TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Musikkprisutdeling. Den høyeste utmerkelsen en norsk musiker kan få er å bli innlemmet i Rockheim Hall of Fame. Og nå er turen kommet til Raga Rockers, Popol Ace og Dizzie Tunes
Mulig jeg har gått glipp av noe men hva gjør Dizzie Tunes i ROCKheim hall of fame?
Det forklarer jo det, hadde vel ikke trengt å hete Rockheim da kanskje......Fra Rockheims webside:
Rockheim Hall of Fame skal hedre personer som har hatt stor betydning for norsk populærmusikks utvikling og utbredelse. Artister/grupper med ekstraordinære karrierer og andre som har hatt en særlig innflytelse på populærmusikkens historie i Norge kan innlemmes i Hall of Fame
Jada, jada, jada...Dizzy må gjerne hylles og få sine fortjente medaljer, men ikke i noe som heter ROCKheim.
I en eller annen underholdningsheim kanskje. Rockheim er jo blitt mest en aldersheim.
Tror du har misforstått grådig hva Rockheim er, står for og har innlemmet tidligere. Ta deg en realitycheck via denne linken, så ser du både hvem som allerede er der og hvilke statutter som gjelder:Dizzy må gjerne hylles og få sine fortjente medaljer, men ikke i noe som heter ROCKheim.
I en eller annen underholdningsheim kanskje. Rockheim er jo blitt mest en aldersheim.
Jada, jada, jada...Jada, jada, jada, - vi har diskutert dette tidligere også, og jeg mener det samme.
Denne takk-for lang-og-tro-tjeneste-på alle-landets-små&store-scener-og-alle-skal-med-greia skulle aldri vært assosiert med Rockheim....som i utgangspunktet altså skulle dreie seg om norsk rock. Derav navnet. Alternativt kunne stua i midtnorge blitt kalt Musikkheimen.
Man må jo være en smule tonedøv for ikke å høre at her er det ugler i mosen og rot i notene.
Eh...ja?Jada, jada, jada, - vi har diskutert dette tidligere også, og jeg mener det samme.
Denne takk-for lang-og-tro-tjeneste-på alle-landets-små&store-scener-og-alle-skal-med-greia skulle aldri vært assosiert med Rockheim....som i utgangspunktet altså skulle dreie seg om norsk rock. Derav navnet. Alternativt kunne stua i midtnorge blitt kalt Musikkheimen.
Man må jo være en smule tonedøv for ikke å høre at her er det ugler i mosen og rot i notene.