- Ble medlem
- 11.06.2007
- Antall liker
- 0
Hei alle sammen. Sitter med en liten en og smiler. På Gyrodecen står Rossington Collins og roterer med en lyd som er absolutt helt utrolig. Har ikke noen i min omgangskrets med same hobby og har derav ikke mye å sammenligne med unntatt min Cd spiller. Tør nesten ikke si det men vinylen sin lyd på en god rigg er over all forventning. Slik jeg ser det så blir det lenge til jeg putter inn en cd da jeg har masse vinyl som har stått urørt i ca 17 år.
Har plagdes litt med humm og har litt der fortsatt men den kommer ikke i veien under avspilling (hører den svakt på tomgang). Mangler litt smådeler for flytting av riaa så tror jeg den er borte.
Fikk utmerket hjelp hos Arild på HiFi guiden med oppsett av arm og PU og har stilt vekta etter øret og beste lyd. Kjærringa for i lufta da hun oppdaget at speielen i sminkeskrinet var borte men jeg fikk da PU rett så da er jeg happy.
Benz L-04 er så ballansert og nøytral at jeg kan ikke si annet en HURRA (smak og behag).
Mvh,
Steve
Har plagdes litt med humm og har litt der fortsatt men den kommer ikke i veien under avspilling (hører den svakt på tomgang). Mangler litt smådeler for flytting av riaa så tror jeg den er borte.
Fikk utmerket hjelp hos Arild på HiFi guiden med oppsett av arm og PU og har stilt vekta etter øret og beste lyd. Kjærringa for i lufta da hun oppdaget at speielen i sminkeskrinet var borte men jeg fikk da PU rett så da er jeg happy.
Benz L-04 er så ballansert og nøytral at jeg kan ikke si annet en HURRA (smak og behag).
Mvh,
Steve