Søndag kveld....

S

slowmotion

Gjest
ok , så er det flere enn meg som "hater" søndag kveld?

::) ;)

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.151
Torget vurderinger
7
Har vondt i hodet :(

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Hater sånn ca. hver tredje søndag, jeg. Da er det reisedag. :p De to andre er utsøkt for rekreasjon. Hvile en utslitt skalle. Feelingen på en rolig høstsøndags morgen er ubetalelig. (Om ikke kvelden er blitt morgen. Au au.)

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Jeg hater hele denne tomme og døde dagen. Selv rekreasjon som er kult andre dager blir kjipt på søndagen. Og pjattet til Arild Erikstad ødelegger som regel hovedscenen også.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg har alltid likt lørdagen mye bedre enn søndagen. Rart, men søndagen virker alltid mye kjedeligere, mens lørdagen er super. Aner ikke hvorfor, jeg kan gjøre akkurat det samme begge dagene, men forskjell er det uansett. Kan hende det henger noe igjen fra den tiden man fikk lørdagsgodt..? ;)

S

slowmotion

Gjest
Det er fordi det kommer noe etter søndag kveld........

:'(

A

Akle

Gjest
Har røyka sneiper i hele dag, inntil jeg kom på at jeg ikke røyker lenger. En liten smule bakfull.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Prøv en jobb med turnus. Får et helt annet perspektiv på uka. Går an å drive med lørdagsaktiviteter på søndag. :)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Tja..?
Vet ikke hva som er så gale med mandager jeg, snart er det helg igjen tiden flyr. Dessuten så har du jo oss som kan trøste deg i tunge stunder. :) :-*

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
31.183
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Jeg liker søndag kveld, jeg! Har hengt opp kjøkkenskap, ryddet på gårdsplassen, hatt øvelseskjøring med datteren min, vært innom hos en kjenning, og nå har roen endelig senket seg. Samboeren er på jobb, og her er velsignet stille! Muskatel, kjøperøyk og Mary Chapin Carpenter på spilleren.. Hva er det å syte over?
mvh

S

slowmotion

Gjest
JHva er det å syte over?

tja, mandag morgen, når jeg tenker meg om......
og tirsdag morgen
og onsdag morgen
og torsdag morgen
og fredag morgen ( men den er ikke så værst )

Lørdag morgen ruler 8)

;D

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
787
Torget vurderinger
5
Hater?

Serie A på TV4.
1. div på TV2
Tippeligaen på TV2 og TV2-Zebra.

Søndager er herlige. :)

Mandag morgen derimot.....

K

kiwi

Gjest
Søndag er en kjempefin dag ;) for roet meg helt ned sitter nå med en kald pils og er litt på hifisentralens mens cd ruller runt i spilleren, synes søndag er en herlig dag ;)

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
hoppside heter det, og ja, det er veldig uinteressant.

Jeg liker heller ikke søndager, ordentlig kjipe er de. Det sier jeg, enda jeg elsker å jobbe, helst til svetten pipler. Betalt trening tenker jeg, kjør på! :)

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Søndag kveld er en fin dag. Jeg har jobbet hele helgen og har fri på mandag :)

W

wurst

Gjest
Søndag morgen er bra, da har vi "Klar en klassiker", "Språkteigen", "Morgenkonserten" og "På sporet" på P2. Hvis man altså har festet fra seg fredags kvelden  - - - -

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
Hvorfor legge den død? For noen av oss (meg! ;) ) er det søndag i morgen (tirsdag). Første fridag på 3 uker. Har ikke hatt en ren frihelg hjemme i Oslo på over to mnd. Søndager er sikkert fint det, men det er faktisk mer stas å våkne mitt i uka å tenke på at andre nå er på jobb, og om noen timer kan jeg gå ut å kjøpe litt skiver, ta en pils i ro og mak............... ;D

Topp Bunn