Gullhår i ræva er vel et uttrykk?xerxes skrev:Fikk du "lettere skader" etter å ha levert den bulken? Da vet vi i hvert fall hvor gullhåra sitter....
Godt at det gikk bra i hvert fall!
Her tror jeg vi snakker om gullballhår!! ;D
|
Gullhår i ræva er vel et uttrykk?xerxes skrev:Fikk du "lettere skader" etter å ha levert den bulken? Da vet vi i hvert fall hvor gullhåra sitter....
Mot slike lyster finnes det bare en kurNikko03 skrev:Jeg får veldig lyst på rørforsterker når jeg ser slike tråder som denne flott jobb.![]()
Det er helt sant får følge intenst med her og se om jeg klarer å lære noe. Ekspertisen er det iallefall ikke noe å si påAudiomix skrev:Mot slike lyster finnes det bare en kurNikko03 skrev:Jeg får veldig lyst på rørforsterker når jeg ser slike tråder som denne flott jobb.![]()
![]()
Nikko03 skrev:Det er helt sant får følge intenst med her og se om jeg klarer å lære noe. Ekspertisen er det iallefall ikke noe å si påAudiomix skrev:Mot slike lyster finnes det bare en kurNikko03 skrev:Jeg får veldig lyst på rørforsterker når jeg ser slike tråder som denne flott jobb.![]()
![]()
![]()
"Vi" er ikke så ille som du kanskje trorNikko03 skrev:Oi oi for et raust og fristende tilbud![]()
For her ser vi ekte Hfs ånd spør du meg. På strak arm får jeg tibud om å låne forsterker for å teste litt i heimen.
Blir nesten litt rørt jeg over ett slikt tilbud.
Nei det er helt sikkert knakende kjekke karer tenker jeg er den beste beskrivelsenAudiomix skrev:"Vi" er ikke så ille som du kanskje trorNikko03 skrev:Oi oi for et raust og fristende tilbud![]()
For her ser vi ekte Hfs ånd spør du meg. På strak arm får jeg tibud om å låne forsterker for å teste litt i heimen.
Blir nesten litt rørt jeg over ett slikt tilbud.![]()
Nikko03 skrev:Nei det er helt sikkert knakende kjekke karer tenker jeg er den beste beskrivelsen![]()
Må fram med drillen igjen.sclalars skrev:HÆ, skal du skamfere det flotte kabinettet med å bore i det? ;D ;D
mvh
Lars
Jepp, tast kode og "klar".Audiomix skrev:Mot slike lyster finnes det bare en kurNikko03 skrev:Jeg får veldig lyst på rørforsterker når jeg ser slike tråder som denne flott jobb.![]()
![]()
Audiomix skrev:Må fram med drillen igjen.sclalars skrev:HÆ, skal du skamfere det flotte kabinettet med å bore i det? ;D ;D
mvh
Lars
Bore noen STORE hull![]()
Nettopp!RoDa skrev:Gullhår i ræva er vel et uttrykk?xerxes skrev:Fikk du "lettere skader" etter å ha levert den bulken? Da vet vi i hvert fall hvor gullhåra sitter....
Her tror jeg vi snakker om gullballhår!! ;D
Ser helt greit ut for meg! ( ikke det at jeg har noe peiling på det ;D)Audiomix skrev:Hvis noen ikke protesterer på plasseringen her, blir det snart full fart på boremaskinen.
![]()
Tenker du på de "billige" V-cap'ene ;Dhel skrev:Hva om du lar noen av kondisene stikke opp gjennom kabinettet?
Nei, de skal være skjult! Vil ikke ha noe innbrudd i heimen her ;D ;DAudiomix skrev:Tenker du på de "billige" V-cap'ene ;Dhel skrev:Hva om du lar noen av kondisene stikke opp gjennom kabinettet?
Er nok skaden i tanken han refererer til og ikke i understellet.RoDa skrev:sclalars skrev:Havnet en liten tur på sykehus, med "lettere" skader i understellet mitt ;D ;D
Jeg har ikke reparert skaden, som en liten påminnelse om å kjøre pent ;D![]()
![]()
R
Småjustering?BerntJ skrev:"Det er godt med noe flere luftehull i chassis".
Lavere temperatur på spesielt ladelytter gir mye lengre levetid.
Det er vel noen spenningsdelere som blir varme, og disse har bare godt av mye luft.
Ellers må en regne med litt småjustering av power/signaltrafoer før de festes permanent.
VH. Bernt
Tror disse også kommer fra Elfa, men finner ikke noe artikkel nummer nå.BerntJ skrev:Skrudd alle ledningene rett i chassiset....God jording overalt.
Neida. AudioMix, hvor ble disse klemmene kjøpt? Fine greier. VH. Bernt
Jeg har sagt det før, og sier det igjen, Jeg har ikke dårlig tid. Har du lyst til å ta deg fri, gjør detAudiomix skrev:Nå kom delene du sendte i går.
Jeg som hadde tenkt å ta litt fri ;D