Rockefot med ... Björn Skifs!?

P

parafinoksen

Gjest
Digger denne. Undervurdert Skifs-låt.

 
Sist redigert av en moderator:

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Innlegg
1.254
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Personlig er jeg vel ikke direkte omvendt, selv etter denne! Uggla og Skifs er to artister fra naboen i øst jeg bare ikke får «under huden» uansett hvor mange forskjellige låter og forsøk jeg har gitt dem. Smaken er som baken, bare noe dritt....
 
P

parafinoksen

Gjest
Personlig er jeg vel ikke direkte omvendt, selv etter denne! Uggla og Skifs er to artister fra naboen i øst jeg bare ikke får «under huden» uansett hvor mange forskjellige låter og forsøk jeg har gitt dem. Smaken er som baken, bare noe dritt....
Jeg er heller ingen Skifs-fan, men denne synes jeg det er trøkk i. Som Laban over her sier, så husker jeg den fra kassett fra da jeg var guttunge. Riktignok fra foreldrene mines musikksamling. Gamle minner :)
 

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Innlegg
1.254
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Personlig er jeg vel ikke direkte omvendt, selv etter denne! Uggla og Skifs er to artister fra naboen i øst jeg bare ikke får «under huden» uansett hvor mange forskjellige låter og forsøk jeg har gitt dem. Smaken er som baken, bare noe dritt....
Jeg er heller ingen Skifs-fan, men denne synes jeg det er trøkk i. Som Laban over her sier, så husker jeg den fra kassett fra da jeg var guttunge. Riktignok fra foreldrene mines musikksamling. Gamle minner :)
Gamle minner ruster ikke! Nyt all musikk som treffer en streng i din indre gitar, om den kommer fra gamle minner eller musikalske nyheter som slår ned som bombenedslag!!! Mest av alt overse slike «surmulere» som sitter i nattemørket ved kysten med sine musikalske skylapper og kaster mørke utsagn om en låt som absolutt svingte og som ble tight og groovy spilt....
 
Topp Bunn