Roger waters.

1961

Medlem
Ble medlem
02.03.2008
Antall liker
2
Flere som har kjøpt nyeste waters the Wall som har fått plate med hakk side4 spor 1. Kjøpte plate på platekompaniet,hakk. Ble levert inn,fikk ny det samme problemet på samme spor.

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Antall liker
9.263
Sted
Fra Fredrikstad, kommet meg helt til Halden
Torget vurderinger
1
Flere som har kjøpt nyeste waters the Wall som har fått plate med hakk side4 spor 1. Kjøpte plate på platekompaniet,hakk. Ble levert inn,fikk ny det samme problemet på samme spor.
Hei! Jeg har også hatt litt problemer med den skiva. Jeg kjøpte min i en butikk som het playcom i Fredrikstad (før den la ned). Ser at du har problemer med hey you. Mitt problem var spor 2 side 2. Goodbye blue sky. Ikke hakk, men en "swishe" lyd akkurat som støv på stiften som varte hele låten og et stykke videre. Jeg tok den med til butikken og fikk en ny, men. .... samme problem! Grr. Butikken forsvant, men fikk en som var bra i en annen butikk. De hadde også hatt et helt likt tilfelle. Vel håper du får en som er 100% skiva er jo ellers helt topp. Fin til å fremkalle flashback fra konserten i Amsterdam! ??????ps. Jeg sendte en mail til en jan et eller annet i sony Norway. Han var veldig hyggelig og ba meg kontakte han hvis jeg fikk problemer med å finne en løsning! Mvh vidar

Topp Bunn