Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Ivaols

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2004
    Antall liker
    537
    Sted
    Flekkerøy
    Av de automatiske romkorreksjonene jeg har prøvd (Marantz, Denon, Yamaha, Onkyo) er Anthem sin ARC den eneste som ble brukt fordi den låt bedre enn ingen RK. Likte spesielt muligheten for å bestemme øvre begrensning for effekten av RK. Lykke til med Anthem og ARC :)

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Av de automatiske romkorreksjonene jeg har prøvd (Marantz, Denon, Yamaha, Onkyo) er Anthem sin ARC den eneste som ble brukt fordi den låt bedre enn ingen RK. Likte spesielt muligheten for å bestemme øvre begrensning for effekten av RK. Lykke til med Anthem og ARC :)
    Er skikkelig spent. Får den desverre ikke før imorgen. Så litt nedtur.. Men står jo ikke om liv.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Prøvde å legge ut en video på FB hvor jeg viser frem anlegget og komponentene. Selvfølgelig med musikk. Får så beskjed om at jeg ikke eier rettighetene til musikken å må enten legge ut video uten lyd, slette videoen eller legge den ut alikevel.

Ser jo at folk legger ut. Hva er ytterste konsikvens? At jeg blir saksøkt av artist eller plateselskap? Har det skjedd? Hva gjør folk her?

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.641
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Prøvde å legge ut en video på FB hvor jeg viser frem anlegget og komponentene. Selvfølgelig med musikk. Får så beskjed om at jeg ikke eier rettighetene til musikken å må enten legge ut video uten lyd, slette videoen eller legge den ut alikevel.

Ser jo at folk legger ut. Hva er ytterste konsikvens? At jeg blir saksøkt av artist eller plateselskap? Har det skjedd? Hva gjør folk her?
    Fikk samme beskjed da jeg la ut med PF,gikk fint det. Har ikke hørt noe ennå og det er mange mnd siden :)

O

roeng2

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Antall liker
    6.146
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    9
    Takk for hyggelig hifi prat i går og demo på Ø og Xindax.
    Blitt godt kjent med Ø nå føler jeg etter 3 oppsett med Ø i forskjellige rom:)

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Takk for hyggelig besøk igår Ronny. Og masse ny musikk. Alltid hyggelig å ha deg på besøk. Beklager at jeg var lite obs og at snakketøyet ikke var helt på plass. Hadde en mindre god dag igår.

Stikk gjerne innom igjen. Neste gang har jeg ny forsterker å vise frem. Høyttalerene blir her.

roeng2

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Antall liker
    6.146
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    9
    Takk for hyggelig besøk igår Ronny. Og masse ny musikk. Alltid hyggelig å ha deg på besøk. Beklager at jeg var lite obs og at snakketøyet ikke var helt på plass. Hadde en mindre god dag igår.

Stikk gjerne innom igjen. Neste gang har jeg ny forsterker å vise frem. Høyttalerene blir her.
    Synes du var godt selskap, å om det passer blir det nok en tur innom neste gang. Spent på den ampen:)

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    På mandag dere, da skjer det. Fått sporing fra Bring og forventer levering av en 28kg pakke på døra. :)

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Så da får jeg bare lide meg igjennom helgen. Influensaen har kommet til Mogreina!!! Sukk :(

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    17.176
    Sted
    Langesund
    Må jo ikke slippen inn hver gang da. Slår ut på mellom 5 og 10 % av folkets befolkning;)

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.954
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Hvordan opplevde du Xindaken du hadde innom?
    Xindak lager jo produkter som er lette å like for øret, men som også har sine mindre positive sider.

mvh
    Proffen

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hvordan opplevde du Xindaken du hadde innom?
    Xindak lager jo produkter som er lette å like for øret, men som også har sine mindre positive sider.

mvh
    Proffen
    Skal skrive litt om den når jeg orker. Har fått influensaen og ligger rett ut med 245 i feber kjennes det ut som.

alphamale

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Antall liker
    5.154
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    God bedring Peter, noe jævla svineri det der. Eneste positive som kommer ut av det er at (for de som ønsker det) sommerkroppen 2019 tunes inn rimelig fort:) Jeg mista 7 kg på 12 dager. Men jeg ville opp i vekt da:rolleyes:

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har fått skikkelig feste i kroppen denne syka. Så her blue det nok å ta tida til hjelp, har sikkert hvilepuls på 180.
    Tror ikke jeg orker å pakke ut Anthem imorgen engang. Piper i lungene på både inn og utpust. Er nesten som å høre på sekkepipe band.

Får dra dyna over hue å titte på nettflix.

alphamale

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Antall liker
    5.154
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Bare å komme seg til legen med EN GANG.......De ringte meg 4 dager etter jeg kom offshore og bekreftet både virus A og bakterier. Om jeg ville komme innom å få en kur:rolleyes: Jeg er offshore sa jeg;) Og DET klarer du var svaret.

Balle Clorin

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Antall liker
    10.368
    Torget vurderinger
    2
    Syke menn venter for lenge med å gå til lege, pass på at det ikke utvikler seg til lungebetennelse og andre bakteriegreier. Er det ikke over på en uke eller 10 dager Har du sannsynligvis fått sekundærinfeksjon dvs bakterier som kan behandles

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Er ikke så ille... Regner med det går over raskt. Har fått tørt på kroppen nå. Måka snø... Piper i hytt og gevær, men om jeg beveger meg rolig så går det greit nå venter en heller sterk gryte med masse hvitløk, chilli og ingefær.. Pleier å gjøre underverker.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.468
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Er formen bedre I morgen så kan jeg stikke innom deg for evt utpakking.
    Har kontordag på Gardermoen, som nok blir temmelig rolig i morgen. God bedring!

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Er formen bedre I morgen så kan jeg stikke innom deg for evt utpakking.
    Har kontordag på Gardermoen, som nok blir temmelig rolig i morgen. God bedring!
    Takker HC. Men jeg er nok relativt smittsom vil jeg tru.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Digg middag.. Dama mente den var uspiselig... Er nok relativt bedøvd baki der.

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.321
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Nå er det bare å forberede fjerning av ørevoks skjønner jeg. Vi gleder oss til bilder og spede lytteinntrykk. ;D

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.468
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Pent plassert ved BUNNEN av trappa... :). Lykke til... Blir spennende å høre om denne danker ut Boulder..

Torolan

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Antall liker
    1.127
    Torget vurderinger
    2
    Tenker du friskner til ganske fort nå når denne står å gliser til deg på gulvet [emoji12]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Tenker du friskner til ganske fort nå når denne står å gliser til deg på gulvet [emoji12]

Håper det. Motivasjon er bra. Nå ut å måke igjen.. Iikar ikke å klage. Men dagens ykt blir tøff.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Bruker bare god tid. Og det går greit om jeg ikke blir andpusten.. Så hjelper det litt på formen med ibux og paracet.

Torolan

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Antall liker
    1.127
    Torget vurderinger
    2
    Bruker bare god tid. Og det går greit om jeg ikke blir andpusten.. Så hjelper det litt på formen med ibux og paracet.
    Altså , klarer du å måke snø så klarer du jammen å få pakket ut å kjørt i gang denne forsterker også [emoji12]

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Altså , klarer du å måke snø så klarer du jammen å få pakket ut å kjørt i gang denne forsterker også [emoji12]

Man prioriterer litt... Ting som må gjøres, dama kommer seg ikke på jobb om jeg lar vere å måke. Så slik er det. Er jeg noenlunde oppegående, så skal jeg se på om jeg ikke pakker den ut ikveld. Må laste ned noen drivere og program for jeg går løs på ARC. Men det er store sjanser for at den blir pakka ut idag. Halveis med måking, og formen er stabil.. Dette går bra!!

Torolan

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Antall liker
    1.127
    Torget vurderinger
    2

Man prioriterer litt... Ting som må gjøres, dama kommer seg ikke på jobb om jeg lar vere å måke. Så slik er det. Er jeg noenlunde oppegående, så skal jeg se på om jeg ikke pakker den ut ikveld. Må laste ned noen drivere og program for jeg går løs på ARC. Men det er store sjanser for at den blir pakka ut idag. Halveis med måking, og formen er stabil.. Dette går bra!!
    Jada jeg skjønner det - bare fleiper litt :)

Håper formen kommer seg rimelig fort så du kan nyte nyervervelsen - god bedring :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    72.389
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Blir spennende når du kommer til hektene igjen. Gratulerer og god bedring! :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn