Shanling & Service

Gunzi

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.08.2003
Innlegg
1.026
Antall liker
888
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
5
Flotte produkter leveres fra Shanling, men jeg er nå litt bekymret siden min TCD T200C cd/sacd spiller har tatt kvelden og bare gir infoen "INVALID" i displayet når jeg prøver å spille skiver i den.
Tonart sendte meg til Siggerud Pro Service, de fikset det ikke og sa at jeg måtte ta kontakt med Golden Age Music i Sverige. Det gjorde jeg, uten å få svar på mailen min i det hele tatt ( tidlig juli )
Deretter har jeg også mailet den norske representanten for Golden Age uten å få svar.

Det handler ikke om garantiservice her da spilleren er moddet.

Har noen gode råd, lignende erfaringer, eller komplette servicetegninger til denne spilleren? Sitter det servicefolk med spesifikk kjennskap til spilleren andre steder?

Begynner å bli litt frustrert.....
 

Gunzi

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.08.2003
Innlegg
1.026
Antall liker
888
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
5
Siggerud hadde ikke tilgang til samme type spiller for å sammenligne. De mente feilen var periodisk, selv om den både før og etter besøket hos serviceverkstedet har vært konstant hos meg.

Rett etter denne postingen fikk jeg svar fra Golden Age Music i Sverige der de henviser til et annet verksted i Gøteborgsområdet.

Jeg tror jaggu forumet leses fra svensk side også jeg....eller kanskje har timc trykket på noen knapper?
 
T

timc

Gjest
Nei.

Jeg har ikke trykket på noe som helst.


Synes uansett det var rart. Vi har hatt flere Shanlingprodukter til Siggerud, og de har alltid klart å fikse dem.



-TimC
 
Topp Bunn