sett denne før?

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
43.054
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
?934-100 turntable is a new product from Feifan Sound field. It uses Acrylic turnplate with a thickness of 100MM and double pedestal (one level is for carrying the turnplate, another is for carrying the tone arm. ). It is driven with dual motor drive. All of its performance has achieved a higer standard.

?The turntable is made of 100mm-thick Acrylic .

?The steady bearing is made of special hard bearing steel. The material has a high hardness and thus is super wear resistant. After being carefully grided by the griding machine, its surface roughness is limited within about 1UM, and its circular degree and straightness per hundred mm are both limiten into 3UM. This provides the basic guarantee for the fine operation of the turntable.

?The pedestal is designed with double anti-vibration mounting made of crystal Acrylic with a thickness of 20mm

?It uses 304 fullcore non-magnetic stainless steel zocle combined with thiakol rubber, and thus has a fine capacity of anti-vibration.

?t can mate with as many as four Tonearms.

?The tonearm board can be made to your order and can be applied to all kinds of tonearms. The machine itself is accompanied with a FFYX0943 tonearm board

mvh

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Antall liker
1.080
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
76
Og setter du den ene motoren til 33,3 og den andre til 45rpm, kan du få den til å gå ~39 rpm!!! ;D
Kommer du på (gartner-)besøk snart, Frank?

Arne K

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Antall liker
3.183
Torget vurderinger
6
Designet lignet jo mye på Musical Fidelity spilleren som FA hadde tidligere. Pen spiller, og pene armer :) Hvilket prisleie snakker man om her?

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.912
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Ja den ser ut som en krysning mellom min gamle MF spiller, og en Basis spiller :)
Pen var den!

karlinn

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.10.2005
Antall liker
110
Sted
Bergen
Torget vurderinger
7
ved bare at den Ikeda arm er en jeg gjerne vil har :p

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
43.054
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
gut_man skrev:
Designet lignet jo mye på Musical Fidelity spilleren som FA hadde tidligere. Pen spiller, og pene armer :) Hvilket prisleie snakker man om her?

hei gut_man,ca 10k med frakt men uten armer,finnes også modeller med bare en motor til ca 8k(event moms kommer i tilegg)

mvh

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
8.677
Sted
Holmestrand
gut_man skrev:
Siden designet er kjent fra Nordsjøen så ligger vel prisen i det leiet?
Smaken er som kjent som baken, nemlig delt, men at dette skal være pent kan jeg ikke forstå. Når jeg hører slikt får jeg plutselig veldig forståelse for diverse koners synspunkter.

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
460
Torget vurderinger
4
Hvis en er støvfetisjist må denne være midt i blinken ;D

Topp Bunn