Sang med nerve

M

Morpheus

Gjest
Var på vei i seng og skulle skru av tv,n som stod svakt på i bakgrunnen. Før jeg rakk å trykke off på fjerkontrollen ble jeg obs på noen deilige toner som gav gjennklang et sted inni meg. Det viste seg å være Major Minority med Karen Jo Fields. Har ikke noe forhold til bandet fra før men denne sangen har en nerve få nye sanger besitter. Ser ikke bort fra at det har litt med tiden på døgnet samt at madammen er borte noen dager, men tror alikevell den er verd å poste her. Kjekt at norske artister lager slik kvalitetsmusikk!

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.175
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
De er forresten gitt ut på Big Dipper Records. ;)

Finnes naturligvis på vinyl også, om du spiller det.

M

Morpheus

Gjest
Takk for info C. Alshus. Spiller beklageligvis ikke vinyl...... enda.. ;)

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.910
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Den beste versjonen jeg har hørt til nå ;)

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
Karen Jo Fields.. :)

Anbefaler hennes nest siste album mener jeg det var. Masse god pop. Siste album mangler nerve og nærhet på en måte. Hverftall i mine øre..

jeo

M

Morpheus

Gjest
Tar med meg anbefalingen JonnYb! Ellers var det virkelig nerve i den DDE'tolkningen der. Gav det meg noe? Joda, et stort glis rundt munnen ;D

General8

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.07.2005
Antall liker
0
Hvorfor står det: Active content removed

EDIT: Det har sikkert noe med at jeg er på jobb og at sjefen ikke vil at jeg skal sitte på nettet hele tiden. ;D ;D ::)

M

Morpheus

Gjest
Kansje arbeidsplassen din er et Tyrkia i miniatyr... De har likegreit fjernet Youtube tilgangen til hele landet ;)

Topp Bunn