Rick Wakeman

glory

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.05.2002
Innlegg
116
Antall liker
0
Et must for alle vinyl fans med sans for morsom musikk
Rick Wakeman :The myths and legends of King Artur And The Knights Of The Round Table :D
A&M Records
 
H

Hans J

Gjest
Jeg er enig The myths and legends of King Artur And The Knights Of The Round Table er morsomt album ellers er The Six Wives of Henry the VIII 73 et meget bra valg. Mine favoritter er Journey to the centre of the earth 74 og Return to the centre of the earth 99.
Rick Wakeman har gitt ut mye bra og variert musikk. Han er en de bedre keyboardister jeg har opplevd live .
Ellers er Preludes to a Century 99 et meget bra album her spiller RW kun på piano.

Ellers er Rick Wakeman er tilbake i YES ;D ;D (Hvis det skulle intressere noen)
 

glory

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.05.2002
Innlegg
116
Antall liker
0
jeg Re: Rick Wakeman

Egentlig skulle jeg skryte av at jeg har en signet, orginal Knights of ... plate på vinyl ;D Men jeg lurer heller på om noen har noen forslag til kirkeorgel plater med god lyd.
 
H

Hans J

Gjest
Jeg har et meget godt forslag når det gjelder kirkeorgel med godlyd: Himmeskip med Knut Reisersrud og Iver Kleive
 

glory

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.05.2002
Innlegg
116
Antall liker
0
Fint ;D Skal prøve å få tak i den!
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Re:  jeg Rick Wakeman

Egentlig skulle jeg skryte av at jeg har en signet, orginal Knights of ... plate på vinyl  ;D Men jeg lurer heller på om noen har noen forslag til kirkeorgel plater med god lyd.
Franz Liszt: Organ Works m/Nicolas Kynaston. Utgitt på Guild (GMCD7210). Fenomenal lyd! Er vanskelig å få tak i i Norge, men kan bestilles direkte fra Guild:
www.guildmusic.com
Mvh
 

PAR

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.04.2006
Innlegg
542
Antall liker
1
Re:  jeg Rick Wakeman