Sevalds rosablogg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.187
    Antall liker
    22.829
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Godt å vite🤪Hvis jeg sier til kona at nå er hun noen kg for mye, blir det liksom litt sur stemning. Merkelig nok🙄 Men da kan jeg heller si, at spiser du mere nå, kommer du ikke inn boden🤓 Kanskje det er mere skånsomt🤪
    Om det blir mere skånsomt må du nesten finne ut av selv, men jeg ville ikke anbefalt det hvis du ønsker en fredfull og god stemning i heimen… 😬 😂
     

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    7.080
    Antall liker
    16.968
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    En liten tur til Stavanger for å se RM i korps. Eldste jenta deltar. Tenkte å invitere med @MakkinTosken , men han virket ikke interessert🤪 Blir å sette mobilen i fly modus så jeg ikke logger meg på nett med et uhell og ser Formel 1 resultatet(ja jeg vet egentlig resultatet, men det er et snev av spenning)
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.605
    Antall liker
    14.532
    Sted
    Langesund
    Fulgte mer med når Ayrton Senna, Nigel Mansell, Alain Prost, Michael Schumacher, Mika Häkkinen holdt på, men har fått med meg at Max Verstappen er en vanskelig nøtt for konkurrentene.
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.605
    Antall liker
    14.532
    Sted
    Langesund
    Har startet . Artig at Fernando Alonso fortsatt kjører - gammel gubbe i dette gamet. Har jo kjørt i en mannsalder og begynte på begynnelsen av 2000 tallet. Kjørte vel også samtidig med Jos Verstappen, som er far av kongen nå
     

    vim01

    Gjenganger
    Ble medlem
    19.06.2003
    Innlegg
    1.491
    Antall liker
    4.766
    Sted
    Gjettum
    Torget vurderinger
    3
    F1 er jo bare nitrist i år, hvis man ikke heier på RB og sirkuset største kødd 🤣 RB har to biler og én fører i en helt egen klasse.
    Men hva skjedde med Ham i går? Jeg leste sprintresultatene mens jeg var på reise og lynet håp, men kommer hjem til P18!!!
     

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    7.080
    Antall liker
    16.968
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Har ikke skrevet så mye om hvordan det ble etter at jeg hev inn ekstra isolasjon i boden. Med første blikk på målingen var det ikke kjempestore forskjeller. Men litt bedring ble det, og det tørker opp i bassen. For å sammenligne før å etter, har jeg målt fra lytteposisjon. Micen har stått i ro på samme sted, sånn at det skulle være lett å sammenligne. Etter at jeg åpnet opp bakveggen har rommet forandret seg. Problemområder har flyttet seg.

    I dag tok jeg fler punkt målinger, for å eq dette skikkelig. Da fant jeg jaggu et kraftig nivå på 200hz like foran lytte posisjon. Den var der ikke før. Da var det bare å flytte seg litt frem, og ta bort det jeg hadde eq opp i 200hz. Flere andre punktet som kunne slakkes. Moro når en jobber systematisk og finner det en jakter på. Å få til dette i mitt rom uten dsp og måle vil jeg si ville vært umulig.
     

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    7.080
    Antall liker
    16.968
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Folk som selger Black Sabbath er tydeligvis ikke til å stole på. Selger nr 1 på Finn klare å sende 2 av 4 plater. Etter mye bløffing og dumme unnskyldinger fikk jeg en del erstatning plater. Alt i alt kom jeg greit ut. Selger nr 2 som jeg handle av, klarte å sende 3 av 4 plater. Dette var plater som ikke selger nr 1 ikke sendte. Black Sabbath med Headless Cross bør ikke forveksles med Culture Club🥴 føkk
     

    karmann

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.07.2012
    Innlegg
    343
    Antall liker
    1.063
    Den blå og rosa platen hører til i en boks med plater. Jeg hadde den selv, men de henger på veggen som pryl sammen med "Frem fra glemselen 1 til 3000"
     

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    7.080
    Antall liker
    16.968
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Da må en i så fall bruke rusmidlene til Ozzy🤪 Kanskje dette er straffen for å kjøpe relativ svake BS album uten nettopp ozzy🤓
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn