RIAA til digitalt

Stereobloiden

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.01.2006
Innlegg
186
Antall liker
1
Torget vurderinger
0
Med så mye billig brukt vinyl around (og mange hundrede LPer stuet bort hos mamma...) får jeg lyst på platespiller...

Men min kjære Lyngdorf TDA2200 har ikke analogt kort per i dag, og kan kun ta imot nuller og ett-tall.

Derfor; finnes det i verden noe sted en relativt rimelig "RIAA-DIGITALT OUT"-box?

Skjønte dere hva jeg mente? En RIAA-forsterker som leverer fra seg på en digital utgang...

Noen snakket om en platespiller med USB-utgang... Det hjelper ikke meg, men en platespiller med digital out...

:)
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.858
Antall liker
8.173
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Har du vore innom www.lyngdorf.com? Der står det fylgjande:

"Ever since the launch of the Millennium the world has been waiting for a worthy companion for it, which that could accept input from analogue sources. The waiting has come to an end, with the launch of the finest A/D converter on the market – equipped with performance no other product can meet, and an optional RIAA section of equally high potential.
(....)
Optional RIAA section
The Millennium ADC can be equipped with a high performing RIAA section. This can be programmed via the user interface to meet all possible loads from most known pick-ups. Furthermore the Millennium ADC offers new RIAA curve compensation possibilities as the DSP section is capable of filtering the input with different RIAA curves which can be downloaded to the product via a PC interface and stored as different presets.

So if a particular recording from, say, 1964, uses a special RIAA compensation curve this can be called up and used for this specific LP ensuring low noise as well as frequency correct playback.

Overall, this Millenium ADC is an advanced and extremely versatile product which can be employed in many different set-ups.

Available August 2006"


Heilt sikkert interessant å sjekke opp....
 

Stereobloiden

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.01.2006
Innlegg
186
Antall liker
1
Torget vurderinger
0
Har du vore innom www.lyngdorf.com? Der står det fylgjande:

"Ever since the launch of the Millennium the world has been waiting for a worthy companion for it, which that could accept input from analogue sources. The waiting has come to an end, with the launch of the finest A/D converter on the market – equipped with performance no other product can meet, and an optional RIAA section of equally high potential.
(....)
Optional RIAA section
The Millennium ADC can be equipped with a high performing RIAA section. This can be programmed via the user interface to meet all possible loads from most known pick-ups. Furthermore the Millennium ADC offers new RIAA curve compensation possibilities as the DSP section is capable of filtering the input with different RIAA curves which can be downloaded to the product via a PC interface and stored as different presets.

So if a particular recording from, say, 1964, uses a special RIAA compensation curve this can be called up and used for this specific LP ensuring low noise as well as frequency correct playback.

Overall, this Millenium ADC is an advanced and extremely versatile product which can be employed in many different set-ups.

Available August 2006"


Heilt sikkert interessant å sjekke opp....
Kostbart, dyrt, mykje spenn! Eg kjem truleg aldri til å legge om til vinyl som hovudkjelde - sjølv om ordskiftet i fleire av hifitidsskriftene den seinare tida tyder på at alle no er einige om at vinyl i prinsippet har eit større potensial for karsleg lyd (berre høyr med han Dylan!). Eg treng difor (fordi eg ikkje vil og ikkje kan og ikkje har spenn...) ei nærast skammeleg billeg løysing! Verdas beste løysing treng eg ikkje! Nei, det var feil; eg har ikkje råd.

Har du sjølv høyrt RoomPerfect? Kva er di meining?
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.858
Antall liker
8.173
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
RoomPerfect har eg ikkje fått høyre så langt, men det verkar interessant, og dei eg har snakka med er godt fornøgde.

Når det gjeld vinyl, har eg eigentleg ikkje noko val sidan eg framleis har mellom 2/3 og 3/4 av musikksamlinga mi i det formatet. Eg meiner at vinyl har eit forrykande stort potensiale når det gjeld dei fleste hifi-paramtetrar. Men eg har fått meg ein del tankjevekkjarar i det siste, spesielt frå Teac Esoteric-spelarane. Eg må innrømme at dei to eg har fått høyre grundig på (spesielt storebror til 480 000) er såpass gode at eg kunne klart meg utan vinyl, om eg berre hadde fått all musikken min tilgjengeleg i CD-format. CD-mediet har tydelegvis langt større potensiale enn eg trudde då eg kraup til korset og kjøpte min fyrste CD-spelar attende i -95/96 (opplevde at CD var såpass mykje dårlegare enn vinyl at det ikkje var aktuelt. Men så forsvann vinylen nesten fullstendig som alternativ for den musikken eg måtte ha, så eg fira på krava.

Ein god vinylrigg er tilgjengeleg frå ein 4 -5000 og oppover til det verkeleg ubehagelege. Drøymer sjølv om spelarar til tjue gongar denne prisen....akkkja.
Skal du ha skikkeleg billeg, men god lyd, kan du besøke entusiastane på www.alternativaudio.no og høyre kva du skal gjere for å få ein antikk Dual med Shure v15 mk II-pickup (du må ha akkurat denne versjonen for å få godlyd). Dei heldige derifrå har greidd seg med å spandere 2 - 3000 kroner.
Riaaen som ser ut til å vere mest passande til dette elementet, er kanskje ein Bellari VP129 Tube Phono Preamp (kan tingast direkte frå statane, eller frå Sverige. Meir opplysningar t.d. på http://www.rolls.com/bellari)

Hadde Esoteric-kvaliteten vore tilgjengeleg frå fyrst av, hadde eg kanskje bytta. Men det står att å prøve Esoteric ut mot ein verkeleg topprigg frå t.d. VPI, Clearaudio, Avid eller Nottingham....
 
  • Liker
Reaksjoner: fry

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Innlegg
8.823
Antall liker
12.584
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
2
Hei
Din kjære Lyngdorf kan utstyres med et A/D kort med 3 RCA og 1 Balansert inngang for ca 5000 kr. Det er ikke gratis, når du i tillegg må skaffe deg platespiller, pick up, RIAA trinn og kabler, men gud så gøy du kan få det!
Jeg mener at High Fidelity testet forskjellen mellom analog og digital inn med en Lyngdorf CD spiller, uten å oppleve den store forskjellen.
TDA 2200 er et spennende produkt. Jeg hadde nok kjøpt den om jeg hadde prøvd den for et par år siden. Nå har jeg liksom valgt en annen retning.

mvh
 

Stereobloiden

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.01.2006
Innlegg
186
Antall liker
1
Torget vurderinger
0
Det som er mest aktuelt er kanskje en platespiller med digitalutgang! Ser at det finnes... Som f eks http://www.bswusa.com/proditem.asp?item=ST150

Noen erfaringer? Skjønner at vi IKKE snakker om audiofili - og det er greit nok. Ingen har råd til alt som er bra her i verden...
 
M

Mulelid

Gjest
Numark hos Ljudia.no er utstyrt med det man behøver. :)
 

Stereobloiden

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.01.2006
Innlegg
186
Antall liker
1
Torget vurderinger
0

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.858
Antall liker
8.173
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Men profflyd har vel et rykte på seg om å være bra valuta sammenlignet med highend-idiotiet?
Samanhengen mellom kva ein betalar og kva ein får att er der alltid, sjølv om den kanskje ikkje alltid er overtydande for alle.
Beste kjøp er ein Dual frå næraste miljøstasjon med ein Shure V15II på....altså gratis. Etter dette er eg tilbøyeleg til å satse på ein pent brukt, billeg Rega med Dynavector DV10x5 på. Eller ein Technics SL1200-liknande sak med Denon 103D på for ein seks-sju tusen. Men det eg helst vil ha, er ein VPI HRX, Clearaudio Reference, Nottingham Anna-Log eller Avid Acutus med passande (tangential?)arm...om eg ikkje finn ein komplett Forsellspelar ein eller annan stad.
 
Topp Bunn