jmolnes
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 09.06.2003
- Antall liker
- 6.136
Gratulerer så mykje!
Takk var bra det herGratulerer så mykje!
HjerteligGratulerer
Fantastisk godt album. Hadde det lå vinyl, men solgte det dessverre. Hadde fått sikkert x5 summen for det i dag.Albummet der hørte jeg mye på mens jeg var i militæret
Sånt album eg hugsar eg høyrde mykje på då eg gjekk på gymnaset, men av ein eller annan grunn nesten ikkje har spelt sidan.Fantastisk godt album. Hadde det lå vinyl, men solgte det dessverre. Hadde fått sikkert x5 summen for det i dag.
Takker John Harald gøtt å bli ferdig med det.Gratulerer med salget
Tror f*en meg jeg kjenner foreldreneAnbefaler denne karen her om du går ned planer om å selge,
Vis vedlegget 924318
De må ha gjort noe riktig, for Krister er en skikkelig kar. Ikke noe tull og fjas. Han hjalp oss med absolutt alt. Rettleiing og tips hele veien. Uten Krister så hadde dette tatt lenger tid og ikke sikkert vi hadde fått den summen vi fikk.Tror f*en meg jeg kjenner foreldrene
Edit: Grattis med vel overstått
Takker og bukker.. Var greit å få unna så fort. Nå er det bare å vente på neste kapittel.Gratulerer med salg
Til Flekkefjord mener du vel?Da er det slik at mye hifi og diverse er lånt ut til ulike folk. Slik at de kunne få testa ting i eget oppsett og jeg slapp å sette det på lager.
Noe er allerede på vei tilbake og noe er kjøpt da se ville ha det i egne system. Sender ut mld til de som har lånt saker og ting slik at vi finner en passende tid å få det tilbake igjen. Evnt at du kjøper det av meg. De som har lånt vet hvem de er.
Tenker at å få ting i hus igjen iløpet av sent juni er passe. Slik at jeg får litt tid på å selge diverse og brukt kjentfolk til å få deler til Sunnmøre som jeg ikke ønsker å sende med post eller i flyttebil.
Lager du de selv fra bunnen av? Send gjerne en oppskrift på PMJau, ball med spekemår, rabbe, kefir melk, steikt bacon.. I morga blir det stekt ball.
Nei jukser...Lager du de selv fra bunnen av? Send gjerne en oppskrift på PM
Ball heter dette på Sunnmøre !Noen som ser hva disker opp med i dag til middag??
Vis vedlegget 924772
Palt sier du, det var et nytt navn på denne.
Er så digg atte!!