Roger Waters på Viking stadion

teddy1

Medlem
Ble medlem
18.02.2005
Innlegg
27
Antall liker
2
Sitter her og spiller Pink Floyd og gleder meg til konserten. Dette blir stort!!!!. Jeg er Waters fan. Skal skrive litt etter jeg kommer hjem igjen. Får ikke håpe stadion ødelegger lyden alt for mye.
 

Billy_Joe

Medlem
Ble medlem
09.05.2005
Innlegg
46
Antall liker
0
Nå er jeg jævlig skuffa. Fine Powerpoint-slides, men hvor i hel**** var bikkja til Waters??

BJ
 

jakr

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2004
Innlegg
756
Antall liker
112
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
1
bikkja var i bånd og hadde munnkurv. ellers var vel konserten rimelig bra..
jakr
 

teddy1

Medlem
Ble medlem
18.02.2005
Innlegg
27
Antall liker
2
Eg koste meg iallefall. Er kjempefornøyd. Sto rett ved lydtornet Er litt liten og så ikke såm godt men ellers kjempe
 

trondkj

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2004
Innlegg
784
Antall liker
65
bikkja var i bånd og hadde munnkurv. ellers var vel konserten rimelig bra..
jakr
Jeg gir nå fan i hunden, jeg hadde mitt livs konsertopplevelse. Det var stort, annet er det ikke å si om den saken. Lyden var kjempebra der jeg sto. Vel verdt turen fra Finnmark ;D
 

jakr

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2004
Innlegg
756
Antall liker
112
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
1
ja lyden, hva skal en si, litt rusten og surt med tendenser til tanke ullbass i begynnelsen. muligens at lydsjekken ble litt i korteste laget. men.. det ble fort bedre og tok seg gradvis opp etter som konserten ble eldre.

det ble skikkelig trøkk etterhvert og ingen skal si at ikke waters kan sine saker. han var vel egentlig ganske enhasjert i går.

det eneste jeg har å utsette er egentlig en tendens til litt skarphet i de øvre regioner på enkelte melodier ( det skingret litt), men det skal noe til å få total sammeheng med et slikt lydtrykk.

surround effekten var meget gode der jeg stod ca 5-6 meter foran kontrolltårnet. det helt store var vel da gressmatta rista litt under crashet. tøft.

jeg hadde gått igjen når som, helst. (og bare tenk hvordan det gamle  pf kunne ha vært dersom de giddet ta en runde.
jakr
 
Topp Bunn