S
Huking, ja. Det var artig. Husker en gang jeg ble litt engstelig da bussen bremsa på tur ned en bratt bakke og jeg hang fremover under bussen etter støtfangeren. Men en meget effektiv og ikke minst rimelig transport var det.Gjestemedlem skrev:Den med road skatingen minner litt om noe som var populært da jeg var ung. De kalte det sjanking og det innebar at man hang seg bakpå en bil eller buss og skled på skoene etter denne i fart. Stort sett om vinteren da med glatte veier, og de mest dristige kunne henge på en buss i flere kilometer.
De drikker seg iallefall ikke dritings hver helg.erato skrev:Dette er de folka som sitter på 50% av verdens oljereserver. Bare til ettertanke.....
Slik burde folk kjørt over dem her hjemme også. Så hadde det nok snart blitt en slutt på nazihumpene her også. Det finnes mye bedre alternativer enn bedritne humper i veien. Danskene f.eks. har mye bedre løsninger på slikt.Fenalaar skrev:Sånn blir det i Dubai når de bygger fartshumper...
Synd at enkelte bilførere er så dårlige til å vurdere farer at fartshumper må bygges.Gjestemedlem skrev:Slik burde folk kjørt over dem her hjemme også. Så hadde det nok snart blitt en slutt på nazihumpene her også. Det finnes mye bedre alternativer enn bedritne humper i veien. Danskene f.eks. har mye bedre løsninger på slikt.Fenalaar skrev:Sånn blir det i Dubai når de bygger fartshumper...
Japp, flere fartsdumper i 30 og 40 soner!Pink_Panther skrev:Synd at enkelte bilførere er så dårlige til å vurdere farer at fartshumper må bygges.
Og ulykkene skjer når man må kjøre forbi alle tullingene som ikke er i stand til å holde tilstrekkelig fart til at trafikken flyter. Det er mer trafikkfarlig å kjøre for sakte enn for fort.OivindJ skrev:Japp, flere fartsdumper i 30 og 40 soner!Pink_Panther skrev:Synd at enkelte bilførere er så dårlige til å vurdere farer at fartshumper må bygges.
De som klager på det som skjer på motorveien har tydeligvis bare en hastighet selv... Livsfarlig!
Amen.Gjestemedlem skrev:Og ulykkene skjer når man må kjøre forbi alle tullingene som ikke er i stand til å holde tilstrekkelig fart til at trafikken flyter. Det er mer trafikkfarlig å kjøre for sakte enn for fort.