Hei,bytta pu nå,fra en dv-20x til en benz ace som har ligget en stund harn på lån,og fikk lyst til å prøve,begge er low output mc,syntes vel at benzen har noebedre klang,men mangler dv ens tøffere bass,uansett en fin pickup dette her,så opplever jeg faktisk en del mer rillestøy med benzen enn dynaen,...så kommer spm..blir det mindre rillestøy på dyrere benzer?
Kan jeg forvente å finne samme klangstrukturen i benzfamilien høyere opp?
Denne likte jeg,skulle vært gøy å hørt en dyrere benz en gang,pu en sitter i jmw-9 arm.
hvem er best? konkludererheller med at begge er bra på hver sin måte,spiller egentlig ingen rolle,jeg blir nok eier av denne for små summer,så det kan være ok å ha begge kanskje?
Hva med glider og oppover,er rillestøyen fremtredende der?
Det er stor forskjell på rillestøy på disse pu ene,benz med klart mer støy fra rillene enn dyna....ps alle platene er nyvasket...benzen blir sittene i helgen i allefall tipper jeg......
Håper på svar fra kjennere av benz..ES
Kan jeg forvente å finne samme klangstrukturen i benzfamilien høyere opp?
Denne likte jeg,skulle vært gøy å hørt en dyrere benz en gang,pu en sitter i jmw-9 arm.
hvem er best? konkludererheller med at begge er bra på hver sin måte,spiller egentlig ingen rolle,jeg blir nok eier av denne for små summer,så det kan være ok å ha begge kanskje?
Hva med glider og oppover,er rillestøyen fremtredende der?
Det er stor forskjell på rillestøy på disse pu ene,benz med klart mer støy fra rillene enn dyna....ps alle platene er nyvasket...benzen blir sittene i helgen i allefall tipper jeg......
Håper på svar fra kjennere av benz..ES