Heter ikke den ProJect Tube Box da? Den med rør asså?Den Projecten med rør var ikkje dårlege greier til prisen....
Jålete?heisann
takker for tilbakemelding, håper på en i høyere prisklasse.
mvh
steinm![]()
500,- for en Dali riaa er UTROLIG rimeligJålete?Vel, jeg har en ny riaa innkommende og selger min Dali riaa. Både mc og mm, impedansinnstillinger fra 17 til 47000ohm. Klarte seg imponerende bra i en A/B test mot Trichord Diablo (subjektivt)
500,- akkurat! - Men klart du kan få betale mer![]()
Bare ikke glem at riaa'en i 864 er mye bedre enn både Holfi'en og Dali'en (ihvertfall hvis du modifiserer den en tanke, om ikke annet så med nye rør).......Har du ikke solgt Dali riaaen, så kjøper jeg den. Vil gjerne sammenligne den med riaaen i Ear 864. Skal etterhver kanskje selge EARèn. Trenger da et nytt RIAA trinn.
Lf
Vel -500,- for en Dali riaa er UTROLIG rimelig
Personlig synes jeg denne er minst like god som Holfi'en (ihvertfall hvis man har mc-pickup)..........
Hvor mye skal du ha for dette om du har det ennå?har denne som jeg vurderer å selge Rotel RQ970 :
![]()
litt mørk klangbalanse som Rotel hadde med den serien.tar både MM og MC.
mvh. s,
Med tanke på oppgradering, hadde jeg først tenkt på å plassere platespilleren en annen plass en på cd-spillerenhei !
velger å beholde dette RIIA-trinnet.kan være greit å ha med tanke på en fremtidig oppgradering på vinyl-fronten.
mvh. s,
Arve, har du lyttet skikkelig til Tubeboxen?Den Projecten med rør var ikkje dårlege greier til prisen....