- Ble medlem
- 13.07.2016
- Antall liker
- 95
Gode bilder. Ser meget bra ut hos deg.Revelene står her enda etter 5mndvært mange bytter i 2016 så det var meget deilig å finne noe som passet meg perfekt! gøy på film er de også
Gode bilder. Ser meget bra ut hos deg.Revelene står her enda etter 5mndvært mange bytter i 2016 så det var meget deilig å finne noe som passet meg perfekt! gøy på film er de også
Interessant lesing. Takk for linkEiger sjølv Salon2 så den kjenner eg godt og er kjempefornøgd med. For mange år sidan høyrte eg på Salon1. Likte også den veldig godt. På grunn av ulike rom, stor tidsforskjell og ulik elektronikk vert det vanskeleg å seia noko om forskjellar.Nydeligkjenner du både salon 1 og 2? i så fall hva kan du si om forskjeller?
Kevin Voecks, som er ein viktig person i konstruksjonen av Salon1 og Salon2, har eit godt rykte på seg. Han er blant anna likt av den nøkterne objektivisten Peter Aczel (Aczel er kritisk til bransjen og mange aktørar, men Kevin Voecks synes Aczel er bra). Her skriver Voecks litt om Salon1 kontra Salon2: Revel's Kevin Voecks | Stereophile.com
Dette har jeg også lurt på! Verdens største high-end produsent i rygggen (Harman) og kansje verdens mest anerkjente sjefskonstruktør (Kevin Voecks) med et stort og allsidig produktutvalg kan jeg kun se en grunn til Revel svarke posisjon i Norge; dårlig distribusjon !Noen som vet hvorfor intressen for Revel er så dårlig ? Ser ut til at de er rimelg store i utlandet!
Vert litt nysgjerrig på kva du har valgt av forsterkeri.
Nå er det tydelegvis ut med Neby, og inn med Birdland....kansje verdens mest anerkjente sjefskonstruktør (Kevin Voecks) med et stort og allsidig produktutvalg kan jeg kun se en grunn til Revel svarke posisjon i Norge; dårlig distribusjon !
Birdland AS – Helt Unikt
HA!
Trykka innom K2 sin profil, og det er jammen sann han som eiger Birdland. ;D
Og det har jeg da også gjort! For en stund siden...Så sannelig. Da skal det sendes en pm til høvdingen med info om bransjetilhørighet. Regner med at det er gjort.
Steintøft ?????? hvilken elektronikk kjører du med?
Dessa Revel låter riktig bra, grattis.Endelig fikk Revelene som fortjent. 2xkrell kav 250 byttet i en krell ksa250. Kavene gjorde en god jobb, men de liker ksa bedre ������ Vis vedlegget 493120
Joda. Ny rekord i levelengde for høyttalere hos megi dag skrudde jeg opp mer enn noen gang har turt og det åpnet seg noen beist!! Aldri hørt makan.
Avarer i Sandnes fører Revel.
Du må skru ut nederste bass-element så kommer du til delefilteret. Ser ut som delefilter ligger for nært bass-element og kan være utsatt for vibrasjoner, i alle fall hvis du spiller høyt. På mine Salon mk. 1 ser det som enkelte loddepunkt har vært utsatt for belastning/vibrasjoner. En omgang med loddebolt så var de oppe og gikk igjen. Relativt lett å komme til når du fjerner basselement.tror delefilter i min ene ht trenger en fix, hører nivåforskjeller i mellomtone spesielt, kan det være delefilter? og noen som kjenner høyttalerne såpass at de vet hvordan jeg skrur ut for å evnt sende på rep? Ultima salon mk1. noen ide om hva det koster å få fikset på delefilter til disse ht?
takk for alle svar![]()
nice, jeg prøver, tusen takk DanDu må skru ut nederste bass-element så kommer du til delefilteret. Ser ut som delefilter ligger for nært bass-element og kan være utsatt for vibrasjoner, i alle fall hvis du spiller høyt. På mine Salon mk. 1 ser det som enkelte loddepunkt har vært utsatt for belastning/vibrasjoner. En omgang med loddebolt så var de oppe og gikk igjen. Relativt lett å komme til når du fjerner basselement.tror delefilter i min ene ht trenger en fix, hører nivåforskjeller i mellomtone spesielt, kan det være delefilter? og noen som kjenner høyttalerne såpass at de vet hvordan jeg skrur ut for å evnt sende på rep? Ultima salon mk1. noen ide om hva det koster å få fikset på delefilter til disse ht?
takk for alle svar![]()
Bransjeaktør.har Revel Concerta2 M16, utrolig fornøyd med de. overasker meg på alle punkter. Vis vedlegget 1040429