Romjul åpent hos Mala Audio

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Romjul åpent hos Mala Audio

    Vi minner om at vi har åpent i romjula. Velkommen inn for en hyggelig handel og unik opplevelse!

    Mandag 9-17 Tirsdag 9-18 Onsdag 9-17 Nyttårsaften Stengt.

    Kan vi hjelpe deg med noe? Ta gjerne kontakt med oss:


    Telefon: 90953801
    Epost: post@malaaudio.no

    Askerveien 61
    1384 ASKER


    Vi har fått inn masse spennende nyheter i demo:

    Pylon Pear sub, stor lyd til en hyggelig pris! Marantz Model 30! leverer fantastisk lyd, må høres!
    133761977_3993662933977205_8649506230480199362_n.jpg
    IMG_8425.jpg


    Lemus lydmøbel. Kombinert hi-fi lyd og lekkert dansk møbel design.

    Lemus HOME Classic - anmeldelse.jpg
    Lemus HOME Classic - Valnød_sort.jpg




    Vi har også flere highend-oppsett klare for demo:

    IMG_8519.jpg
    IMG_8520.jpg

    IMG_8521.jpg
    IMG_8524.jpg

    IMG_8522.jpg
     
    Sist redigert:

    Kommentarer

    M

    MusicBear

    Gjest
    Takk for påminelsen, både om at dere har åpent og at det er romhjul... På den annen side, takk til øvrige forretninger i Norge om at dere ikke fyller nyhetsspalten med sånt som dette...
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.162
    Antall liker
    22.677
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Takk for påminelsen, både om at dere har åpent og at det er romhjul... På den annen side, takk til øvrige forretninger i Norge om at dere ikke fyller nyhetsspalten med sånt som dette...
    Nå må du f... meg skjerpe deg!!
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Nå må du f... meg skjerpe deg!!
    Kjære Dolbytor, (scaniagutten også) dersom dere hadde glemt bort både romjula og at Mala holder åpent så beklager jeg på det dypeste overfor dere to. Selv om jeg trodde Mala - som alle andre butikker - holder åpent også i romjula...

    På den annen side, jeg digger dette forumet - fordi det er så sykt mye trafikk her - i så måte både i forumsdelen og denne flotte og høyst matnyttige nyhetssiden.
    Det eneste vi ikke vet om Mala er når de bytter til vinterdekk på varebilen sin og hvilken såpe de benytter på kundetoalettet sitt - forstår noen hvor jeg vil?!

    Men tro nå ikke at jeg personlig har noe i mot Mala, vi skal vel tvert i mot være stolte over at det i lille Norge gror opp butikker som dette her. Men, dersom disse nyhetssidene skal bli "voldtatt" med alt for mange detaljer om en knapp håndfull leverandører - blir nyhetssidene mer og mer hummer & kanari...

    Desuten skulle jeg ønske at enda flere importører og leverandører hadde benyttet disse nyhetssidene - hva er vel bedre enn å vite hva som skjer av nyheter i en bransje med rivende utvikling av produkter og tjenester?!?!
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Kjære Dolbytor, (scaniagutten også) dersom dere hadde glemt bort både romjula og at Mala holder åpent så beklager jeg på det dypeste overfor dere to. Selv om jeg trodde Mala - som alle andre butikker - holder åpent også i romjula...

    På den annen side, jeg digger dette forumet - fordi det er så sykt mye trafikk her - i så måte både i forumsdelen og denne flotte og høyst matnyttige nyhetssiden.
    Det eneste vi ikke vet om Mala er når de bytter til vinterdekk på varebilen sin og hvilken såpe de benytter på kundetoalettet sitt - forstår noen hvor jeg vil?!

    Men tro nå ikke at jeg personlig har noe i mot Mala, vi skal vel tvert i mot være stolte over at det i lille Norge gror opp butikker som dette her. Men, dersom disse nyhetssidene skal bli "voldtatt" med alt for mange detaljer om en knapp håndfull leverandører - blir nyhetssidene mer og mer hummer & kanari...

    Desuten skulle jeg ønske at enda flere importører og leverandører hadde benyttet disse nyhetssidene - hva er vel bedre enn å vite hva som skjer av nyheter i en bransje med rivende utvikling av produkter og tjenester?!?!
    Noen ganger er det lov å bare holde kjeft å ta seg en lengre pause fra tastaturet...
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Noen ganger er det lov å bare holde kjeft å ta seg en lengre pause fra tastaturet...
    Det har du rett i, T-1, men kan være finger'n du viser ved din signatur kanskje visualiserer mer fra deg enn du her selv beskriver i form av bokstaver og ord...

    Takk for innspillet, ditt, forresten - mitt innspill handlet om utvanning av disse nyhetssidene - sender deg gjerne en PM om du ønsker dette ytterligere forklart.
     

    Waqar

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    08.08.2016
    Innlegg
    98
    Antall liker
    52
    Personlig er jeg glad over disse oppdateringene.

    Kommer innom klubben, kun for å sjekke hva Mala og andre har av nyheter.

    Syntes det er flott at Mala oppdaterer ofte. De har de produktene jeg er mest interessert i, pluss de vet hvordan de skal drive butikk. God service har dem, de kan vel kun vokse ved å gjøre de riktige tingene riktig?

    Vel å øke eksponerings frekvensen er noe som er nødvendig, syntes dette er et fint opplegg.

    Dette er kun en tilbakemelding til Mala audio og oppfordrer dem til å fortsette å gro, ved holde på slikt dem har holdt på med. Dere har kommet langt, og jeg er så glad for at vi har en drift som dere her i Norge. Spesielt i disse dager 👍

    Som nevnt er dette ikke et svar til han ene som går til angrep på deres forretnings modell, men en positivt tilbakemelding.

    Ps: ikke noe vits i å svare meg her, jeg leser ikke negative svar i disse positive ferie tider. Fokus på maks kos😁

    Godt nytt år alle sammen.....
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.162
    Antall liker
    22.677
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Kjære Dolbytor, (scaniagutten også) dersom dere hadde glemt bort både romjula og at Mala holder åpent så beklager jeg på det dypeste overfor dere to. Selv om jeg trodde Mala - som alle andre butikker - holder åpent også i romjula...

    På den annen side, jeg digger dette forumet - fordi det er så sykt mye trafikk her - i så måte både i forumsdelen og denne flotte og høyst matnyttige nyhetssiden.
    Det eneste vi ikke vet om Mala er når de bytter til vinterdekk på varebilen sin og hvilken såpe de benytter på kundetoalettet sitt - forstår noen hvor jeg vil?!

    Men tro nå ikke at jeg personlig har noe i mot Mala, vi skal vel tvert i mot være stolte over at det i lille Norge gror opp butikker som dette her. Men, dersom disse nyhetssidene skal bli "voldtatt" med alt for mange detaljer om en knapp håndfull leverandører - blir nyhetssidene mer og mer hummer & kanari...

    Desuten skulle jeg ønske at enda flere importører og leverandører hadde benyttet disse nyhetssidene - hva er vel bedre enn å vite hva som skjer av nyheter i en bransje med rivende utvikling av produkter og tjenester?!?!
    Kjære MusicBear, av og til blir jeg bare oppgitt over hva enkelte klarer å irritere seg over. At du i tillegg bruker en nedlatende måte å skrive på gjør det ikke bedre. Hvis du er uenig i hva nyhetssidene skal inneholde, så burde du heller opprette en egen tråd om dette og ikke komme med oppgulp i Mala sin tråd.

    At Mala bruker nyhetssidene for hva de er verdt vitner bare om en forretning som er "på" og jeg klarer bare ikke å se hva som er galt i det. De har lagt ut flotte bilder fra butikken og informert potensielle kunder om åpningstidene i romjulen. Det er ikke umulig at denne annonsen genererer et salg eller to (y)
     
    I

    Ikke33206

    Gjest
    Bare å kjøre på Sveinung. Sortimentet er blitt ekstremt spennende, og kundebehandlingen er framifrå. Får takke Musicbear for litt ekstra reklame. All pr er osv...
     

    MalaAudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    15.07.2014
    Innlegg
    1.872
    Antall liker
    2.498
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    5
    Morsomt med litt engasjement!

    Vi prøver så godt vi kan - Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.915
    Antall liker
    1.953
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Enig! Håper Mala og alle andre flotte forhandlere i det lange land får både kaffegjester og salg i tiden som kommer. Som relativet nylig utflyttet; å stikke innom Mala, Stereofil, OHC, NAT, Duet for tøvprat, se og lytte til nyheter, en kaffe, og et kjøp nå og da er virkelig noe jeg savner her i nord. Klubben tvers over gata her jeg bor er nå last pusher standing.
    Ja la de nå reklamere for drogene sine;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
2.498
Link til alle artikler
1044
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Mala Audio på Vestlandsturné - Stavanger-Haugesund-Bergen!

Mala Audio på Vestlandsturné - Stavanger-Haugesund-Bergen!

  • 4
Mala Audio på Vestlandsturné! Vi vil ha med flere spennende oppsett på turen, og det vil være mulig å oppleve høyttalere og elektronikk fra blant annet: Børresen, Aavik, Axxess og Marten. Vi har...
Fortsett
Bransjenyheter
Opplev X-serien fra Børresen under vårmessen!

Opplev X-serien fra Børresen under vårmessen!

  • 0
Børresen sin X-serie består nå av fire modeller - X1, X2, X3 og X6. X-serien har en unik prestasjon i forhold til pris og imponerer anmeldere og kunder over hele verden. Kom innom for en demo og...
Fortsett
Bransjenyheter
I morgen starter vårmessen hos Mala Audio!

I morgen starter vårmessen hos Mala Audio!

  • 1
Fredag og lørdag 12.-13. april blir det tradisjon tro vårmesse hos Mala Audio! Kom innom å opplev en rekke spennende oppsett og produkter. Det vil også bli et stort bruktmarked! Åpningstider...
Fortsett
Bransjenyheter
Få med deg Marten Quintet2 under vårmessen 12.-13. april!

Få med deg Marten Quintet2 under vårmessen 12.-13. april!

  • 0
Marten Quintet 2 spiller under vårmessen sammen med flaggskipene i BHK serien fra PS Audio. Dette er en meget vellykket kombinasjon som må høres...
Fortsett
Bransjenyheter
Stort bruktmarked under vår messen!

Stort bruktmarked under vår messen!

  • 1
Under årets vårmesse blir det egen avdeling for brukt hi-fi! Se vårt bruktmarked på nett: https://malaaudio.no/bruktmarked/se-alle https://malaaudio.no/bruktmarked/se-alle/hoyttalere-brukt...
Fortsett
Bransjenyheter
Akustikk kveld - Grunnlaget for lyden! Torsdag 25.4

Akustikk kveld - Grunnlaget for lyden! Torsdag 25.4

  • 0
Akustikk kveld - Grunnlaget for lyden! Torsdag 25.4 kl 18-21 Mala Audio inviterer til en kveld viet til akustikk og forståelse av lyd i rommet sammen med akustiker Allister Kindingstad! Akustikk...
Fortsett
Topp Bunn