RIIA på plass.....

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Antall liker
348
Torget vurderinger
1
Da er en ny RIIA på plass, det ble en Graham Slee Era V Intro..

Den er allerede første dagen bedre enn min gamle som var en Creek OBH 18.

Eraen har en litt varmere/mykere tilnærming til musikken, men alikevel virker det som den har mer slam i bassen.

Pål på stereolab sa at den burde stå på ca to uker før den sitter, og at den er enda bedre med den store strømforsyninga.

Men dette virker til å bli veldig bra.....

Destiny.. :)

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Der ja.....;-) Endelig har du en riaa som matcher resten av riggen. ;D Era er en fantastisk fin riaa,og den blir veeeldig mye bedre etter er par-tre uker...Du har mye vellyd i vente......

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
231
Torget vurderinger
4
Se det, gratulerer så mye. Kos deg med ny lyd den nærmeste tiden, du har fått deg en veldig god riia, kan ikke skjønne annet enn det ;)

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Antall liker
348
Torget vurderinger
1
impulse skrev:
Der ja.....;-) Endelig har du en riaa som matcher resten av riggen. ;D Era er en fantastisk fin riaa,og den blir veeeldig mye bedre etter er par-tre uker...Du har mye vellyd i vente......
Ja jeg tror også at denne riiaen er veldig god...

Husk at det er du som har lurt meg impulse ;)

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Antall liker
348
Torget vurderinger
1
MaHa skrev:
Se det, gratulerer så mye. Kos deg med ny lyd den nærmeste tiden, du har fått deg en veldig god riia, kan ikke skjønne annet enn det ;)
Takk for det MaHa :D

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Hehe...ja, det er vel det...;-) Jeg kan i alle fall ikke tenke meg en bedre riaa til den prisen. Det kunne ikke gamle Fremer heller..... ;D

Kjetil_M

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2006
Antall liker
1.989
Sted
Bergen
Destiny skrev:
Da er en ny RIIA på plass, det ble en Graham Slee Era V Intro..

Den er allerede første dagen bedre enn min gamle som var en Creek OBH 18.

Eraen har en litt varmere/mykere tilnærming til musikken, men alikevel virker det som den har mer slam i bassen.

Pål på stereolab sa at den burde stå på ca to uker før den sitter, og at den er enda bedre med den store strømforsyninga.

Men dette virker til å bli veldig bra.....

Grattis!! Dette er et kanon kjøp. Det er helt riktig at den blir bedre etter ca 2 uker. Jeg er sinnssykt fornøyd med min. Kan anbefale PSU, og elevator exp headamp også om du skal bruke mc P.U. Du kommer til å elske denne riaa!!

Mvh
Kjetil

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Hehe..Vi må visst snart starte en Slee Fanklubb vi, Kjetil....... ;D Får sikkert med Bjørn her også! Etter etpar uker.....

Kjetil_M

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2006
Antall liker
1.989
Sted
Bergen
impulse skrev:
Hehe..Vi må visst snart starte en Slee Fanklubb vi, Kjetil....... ;D Får sikkert med Bjørn her også! Etter etpar uker.....
ja det skulle vi gjort ;D Så blir vi de kule gutta i slee klubben 8) Blir vi mangen nok kan vi jo søke om statsstøtte ;D ;D

Mvh
Kjetil

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Antall liker
348
Torget vurderinger
1
Får komme tilbake med en oppdatering om to uker...

Jeg melder meg allerede nå inn i Slee klubben, jeg vil være en av de kule gutta ;D

K

kbwh

Gjest
Jeg kunne fort hatt en slik jeg også, men sånn ble det ikke. Grattis med fin RIAA!

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Antall liker
348
Torget vurderinger
1
Valentino skrev:
Jeg kunne fort hatt en slik jeg også, men sånn ble det ikke. Grattis med fin RIAA!
Takker for det Valentino.....

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Antall liker
348
Torget vurderinger
1
Dere som har testa Eran en del, er det STOOOOR forskjell på strømforsyninga som følger med og den store?

Er den store noe jeg må ha etterhvert?

Mener at Sundance ikke syntes at det var noen natt og dag, men kanskje heller nyanser.

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Det er jo ofte sånn at det som er nyanser for noen, er store forskjeller for andre, men for min del hørte jeg litt mer perspektiv, bedre dynamikk og litt dypere bass. Om det er verd utlegget, er en annen sak. Det kan være du har mer å hente på å fintune armen med et bedre motvektslodd...

Topp Bunn