Service og kundeoppfylging

haraldo

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2012
Innlegg
2.469
Antall liker
2.313
Sted
Endor
Jeg er nødt til å skrive denne.

Jeg er p.t. i en prosess hvor jeg gjør en rekke strategiske grep for å bringe musikk opplevelsen ppp på et høyere og bedre nivå. Dette er supervanskelig og jeg mener at dette krever at du har et klart målbilde av hva du ønsker og hvor du ønsker å gå. For å komme dit trengs å gjøre en del strategiske valg, og de produkter man kjøper skal være noe som hver for seg bringer deg "sykt videre"

Jeg har har hatt uendelige og mange diskusjoner med @Skink_123 om strategiske valg og hvordan vi skal nå mine mål med Kari Bremnes i egen stue. Det finnes nok sikkert en del muligheter for hvordan oppnå dette.... men jeg kjenner ikke Kari :ROFLMAO:

Det jeg synes er helt enestående er en 100% profesjonell holdning, alltid, åpen og service-minded, jobber som fa# til tross for å være på pappaperm. Jeg har vært hjemme hos @Skink_123 og truffet og hilst på hans bedre halvdel, og det kan jeg love var en god opplevelse. Jeg vil kun handle hos folk som tar meg alvorlig, lytter på meg og som gir meg de beste råd, selv om de kan tape penger på dette. En god selger skal ikke selge det han tjener mest penger på men det som tjener kunden best.

Jeg må bare si det slik at OHC møter og overgår mine forventinger og er der alltid for å diskutere løsninger og muligheter. Dersom man ønsker gode musikalske opplevelser, så er det etter min mening et godt valg å kontakte @Skink_123, jeg opplever ham som en av de mest positive og løsningsorienterte i denne bransjen :cool:

Dette gjelder vel om man ønsker et anlegg til 15.000 eller 150 millioner, eller noenting imellom ...
 
Sist redigert:

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.111
Antall liker
4.964
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Jeg lovte å sitte stille......
Hvis Kari Bremnes "live" er målet bør du kunne slippe billig unna.
IMO
 

teke

Medlem
Ble medlem
20.08.2014
Innlegg
12