Forsterkere rotel Michi......

MakkinTosken

En kjekkas
Ble medlem
21.02.2020
Innlegg
13.585
Antall liker
34.308
Sted
og til
Torget vurderinger
6
Om du er ute etter effekt, med et glatt minimalistisk ytre er dette noe jeg har trua på. Synd at smaksløkene mine er så ødelagte ellers hadde det stått her i dag.
 

Sevald

Avviker.
Ble medlem
27.02.2005
Innlegg
7.080
Antall liker
16.969
Sted
Aksdal, Rogaland
Torget vurderinger
1
... ser sexy ut. Men allikevel ikke allverdens eksotisk med Rotel. Eller Råtell som som en svenske på YouTube uttalte😆 Då ble an slapp igjen🤣
 

Assy74

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.04.2005
Innlegg
565
Antall liker
215
Sted
Kristiansand
Ett par med Macintosh 611 er vel 30 lapper dyrere..... Rotel er det doble på effekt. Hadde vært morsomt med en sammenligning der.... Macintosh sine 1.1 kW koster jo mye mer, kanskje en sammenligning der også 😁
Jeg liker også bedre design på michi i forhold til Macintosh. Litt mer moderne.... Men er vel en smaksak....
Virker som ganske mye for pengen i forhold til mye annet der ute vertfall 😁
 

MakkinTosken

En kjekkas
Ble medlem
21.02.2020
Innlegg
13.585
Antall liker
34.308
Sted
og til
Torget vurderinger
6
Litt mer moderne....
...med fønere og greier!

Synes de virker seriøst specet, ikke så mye vås i databladene. Vurderte disse mens jeg hadde 600W til Mc, men kona sa nei og det ble større Mc istedet.
 

rotecop

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.10.2006
Innlegg
1.150
Antall liker
965
Torget vurderinger
2
Driver å leter etter ny effektforsterker selv. Er veldig fristet av S5. Har dessverre ikke fått hørt dem selv ennå. Men de fikk veldig god omtale i L&B. Beskrivelsen de hadde var etter min smak.
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.935
Antall liker
753
Vel, hørt og hørt, jeg hørte litt på demosettet til Hifi Life bestående av Michi pre og monoblokker på Kef Reference 3 i høst. Dvs. det var vel mest Kef jeg hørte på fordi jeg tror ikke Michi-settet har noe særlig egenlyd. Hvis det har er det mot det behagelige, dette er ikke skarp og slitsom hifi. Når jeg ser Michi-komponentene i virkeligheten, altså ikke bare på bilder, får jeg ikke inntrykk av at dette er noe billig Rotel. Spesielt monoblokkene er et imponerende syn og ser ut som de koster flesk. Men de er jo heller ikke direkte billige! Jeg har et stående tilbud fra Hifi Life om å bytte bilen min mot anlegget, men jeg er jo glad i bilen min også, så lar det ligge foreløpig i alle fall :).
 

Sevald

Avviker.
Ble medlem
27.02.2005
Innlegg
7.080
Antall liker
16.969
Sted
Aksdal, Rogaland
Torget vurderinger
1
Vel, hørt og hørt, jeg hørte litt på demosettet til Hifi Life bestående av Michi pre og monoblokker på Kef Reference 3 i høst. Dvs. det var vel mest Kef jeg hørte på fordi jeg tror ikke Michi-settet har noe særlig egenlyd. Hvis det har er det mot det behagelige, dette er ikke skarp og slitsom hifi. Når jeg ser Michi-komponentene i virkeligheten, altså ikke bare på bilder, får jeg ikke inntrykk av at dette er noe billig Rotel. Spesielt monoblokkene er et imponerende syn og ser ut som de koster flesk. Men de er jo heller ikke direkte billige! Jeg har et stående tilbud fra Hifi Life om å bytte bilen min mot anlegget, men jeg er jo glad i bilen min også, så lar det ligge foreløpig i alle fall :).
Er de interessert i en nyre tror du?🤣
 

Leggen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.02.2015
Innlegg
232
Antall liker
82
Torget vurderinger
0
Jeg er nok en av mange som liker Rotel. Jeg leser ovenfor her, og jeg skal
kjøpe 2 stk blokker, Koste hva det vil.
Helt sikker på at den trives med rf7 (3
Har 2 stk 1590 nå, som låter rett og slett fett!
 
Topp Bunn