT91. En ting skal du imidlertid tenke på: Planar 2 i den tilstanden du har på vei er hevet fra fabrikken kontra en standard Rega. Den hevinga må reverseres hvis du ønsker en av de klassiske, mer lavtliggende Regapickupene på- som Elys 2. Da er det imo langt mer hensiktsmessig å se til Danmark, Ballerup og Ortofon for en ny PU. De har det jeg selv anser som tidenes beste MM, uansett pris- forøvrig tett fulgt av Sumiko Amethyst, Exact og Nagaoka MP500: En Ortofon 2M BLACK detaljerer som en MC, men har MMens enkelhet i bruk og en kombinasjon av lydbilde, fokus og dynamikk som underbygger Regaen på en forbilledlig måte. Jeg sier: Gå etter den!! Det vil du IKKE angre. Ikke bare slipper du å senke, men du løfter Planar 2 fem hakk i lydkvalitet, og den viser deg akkurat HVOR kapabel den faktisk er. Topp den riggen med en Rega Fono MM RIAA og ei Whitebelt reim, så har du vinylrigg for det neste årtiende...Det er i det hele tatt noe med Rega...de KAN synergi, og for den som forstår det de formidler vil de krype under huden på vedkommende- og bli der for resten av livet..Det gjør Ortofonsounden også.
    Ok takk for godt innspill☺ Jeg tenker ikke å legge 6 lapper i pickup. Maks 4 og da er vi på rega eksakt2. Har kjøpt et riiatrinn som heter pro-jeckt fono boks rs. Synes den er varm å fin og åpen, men savner noe spark i bassen. Tenkte kanskje å prøve meg på en rega aria. Noe formening? Må jeg virkelig begynne å endre på tonearmen for å sette på en dyrere rega pickup på en rega tonearm? Burde ikke desse passe sammen?
     

    espendo

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2016
    Innlegg
    505
    Antall liker
    603
    Sted
    Bærum
    De passer sammen, ja, og det fine med Rega-PU'ene er at de med trepunkts-montering er veldig enkle å montere! Lite justering som må til.
     

    espendo

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2016
    Innlegg
    505
    Antall liker
    603
    Sted
    Bærum
    Midt oppe i alle disse fine bildene av (for meg) kjempedyre platespillere, så har jeg gått hen og bestilt en Rega Elex-R som var på demosalg hos en stor norsk internettbutikk. Vanligvis skyr jeg dem litt, liker best å handle i butikk, men tilbudet var bra (tror jeg!) og den kan hentes på Posten i kveld. Samtidig sender jeg min gode venn Rega Brio-R videre til en eldre herremann i Trondheim. Spent på hva Elex-R kan by på i mitt relativt beskjedne mid-fi-anlegg... Eller lo-fi, take your pick :)
    Svarer meg selv, mest for å si fra at Rega Elex-R som jeg hører det trenger noen timer på baken. Nå, en måned etter kjøp låter den bare bedre og bedre! O' lykke!
     

    M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    727
    Antall liker
    394
    Torget vurderinger
    1
    Synes egentlig at lyden er veldig stram nå hos meg med planar 2 og rega carbon pickup. Kanskje ikke slank men jeg har mere fylde via dacen på Hegel H390 når jeg streamer samme låtene, og toppen er noe øretrettende på enkelte lp plater. Bruker en pro-ject fonoboks rs. Kan det være at noe er feil innstilt på riia eller noe annet skal tro? Setter pris på innspill.
     

    M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    727
    Antall liker
    394
    Torget vurderinger
    1
    Satte nordost pulzar points under platespilleren nå da, og det kan virke som at lyden ble noe mere analytisk pga det.
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.058
    Antall liker
    4.924
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Synes egentlig at lyden er veldig stram nå hos meg med planar 2 og rega carbon pickup. Kanskje ikke slank men jeg har mere fylde via dacen på Hegel H390 når jeg streamer samme låtene, og toppen er noe øretrettende på enkelte lp plater. Bruker en pro-ject fonoboks rs. Kan det være at noe er feil innstilt på riia eller noe annet skal tro? Setter pris på innspill.
    Jeg kjenner ikke pickupen eller RIAA-trinnet ditt, men har også opplevd hos meg at lyden fra digitale kilder spiller med mer fylde/"varme" enn vinyl. Det trenger ikke nødvendigvis være noe feil med innstillinger, men pickupens lydsignatur har mye å si for resultatet. Jeg merket en dramatisk endring fra Rega Elys 2 til Ortofon 2M Black - ikke bare kvalitetsmessig på detaljoppløsning og presisjon, men også i klangkarakter. Ortofon 2M Black har en langt mer nøytral klangkarakter enn Rega Elys 2. Så da er det ofte at den digitale versjonen låter mer fyldig enn vinylversjonen. Det er ikke alltid det gjør noe - og noen ganger låter det jo også bedre - men noen ganger kan det bli slitsomt. Det kommer ofte an på musikksjangeren og produksjonskvaliteten på musikken. Og det skal samtidig sies at jeg har vurdert å bytte pickup.

    PS: Noen lever fortsatt i en oppfatning av at vinyl generelt sett låter mer "varmt" enn digitalt. Det var kanskje sant på 1980-tallet med datidens cd-spillere, men i dag låter mye digitalt ofte minst like "musikalsk" som vinyl. Og pickuper låter ofte ganske ulikt. Test med en annen pickup om du har mulighet til det. Om du synes Rega Carbon er for "slank" i lyden, tror jeg at du vil like lyden fra Elys 2.
     

    M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    727
    Antall liker
    394
    Torget vurderinger
    1
    Synes egentlig at lyden er veldig stram nå hos meg med planar 2 og rega carbon pickup. Kanskje ikke slank men jeg har mere fylde via dacen på Hegel H390 når jeg streamer samme låtene, og toppen er noe øretrettende på enkelte lp plater. Bruker en pro-ject fonoboks rs. Kan det være at noe er feil innstilt på riia eller noe annet skal tro? Setter pris på innspill.
    Jeg kjenner ikke pickupen eller RIAA-trinnet ditt, men har også opplevd hos meg at lyden fra digitale kilder spiller med mer fylde/"varme" enn vinyl. Det trenger ikke nødvendigvis være noe feil med innstillinger, men pickupens lydsignatur har mye å si for resultatet. Jeg merket en dramatisk endring fra Rega Elys 2 til Ortofon 2M Black - ikke bare kvalitetsmessig på detaljoppløsning og presisjon, men også i klangkarakter. Ortofon 2M Black har en langt mer nøytral klangkarakter enn Rega Elys 2. Så da er det ofte at den digitale versjonen låter mer fyldig enn vinylversjonen. Det er ikke alltid det gjør noe - og noen ganger låter det jo også bedre - men noen ganger kan det bli slitsomt. Det kommer ofte an på musikksjangeren og produksjonskvaliteten på musikken. Og det skal samtidig sies at jeg har vurdert å bytte pickup.

    PS: Noen lever fortsatt i en oppfatning av at vinyl generelt sett låter mer "varmt" enn digitalt. Det var kanskje sant på 1980-tallet med datidens cd-spillere, men i dag låter mye digitalt ofte minst like "musikalsk" som vinyl. Og pickuper låter ofte ganske ulikt. Test med en annen pickup om du har mulighet til det. Om du synes Rega Carbon er for "slank" i lyden, tror jeg at du vil like lyden fra Elys 2.
    Tusen takk for godt Innlegg. Blir antageligvis en elys2
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    MBS: Ja, fordi en standard Regapickup- Bias, Elys, Exact- ligger lavere i plan enn feks. en Ortofon eller Audio Technica. Og Roy Gandy legger da armene lavere også- fordi standard Regapickups-utenom AT-baserte Carbon- fordrer det. Dvs: Roy har alltid bygget standard Regaarmer med et lavere plan enn alle andre. og pickupene ble tilpasset deretter. Ang. Aria: Vil du jeg skal være ærlig? OK! Den blåser RS fullstendig av banen på ALLE parametre. Nagaoka er dog et mer enn Habilt merke, og de funker knall på både Rega, Hegel OG Pro-Ject. Prøv en MP200, du:rolleyes:Åpen, detaljert, varm og groovy på samme tid. Med en ikke så reint lite high-endsk presentasjon. Husk: RIAA skal være innstilt på MM-47kOhm.

    www.elektroniskbureau.no
     
    Sist redigert:

    Sst

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2015
    Innlegg
    692
    Antall liker
    471
    Synes egentlig at lyden er veldig stram nå hos meg med planar 2 og rega carbon pickup. Kanskje ikke slank men jeg har mere fylde via dacen på Hegel H390 når jeg streamer samme låtene, og toppen er noe øretrettende på enkelte lp plater. Bruker en pro-ject fonoboks rs. Kan det være at noe er feil innstilt på riia eller noe annet skal tro? Setter pris på innspill.
    Hvis du skal oppgradere uten å bruke mange tusen kroner, så ville jeg styrt unna Rega sine egne pickuper og sett på Audio-technica AT95-serien. Kanskje spesielt AT95SH. Der får du langt bedre lyd pr krone en fra Rega sine.
    Sjekk test i Stereopluss nr 4 i år: https://view.joomag.com/stereopluss-utgave-4-2019/0288672001560514733?short

    Jeg ville absolutt ikke brukt penger på elys 2. Den oppfatter jeg ikke som bedre enn Rega carbon. Exact er visstnok bra, men spørsmålet er om den er best i sin prisklasse.
     
    Sist redigert:

    M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    727
    Antall liker
    394
    Torget vurderinger
    1
    Hmm veldig interessant. Den at 95sh virker spennende. Passer den greit på ei rega arm da? Er det MC pickup det da? Har tenkt også litt på denon pickup. Liker litt "fet" bass da, det er liksom det jeg er ute etter med platespiller, da jeg stort sett streamer musikk via min Hegel H390 og den er stram å kontrollert.
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.371
    Antall liker
    12.375
    Sted
    Sørlandet
    Hmm veldig interessant. Den at 95sh virker spennende. Passer den greit på ei rega arm da? Er det MC pickup det da? Har tenkt også litt på denon pickup. Liker litt "fet" bass da, det er liksom det jeg er ute etter med platespiller, da jeg stort sett streamer musikk via min Hegel H390 og den er stram å kontrollert.
    95SH passer greit på regaarmen men du burde heve armen i bakkant og du må også justere inn PU. Dette slipper du med Rega sine egne PU da dem er "plug`n play med sine 3 skruer som er helt unikt for Rega. 95SH har ikke fet, overdreven bass og er du ute etter noe slikt er du egentlig på feil sti med Rega.

    -BB-
     

    M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    727
    Antall liker
    394
    Torget vurderinger
    1
    Hmm veldig interessant. Den at 95sh virker spennende. Passer den greit på ei rega arm da? Er det MC pickup det da? Har tenkt også litt på denon pickup. Liker litt "fet" bass da, det er liksom det jeg er ute etter med platespiller, da jeg stort sett streamer musikk via min Hegel H390 og den er stram å kontrollert.
    95SH passer greit på regaarmen men du burde heve armen i bakkant og du må også justere inn PU. Dette slipper du med Rega sine egne PU da dem er "plug`n play med sine 3 skruer som er helt unikt for Rega. 95SH har ikke fet, overdreven bass og er du ute etter noe slikt er du egentlig på feil sti med Rega.

    -BB-
    Ja mulig jeg er det, men det skal være fint mulig å få til med rette pickup og riia. Nå er riiatrinnet jeg har nå ganske smooth og nesten røraktig i lyden, men det er kanskje ikke like barsk i bassen som fks rega aria.
     

    M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    727
    Antall liker
    394
    Torget vurderinger
    1
    Har fått anbefalt hana pickup til spilleren min, en til rundt kr 4000,- Da blir det enten den eller exsact
     

    jannisj

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.10.2018
    Innlegg
    96
    Antall liker
    27
    Jeg skal hente min planar 2 på posten i dag.Har kjøpt Nagaoka MP-110 pu som jeg også kan hente i dag.
    Blir interessant å høre hvordan du syntes den komboen blir, har Planar 2 selv som jeg funderer på MP-110 på.
    Kommer du til å spille inn Carbon pickupen først, for å få noe å sammenligne med?

    -jannis
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Thorerjo, Jannisj: Akkurat den kombinasjonen gir imo vanvittig mye for penga! Gled dere, begge to! MP110 er et svært bra alternativ til de to minste 2Mene...men den tar IKKE Bronze eller Black på lyd. Det kan forresten ikke forventes heller.
     
    Sist redigert:

    jannisj

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.10.2018
    Innlegg
    96
    Antall liker
    27
    Thorerjo, Jannisj: Akkurat den kombinasjonen gir imo vanvittig mye for penga! Gled dere, begge to! MP110 er et svært bra alternativ til de to minste 2Mene...men den tar IKKE Bronze eller Black på lyd. Det kan forresten ikke forventes heller.
    Jeg har vurdert å hoppe over mp-110 og heller spare litt lenger, og gå for MP-200, men vi får se :)

    -jannis
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Jannisj: Har du vurdert å hoppe over 110 til fordel for 200, så gjør du det hvis du har restsystemet ordentlig på plass! Armen tåler/øra hører oppgraderingen uansett, og du har kombinasjonen lenger i tid. Mindre sjanse for at du kommer til å nedprioritere LP som format seinere hvis du tenker gjennom kombinasjonen ordentlig første gang. Derfor skal du også vurdere 2M Black...den slår imo ALT annet av MMs...og spiller som en drøm på Rega. MP200 har en mer klassisk, varmere sound enn dansken- hvis nøytralitet og groove på sin side er den direkte grunnen til at den har skremmende lite maskering og ditto knivskarp fokus på avsløring. Uten å miste dynamikken bare LPer har. Ortofonen blir da også lettere å få til i et moderne system, der det ikke på samme måte tas "hensyn" til mediemessige egenskaper man kan gå glipp av i et mindre detaljert system. ØNSKER du derimot en mer klassisk sound...
     
    Sist redigert:

    thorerjo

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.06.2012
    Innlegg
    541
    Antall liker
    263
    Sted
    Nesodden
    Har spilt på Rega 2 nå ca ett par timer.Var litt støl til å begynne med men nå spiller det veldig bra med carbon faktisk.Litt lukket i toppen men veldig rytmisk og fin.Så med en litt bedre pu så låter det helt fint vil jeg tro.
     

    M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    727
    Antall liker
    394
    Torget vurderinger
    1
    Har spilt på Rega 2 nå ca ett par timer.Var litt støl til å begynne med men nå spiller det veldig bra med carbon faktisk.Litt lukket i toppen men veldig rytmisk og fin.Så med en litt bedre pu så låter det helt fint vil jeg tro.
    Samme inntrykket som jeg fikk av min rega p2 med carbon. Lyden er i grunn veldig god her hjemme nå med pro-ject fonoboks rs. Blir å oppgradere pu men ellers ingenting
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Skulle gjerne vist verdiene på strømvorten til Rega RP6. Noen som kan hjelpe med ett bilde av den eller spesifikasjonene?
    Alimentation-rega-ttpsu.png
    helgefoss
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn